اقتصادیبرترین های کسب و کار

معرفی 10 سایت مرجع فارکس در ایران + آدرس

با توجه به علاقه روزافزون کاربران ایرانی به بازار فارکس، شاهد ظهور وب‌سایت‌های آموزشی متعدد در این زمینه هستیم. هر یک از این وب‌سایت‌ها به تجزیه و تحلیل جامع بازار، ارائه منابع آموزشی و خبری و توانمندسازی معامله‌گران برای حضور در بازار فارکس می‌پردازند. اما ۱۰ سایت مرجع فارکس در ایران که بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند، کدامند؟

بهترین سایت فارکس | سایت اخبار فارکس به فارسی | سایت تحلیل فارکس ایرانی

1. گوگل فارکس

اگر می‌خواهید به یک معامله‌گر موفق فارکس در ایران تبدیل شوید، نیاز به منابع آموزشی قابل اعتماد و معتبر دارید. گوگل فارکس یکی از معتبرترین سایت‌های مرجع در این زمینه محسوب می‌شود. این وب‌سایت می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی را به کاربران ارائه کند؛ آموزش‌هایی که بیشتر در قالب مجموعه مقالات ارائه می‌شوند.

وب‌سایت گوگل فارکس از سال ۱۳۹۸ آغاز به فعالیت کرده است. مزیت اصلی گوگل فارکس این است که به طور تخصصی به موضوع فارکس می‌پردازد و مقالات تخصصی ارزشمندی در این زمینه ارائه می‌کند.

اطلاعات ارائه شده در فارکس کاملا به‌روز هستند. بنابراین معامله‌گران مبتدی یا حرفه‌ای می‌توانند مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات را در آن به دست آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این سایت مرجع فارکس به آدرس آموزش رایگان فارکس از googleforex.net مراجعه کنید.

بهترین سایت فارکس | سایت اخبار فارکس به فارسی | سایت تحلیل فارکس ایرانی

۲. آکادمی حسینی فایننس

آکادمی حسینی فایننس را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های آموزشی ایرانی در زمینه بازارهای سرمایه‌گذاری و مالی به حساب آورد. این وب‌سایت فعالیت رسمی خود را در زمینه آموزش بازار‌های مالی از سال ۱۳۹۶ شروع کرد. مجموعه حسینی فایننس گروهی ۲۰۰ نفره از افراد متخصص و باتجربه در زمینه بازارهای مالی را گرد هم آورده است.

دوره آموزشی بازار ارزهای خارجی در این سایت مرجع فارکس تحت عنوان دوره صفر تا صد معامله‌گری در فارکس ارائه می‌شود. این دوره مقدماتی کاملا رایگان است و مفاهیم پایه فارکس را در قالب ۱۱ جلسه آموزشی ارائه می‌دهد

۳. چارت ایران

وب‌سایت چارت ایران به صورت تخصصی به آموزش نکات مقدماتی تا پیشرفته بازار بورس می‌پردازد. با این حال، سلسله مقالاتی نیز درباره آموزش فارکس، معرفی بروکرها، نکات مفید برای معامله‌گران و غیره دارد. این آموزش‌ها به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شوند و به معامله‌گران کمک می‌کنند تا دانش خود را کاملا به‌روز نگه دارند. پکیج ویدیویی آموزش فارکس نیز در این سایت مرجع فارکس ایرانی ارائه می‌شود، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت chartiran.com مراجعه کنید.

۴. بورس تایم

وب‌سایت بورس تایم به ارائه مطالب تخصصی در مورد بازارهای مالی می‌پردازد. در این وب‌سایت می‌توان مطالب آموزشی خوبی را در مورد بورس، ارز دیجیتال، فارکس و سایر بازارهای مالی پیدا کرد.

کاربران می‌توانند در این وب‌سایت وبینارها و مطالب مفیدی را نیز در زمینه آموزش فارکس پیدا کنند

۵. آکادمی آینده

برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه‌ای در بازار فارکس باید آموزش را در اولویت قرار داد. سایت مرجع فارکس آکادمی آینده آموزش‌های خوبی را در این زمینه به کاربران ارائه می‌دهد. این آموزش‌ها از سطح مقدماتی تا پیشرفته را در بر می‌گیرند. ضمنا به دو دسته پولی و رایگان تقسیم می‌شوند

۶. آموزش بورس

وب‌سایت آموزش بورس از سال ۱۳۹۴ در زمینه آموزش بازارهای مالی، فعال بوده است. این وب‌سایت حرفه‌ای به ارائه آموزش‌های بسیار مناسب برای شرکت در بازار فارکس می‌پردازد. این آموزش‌ها در قالب مجموعه مقالات، ویدیو، کلاس‌های آنلاین زنده تالارهای گفتگوی اختصاصی ارائه می‌شوند. ضمنا یک دوره تخصصی آموزش فارکس با استراتژی CTS را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

۷. چرتکه

اگر به دنبال منابع رایگان و تخصصی بری آموزش فارکس می‌گردید، وب‌سایت چرتکه یک انتخاب مناسب است. این وب‌سایت مدت‌های زیادی در زمینه برگزاری دوره آموزشی و شرکت در بازارهای مالی فعال بوده است.

بیشتر آموزش‌های چرتکه به صورت آنلاین ارائه می‌شوند. اما دو دوره آموزشی حضوری در تهران و اصفهان نیز برگزار می‌کند. برای بهره‌مندی از آموزش‌های این سایت مرجع فارکس می‌توانید به سایت چرتکه مراجعه کنید.

8. پیشگامان دنیای مالی

پیشگامان دنیای مالی را باید یکی از بهترین وب‌سایت‌های ایرانی در زمینه آموزش فارکس به حساب آورد. این وب‌سایت یک دوره آموزش جامع سرمایه‌گذاری و معامله‌گری در بازارهای جهانی دارد. در این دوره آموزشی به مبانی فارکس، ارزهای دیجیتال و بازارهای مشتقه پرداخته می‌شود.

مجموعه پیشگامان دنیای مالی در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده است و خدمات آموزشی گسترده‌ای را در رابطه با امور مالی ارائه می‌دهد.

9. کانون بورس

مجموعه کانون بورس یک آموزشگاه بازارهای مالی است که دوره‌های آموزشی فارکس را ارائه می‌دهد. این دوره‌ها هم به صورت حضوری در شهر تهران و هم به صورت غیرحضوری و در قالب بسته‌های آموزشی ارائه می‌شوند. دوره آموزشی فارکس کانون بورس موسوم به بزرگان، به دو بخش پیش‌نیاز و دوره اصلی تقسیم می‌شود.

10. مکتب خونه

مکتب خونه را باید یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های مرجع برای آموزش مجازی در ایران دانست. این وب‌سایت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ کلید زد. در حال حاضر، مکتب خونه مطالب آموزشی بسیار گسترده‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. دوره آموزشی فارکس در این وب‌سایت نیز توسط اساتید باتجربه و مجرب در امور مالی ارائه می‌شود.

آموزش مقدماتی فارکس در مکتب خونه به صورت رایگان ارائه می‌شود. اما اگر بخواهید در دوره‌های پیشرفته‌تر معامله‌گری شرکت کنید، باید در دوره‌های پولی این سایت مرجع فارکس در ایران شرکت کنید. به طور کلی، دوره‌های آموزشی رایگان و پولی متعددی را در وب‌سایت مکتب خونه وجود دارد.

جمع‌بندی نهایی در مورد بهترین سایت آموزش فارکس فارسی

کسب درآمد دلاری از بازار فارکس یک فرصت فوق‌العاده برای ایرانیان است. با این حال، بازار فارکس بسیار پیچیده است و نیاز به آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته دارد. خوشبختانه وب‌سایت‌های مرجع ایرانی زیادی در این زمینه وجود دارد.

 با مراجعه به یک سایت مرجع فارکس ایرانی می‌توانید آموزش‌های خوبی را در زمینه بازار ارزهای خارجی پیدا کنید.