انتخاب دستبند طلا مناسب با استایل شما

جذاب تر شوید، نحوه ست کردن دستبند طلا با یکدیگر

صنعت زیورآلات طی چند سال اخیر گسترش بیشتری پیدا کرده است و انواع مختلفی از مدل‌ها را شامل می‌شود. یکی از مدل‌هایی که بسیار پرطرفدار است و تاثیر زیادی در استایل دارد، دستبند طلا است. آیا در مورد نحوه ست کردن انواع دستبند طلا چیزی می‌دانید؟ پس قبل از خرید انواع دستبند طلا این مقاله را تا انتها بخوانید.

در سال‌های اخیر به کارگیری چندین جواهر کنار یکدیگر در میان مردم بسیار رایج شده است. استفاده از اکسسوری و جواهرات متفاوت در کنار یکدیگر جذابیت خاصی دارد. یکی از متداول‌ترین زیورآلاتی که بسیار در کنار یکدیگر استفاده می‌شوند، دستبند طلا است. خوشبختانه صنعت زیورآلات هر ساله انواع متفاوتی از دستبندها را می‌سازد.

استفاده از چندین دستبند در کنار یکدیگر بسیار جذاب و شیک است اما باید توجه داشته باشید که این کار نیازمند رعایت ترفندها و اصول خاصی است تا بتواند جذابیت و زیبایی شما را چندین برابر کند. در این متن به شما کمک می‌کنیم تا ترفند ست کردن دستبند طلا با یکدیگر را به خوبی یاد بگیرید و در شرایط و موقعیت‌های متفاوت از آن استفاده کنید.

نحوه ست کردن دستبند طلا با یکدیگر

استفاده از ترکیب‌های ساده

یکی از متداول‌ترین روش‌های ست کردن دستبند طلا استفاده از ترکیب‌های ساده و ظریف است. برای این کار شما می‌توانید از 3 یا 4 دستبند ظریف که در چند ویژگی کوچک با یکدیگر اشتراک دارند، استفاده کنید. برای مثال از چند النگو که دارای عرض و رنگ‌های مختلف هستند، می‌توانید بهره ببرید.

استفاده از ترکیب‌های متنوع

در این حالت باید توجه داشته باشید که در هنگام ست کردن، خود را محدود نکنید. در حقیقت بهترین ست‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که قوه تخیل بالایی داشته باشید. همچنین توجه کنید که استفاده از طلای سفید در کنار دستبند طلای زرد می‌تواند جلوه جذاب و خاصی به دستان شما بدهد. از طرفی دیگر می‌توانید دستبندهای مهره‌ای را با النگوهای ساده استفاده کنید.

قوانین ست کردن چندین دستبند کنار یکدیگر

توجه به رنگ

یکی از مهم‌ترین قواعد در هنگام ست کردن، توجه به رنگ‌ها می‌باشد. استفاده درست از رنگ‌ها در کنار یکدیگر استایل شما را بسیار جذاب‌تر نمایش می‌دهد. توجه داشته باشید که در هنگام به کارگیری چندین دستبند از یک طیف رنگی خاص و متناسب استفاده نمایید. برای مثال ترکیبی از دستبندهای طلا با نگین و سنگ‌های آبی و فیروزه و بندهای سرمه‌ای می‌تواند ترکیب جذاب و خاصی به شمار بیاید. خوب است بدانید بهتر است که طیف رنگی دستبندهای شما متناسب با رنگ لباس باشد. به عنوان مثال لباس زرد را می‌توانید با انواع دستبندهای لیمویی و نارنجی استفاده کنید.

توجه به لباس و استایل و تاثیر آن در ست کردن دستبند

یکی دیگر از قوانین مهم در هنگام به کارگیری چندین دستبند توجه به لباس و استایل است. به عنوان مثال زمانی که شما از لباس‌های اسپرت استفاده می‌کنید، سعی کنید که از دستبندهایی با بند چرمی و کنفی یا مدل‌های اسپرت بدون نگین استفاده کنید. از طرفی دیگر برای لباس‌های مجلسی و رسمی از دستبندهای ظریف و ساده در مدل‌های زنجیری و النگویی با نگین‌های متنوع استفاده کنید تا استایل شما بسیار جذاب شود.

توجه به سایر زیورآلات

همان‌طور که می‌دانید در دنیای مد و صنعت زیورآلات تنوع بسیاری از نظر رنگ، طرح و اندازه دارد. بهتر است برای به کارگیری چندین دستبند با یکدیگر تا حدودی به طرح و رنگ زیورآلات دیگر توجه کنید تا تفاوت زیادی در ارتباط بین آنها نباشد و ظاهر و تعادل شما را به هم نزند.

انتخاب یکی از دست‌ها برای دستبند طلا

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در هر دو دست، دستبند استفاده کنند. در صورتی که قرار باشد شما چندین دستبند درشت را استفاده کنید ظاهری شلوغ به شما خواهد داد. بنابراین برای این کار یکی از دست‌ها را انتخاب کنید.

استفاده از دستبند طلای مهره‌ای

دستبندهای طلا مدل مهره‌ای نیز دارای قطعاتی مانند تسبیح هستند که از جنس طلا یا سایر سنگ‌های زینتی ساخته می‌شوند. این دستبندها به راحتی با رنگ لباس شما، ست می‌شوند و ظاهر شما را بسیار زیباتر می‌کنند.

انتخاب دستبند برجسته در میان دستبندها

در صورتی که شما چندین دستبند را با یکدیگر به صورت همزمان استفاده می‌کنید، یکی از آنها را به صورت برجسته در نظر بگیرید و سایر دستبندهای ظریف و ساده را در کنار آن استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا ظاهری زیبا و جذاب در دستان خود داشته باشید و قطعه اصلی و ویژه بسیار بیشتر دیده شود.

استفاده از دستبند طلا زنجیری

سعی کنید از دستبندهایی با طلای زنجیری کمک بگیرید. این مدل از دستبندها در انواع ضخامت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها وجود دارند. تنوع بالای این مدل از دستبندها بسیار گسترده است و به راحتی با انواع دیگر دستبند ست می‌شود.

انتخاب دستبند برجسته در میان دستبندها

در صورتی که شما چندین دستبند را با یکدیگر به صورت همزمان استفاده کنید یکی از آنها را به صورت برجسته در نظر بگیرید و سایر دستبندهای ظریف و ساده را در کنار آن استفاده کنید. این کار موجب می‌شود تا ظاهری زیبا و جذاب در دستان خود داشته باشید و قطعه اصلی و ویژه بسیار بیشتر دیده شود.

توجه به موقعیت و مکان

توجه داشته باشید که متناسب با موقعیت و مکان مورد نظر، دستبند را انتخاب کنید. رعایت این نکته بسیار ضروری است و موجب می‌شود تا در آن فضا غیر عادی به نظر نرسید.

راهنمای خرید دستبند طلا با توجه به سبک شخصیتی شما

برای خرید طلا و دستبند طلا، بسیار اهمیت دارد که شما دستبند طلایی که انتخاب کرده اید را دوستش بدارید. چون شما قرار است از آن دستبند طلا استفاده کنید و حال خوبی که به شما می دهد باید همیشگی باشد. باید به گونه ای به نظرتان زیبا باشد که تا همیشه این زیبایی را حفظ کند و بتوانید تا همیشه از آن استفاده کنید و خرید طلا خاطره انگیزی را تجربه کنید.

پس هماهنگی دستبند طلا با سبک شخصیتی شما، فقط و فقط در این است که شما آن مدل دستبند طلا را دوست بدارید و عاشقش شوید! اما برای راهنمای شما در خرید دستبند طلا، ما این مقاله را ادامه می دهیم تا بتوانید دستبندی که بیشتر از همه دوستش دارید و به اصطلاح حالتان با آن خوب است را انتخاب کنید.

النگوهای طلا مناسب با سبک شخصیتی شما برای خرید طلا

النگوهای طلا، از معروف ترین و محبوب ترین دستبند های طلا هستند که از دیرباز، پر طرفدار بوده اند. بسیاری از افراد، عاشق النگو طلا هستند و این نوع از دستبند طلا، بسیار با سبک شخصیتی اش، هماهنگ است. در ادامه شما را با ۲ مدل از النگوهای طلا گالری طلای لیلیوم که از نیو کالکشن طلا این گالری محسوب می شوند، آشنا خواهیم کرد.

·         دستبند طلا (النگو) زحل

دستبند طلا (النگو) زحل، یکی از دستبندهای طلا جدید و درخشان گالری طلای لیلیوم است که نمونه عینی زیبایی در عین سادگی است. این دستبند طلا، با طراحی اختصاصی گالری طلای لیلیوم، به قدری زیبا و ظریف طراحی و ساخته شده است که برای مناسبت ‌های خاص و تمام مهمانی‌ ها مناسب و ویژه خواهد بود. دستبند طلا زحل، به دلیل این که یک حلقه مانند دارد و روی آن یک نوار طلا قرار گرفته است؛ مثل این که به دور آن می‌چرخد؛ شبیه سیاره زحل شده است و به همین علت، نام این دستبند طلا، زحل شده است.

دستبند طلا زحل، انتخاب تمام کسانی است که به دنبال یک دستبند طلا ساده اما خاص هستند و درخشش را دوست دارند و سبک شخصیتی آن ها با این دستبند طلا هماهنگ است.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۱۲.۱۰۰ گرم

·         دستبند یا النگو طلا دو سر فلاور

النگو یا بنگل طلا فلاور، یکی از جذاب ‌ترین و درخشان‌ ترین مدل‌ها و طراحی‌ های گالری طلای لیلیوم است که مناسب بیشتر ست ‌ها و استایل‌ های لباسی می ‌باشد. این النگو طلا از یک حلقه تشکیل شده است که در قسمت روی آن به دو قسمت تقسیم شده است و در سر آن دو قسمت، مدل جذاب فلاور قرار دارد که در آن نگین و سنگ درخشانی قرار دارد.

این النگو طلا، انتخاب کسانی است که سبک شخصیتی خود را می شناسند و دوست دارند که با توجه به استایلشان، دستبند طلا و کالکشن طلا انتخاب کنند.

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۵.۹۵۰ گرم

دستبند طلا زنجیری مناسب با سبک شخصیتی شما برای خرید طلا

یکی دیگر از محبوب ترین و البته پر تولیدترین مدل دستبند طلا، دستبندهای طلا زنجیری هستند که بسیار زیبا و خاص روی دست قرار می گیرند. دستبند طلا زنجیری، انواع و مدل ها و طرح های گوناگونی دارد که حتی اگر چند تا از آن ها را هم داشته باشید، دوست دارید باز هم خرید طلا آن را تجربه کنید!

در ادامه شما را با ۲ مدل از محبوب ترین دستبند طلا زنجیری گالری طلای لیلیوم آشنا خواهیم کرد.

·         دستبند طلا زنجیری سنگ چین

دستبند طلا زنجیری سنگ چین، یک دستبند طلا بسیار ظریف و زیبا است که از یک زنجیر که به دور دست قرار می ‌گیرد به همراه یک قالب نعلی شکل تو خالی که مدل اصلی کالکشن طلا سنگ چین است، تشکیل شده است. این دستبند طلا به دلیل ظرافت بسیار بالایی که دارد برای هر سنی و با هر سلیقه ‌ای بسیار مناسب بوده و همچنین چون یک طرح مینیمال و جذاب دارد، برای هر موقعیت و شرایطی مناسب است.

با نگاه به این دستبند طلا، به عمق هنر و مهارت استادکاران لیلیوم و همچنین طراحان این گالری، پی می ‌بریم و متوجه می ‌شویم که از ترکیب خلاقیت ذهن با هنر دست، شاهکار خلق می‌ شود…!

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۲.۴۴۰ گرم

·         دستبند طلا سه تار

دستبند طلا سه تار، یکی از جذاب ‌ترین و ظریف ‌ترین دستبندهای گالری طلای لیلیوم! این دستبند طلا، از یک زنجیر که به دور دست قرار می‌ گیرد به همراه یه قالب مربع شکلی تو خالی که در وسط قرار می‌ گیرد و همچنین چند مُهره سبز رنگ بسیار جذاب که در وسط قالب مربعی شکل قرار دارند؛ تشکیل شده است.

دستبند طلا سه تار، یکی از اعضاء کالکشن طلا سه تار  است که این کالکش طلا به دلیل شباهتی که با ساز سه تار دارد، به این نام معروف شده است. دستبند طلا سه تار، بیشتر مناسب سبک‌ ها و استایل ‌های اسپورت و کژوال است اما برای استایل ‌های کلاسیک هم مناسب است و می‌ توان از آن در مهمانی‌ ها و مجالس رسمی استفاده کرد و لذت برد!

اطلاعات تکمیلی:

وزن: حدود ۲.۹۳۰ گرم