معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم از جمله پلتفرم‌های خلاقانه به منظور برندینگ کسب و کار است که به صورت تخصصی وظیفه تولید محتوا را بر عهده گرفته و با توجه به نوع بیزینس استراتژی مناسبی برای رسیدن به هدف کارفرما در اختیار او قرار می‌دهد. جاب تیم به سبب اینکه سال‌هاست در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت دارد توانسته تا کنون انواع روش‌های بازاریابی نوین را در ایران پیاده سازی کند و به این ترتیب تمامی پروژه‌های خود را با موفقیت رشد دهد.

از جمله نکات مثبتی که در مورد این مجموعه وجود دارد باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که کارشناسان در این آژانس در حوزه‌های برنامه نویسی، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت دارند و به این ترتیب از تمامی لحاظ نیاز کارفرما را برطرف خواهند کرد. در نتیجه جاب تیم به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی تبدیل شده که قصد دارند تا فعالیت خود را به صورت تخصصی وارد دنیای دیجیتال کنند و در این زمینه به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر دست یابند.

تاریخچه آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

تاریخچه آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم به بیش از 4 سال پیش بازمی‌گردد که دو نفر از متخصصین به نام حوزه برنامه نویسی و بازاریابی دیجیتال یعنی بهزاد میرزازاده و زهرا شریفی شرکت جاب تیم را تاسیس کرده و در این راه به برندینگ کسب و کار ایرانی مشغول شدند. با گذشت 4 سال، اکنون این مجموعه یکی از بهترین‌ها در تهران است که توانسته با ارائه خدمات گوناگون و دریافت تعرفه مناسب شرایطی مقرون به صرفه را برای کارفرمایان عزیز ایجاد کند و رضایت آن‌ها را برانگیزد. امروزه متخصصین مختلفی در حوزه بهینه سازی سایت، برنامه نویسی، پشتیبانی و مشاوره، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و … در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند تا به بهترین شکل امکانات مورد نیاز صاحبین کسب و کار را در اختیار او قرار دهند.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

خدمات جاب تیم طیف بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود که در ادامه به طور دقیق تمامی آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

با تمامی این تفاسیر در ابتدا خدماتی که در این شرکت ارائه می‌شود را به صورت دقیق تحت نظر و بررسی قرار دهید تا متوجه شوید که دقیقا به دنبال چه امکاناتی هستید. سپس توصیه می‌شود تا با این شرکت ارتباط برقرار کرده و به کارشناسان متصل شوید. متخصصین در آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم تلاش خواهند کرد تا تمامی سوالات را به صورت واضح و شفاف توضیح داده و دید مناسبی نسبت به این قضیه برایتان ایجاد کنند.

پروژه‌های موفق در جاب تیم

جاب تیم به دلیل اینکه در چندین حوزه کاری مرتبط با هم فعالیت دارد، به خوبی نیاز کسب و کار را شناخته و در زمان دریافت مشاوره پیشنهاداتی خلاقانه به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید به خوبی تمامی موارد مورد نیاز را در سایت اعمال کنید. تا کنون جاب تیم مفتخر است که بیش از 100 پروژه موفق دارد و در بازارهای کاری گوناگون به فعالیت پرداخته و بهترین پشتیبان برای مشتریان خود بوده است. از جمله مزایای در این مجموع باید به همکاری با متخصصین، تحویل به موقع پروژه، مشاوره و پشتیبانی اختصاصی، تضمین خدمات ارائه شده و … اشاره داشته باشیم. با در نظر گرفتن این موارد باید گفت کارشناسان در این شرکت به سبب دانش تجربه بالایی که دارند گزینه‌ای هوشمندانه برای راه یابی به دنیای دیجیتال و پیشی گرفتن از رقبا هستند.

بیوگرافی متخصصین آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

همانطور که ذکر شد در جاب تیم متخصصین بسیاری در حوزه‌های کاری گوناگون وجود دارند.

مهندس بهزاد میرزازاده از سال 1394 فعالیت خود را در حوزه برنامه نویسی، طراحی و ساخت سایت، سئو سایت و مشاوره به صورت تخصصی آغاز کرده و اکنون ساکن تهران است. از جمله اقدامات مهمی که انجام داده‌اند باید به گردآوری دورهمی سئو در ایران اشاره داشته باشیم. همچنین از معدود افرادی هستند که دوره سئو تکنیکال را برای اولین بار در ایران برگزار کرده و در حوزه بهینه سازی وب سایت پروژه‌های بسیار زیادی را با موفقیت مدیریت کرده‌اند.

خانم زهرا شریفی از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه دیجیتال مارکتینگ استارت زد و از سال 1398 به صورت حرفه‌ای وارد بخش سئو شد. از جمله اقدامات مهم خانم شریفی باید به برندینگ 1000 کسب و کار اشاره داشته باشیم. همچنین بالای 100 پروژه موفق برای سئو انجام داده و رویدادهای بیزینس تراپی را در ایران پایگذاری کرده‌اند. در حال حاضر بیش از 10 متخصص سئو در تیم ایشان مشغول فعالیت هستند.

امکانات شرکت دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم به سبب اینکه در حوزه دیجیتال به فعالیت می‌پردازد امکانات بسیار زیادی داشته و همچنین تلاش داد تا فعالیت خود را به صورت مدرن و با آخرین تکنولوژی‌ها انجام دهد. از جمله امکاناتی که در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد باید به ابزارهای مدیریت پروژه، تبلیغات، تجزیه و تحلیل داده‌ها، اتوماسیون بازاریابی و … اشاره داشته باشیم.

اگر برای دریافت خدمات از این شرکت دچار شک و دو دلی هستید باید بگوییم که بهتر است در ابتدا نمونه کارهایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد را مشاهده کرده و همچنین در آژانس حضور به عمل آورید تا به صورت رو در رو با متخصصین صحبت کرده و از تخصص آن‌ها اطمینان حاصل فرمایید تا با خیالی راحت بتوانید در کنار جاب تیم کسب و کار خود را مدیریت کنید.

خروج از نسخه موبایل