پرشین سنگ انواع سنگ قبر معمولی و لاکچری معرفی کرد

وقتی یکی از نزدیکان خود را از دست می دهیم، اتفاقی و غیرمنتظره است، بنابراین خانواده متوفی هزینه سنگینی بر دوش دارند. بعد از مراسم اصلی مانند تالار پذیرایی یکی از اصلی ترین کارهایی که گاه هزینه زیادی برای خانواده دارد خرید سنگ قبر است. سنگ قبرها بسته به طرح و نوع سنگی که مد نظر شماست می تواند از 15 میلیون شروع شود و در برخی موارد تا 300 میلیون هم می رسد. اما چه عواملی بر قیمت تمام شده سنگ قبر تاثیر می گذارد؟ آیا طرح قیمت تمام شده را افزایش می دهد یا نوع سنگ روی قیمت تاثیر می گذارد؟ حال بیایید عوامل اصلی موثر بر قیمت سنگ قبر را با هم بررسی کنیم.

 

سنگ

کیفیت سنگ قبر و تاثیر بر روی قبر

عامل اصلی که مستقیماً بر خرید و قیمت سنگ قبر معمولی ارزان و لاکچری تأثیر می گذارد و تصمیم به سفارش می دهید، نوع سنگی است که می خواهید بخرید. مثلا سنگ مرمری که خط ندارد و صاف است قیمت بسیار گرانی دارد. سنگ قبر استاد شجریان را مشاهده می کنید که تماماً از سنگ مرمر سفید ساخته شده است، این سنگ قبر با سنگ قبر سیاه رگه تفاوت زیادی دارد و در قیمت آن شکی نیست. در مورد شیل سیاه هم که بدون رگه و کاملا سیاه است. بنابراین در گام اول خرید سنگ قبر از پرشین سنگ باید به نوع سنگ توجه کرد.

طراحی سنگ قبر و تاثیر بر روی قبر

دومین عاملی که بر قیمت نهایی سنگ قبر تاثیر می گذارد، طرحی است که قصد اجرای آن را دارید. مثلاً به سنگ قبر صادق هدایت که در فرانسه اعدام شد توجه کنید. این نوع مدل ها به دلیل زیبایی منحصر به فرد و سهولت استفاده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان سنگ قبر ترجیح می دهند از تجهیزات مدرن برای طراحی استفاده کنند تا هزینه ها را در سال های اخیر کاهش دهند.

فروشنده و تجربه او در صنعت سنگ قبر

تجربه فروشنده و طراح می تواند تا حد زیادی بر قیمت نهایی سنگ قبر تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، مجموعه هایی که هنوز از طرح های دست ساز استفاده می کنند، اغلب هزینه بیشتری دارند. بنابراین قبل از انتخاب طراح سنگ قبر به سبک کار و طراحی های قبلی آن شخص توجه کنید.

مجموعه سنگ پرشین سنگ با تجربه ترین فروشنده سنگ قبر در ایران

یکی از مجموعه های اصلی تولید کننده نمونه های ویژه سنگ قبر در ایران، مجموعه پرشین سنگ ​​است. این مجموعه با فروش سنگ قبرهای خاص به شهرت رسید و به دنبال آن تولید سنگ قبرهای نارنجی رنگ، مجموعه پرشین سنگ ​​در سراسر جهان شهرت یافت و پیام اشتراک مجموعه به بالاترین حد خود رسید.