اقتصادیبرترین های کسب و کار

بهترین سایت های تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان چیست؟

تبلیغات رایگان به انواع تبلیغات اشاره دارد که بدون هزینه‌ای برای نمایش یا انتشار ارائه می‌شوند. در این نوع تبلیغات، کسب و کار یا فرد می‌تواند خدمات، محصولات، یا پیام‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبان منتقل کند، اما بدون پرداخت هزینه مستقیم به منظور نمایش آن‌ها. تبلیغات رایگان می‌تواند در انواع وسایل و مدیا ها ارائه شود.

سایت های آگهی رایگان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات رایگان است که در این تعداد زیادی از آنها برای استفاده وجود دارد. سایت های رایگان زیادی در اینترنت وجود دارند که به کسب و کارهای مختلف این امکان را میدهند که بتوانند تبلیغات خود را به صورت رایگان ثبت کنند و به این شکل به شما اجازه دهند که بتوانید نام کسب کار خود را در نتایج جستجوی گوگل، در اختیار کاربران قرار دهید.

به طور کلی میتوان گفت که استفاده از سایت های رایگان تبلیغاتی یکی از روش های به صرفه و نسبتاً قدیمی در زمینه بازاریابی اینترنتی می باشد. امروزه تعداد زیادی از این سایت ها در حال خدمت رسانی به کاربران خود می باشند و فضایی رایگان و پر بازدید را در اختیار آنها گذاشته‌اند تا به این صورت محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند. البته یکی از مواردی که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که سایت های تبلیغاتی رایگانی همچون سایت کاغذبازی؛ ممکن است برای تبلیغاتی که درون آنها منتشر می شود، تاریخ انقضایی تعیین کنند و بعد از مدتی تبلیغات شما پاک شود.

فراموش نکنید که لازم نیست نگران این موضوع باشید، چرا که اولاً شما برای تبلیغات خود پولی پرداخت نمیکنید و دوما این مسئله به قوانین سایتی مربوط است که شما از خدمات آن استفاده می کنید. در ادامه این مطلب داریم ابتدا نکاتی را در خصوص منتشر کردن تبلیغات در این سایت ها با شما در میان بگذاریم و سپس به سراغ سایت های تبلیغاتی رایگانی که می توانید از آن ها استفاده کنید برویم.

سایت های تبلیغاتی

در اکثر سایتهای تبلیغاتی این قابلیت که به صورت رایگان تبلیغات محصولات و خدمات را برای معرفی کالا و خدمات داشته باشید وجود دارد. یکی از ویژگی‌های ثبت آگهی در سايتهاي آگهي مختلف در بازه زمانی بسیار موثر است و روی پیشرفت و رونق در کسب و کار تاثیر بسزایی دارد. و نکته دیگر باعث بهتر دیده شدن محصولات و خدمات و وب سایتی که برای این فعالیت طراحی شده است دارد. و جذب مخاطبین و افراد بیشتر است.

سایت های آگهی رایگان در اینترنت

از آنجایی که در اینترنت سایتهای مختلف زیادی برای ثبت آگهی رایگان زیاد است شما برای درج آگهی تبلیغاتی خود باید دقت کنید تا از سایتهای معتبر و با کیفیت برای آگهی تبلیغاتی خود استفاده کنید و معرفی کالا و خدمات از این روش و توسط این سایتها یکی از مدل‌های کم هزینه و مهم برای شروع و معرفی محصولات و کسب و کار است. و پیشنهاد می‌شود

ایجاد شغل و تجارت و کسب و کار

برای شخصی که قصد دارد برای ایجاد شغل و تجارت و کسب و کار بهترین روش برای شروع کار تبلیغ  و درج آگهی تبلیغاتی در سايتهاي آگهي است. که در ادامه به انواع سایتهای رایگان اینترنتی در ایران می‌پردازیم. ثبت آگهی در سایتهای اینترنتی رایگان جزء بازاریابی اینترنتی است و ارتباط با مخاطبین و مشتریان درباره محصولات و ارائه خدمات از نکات قابل توجه است.

رسانه ارتباطی

باید بدانیم که اینترنت به عنوان یک رسانه ارتباطی در دنیا، در میان صاحبان کسب و کار با روشهای مختلف تبلیغاتی از نظر هزینه برای تولیدکنندگان به صرفه و کم هزینه است. و این امکان را به فعالان در این زمینه می‌دهد تا راه‌های ارتباطی بین افراد در سراسر جهان به راحتی ایجاد شود.

بازاریابی اینترنتی از طریق سایتهای رایگان

مزایای استفاده از اینترنت بسیار منحصر به فرد است و می‌توان گفت تبلیغات به روش‌های گوناگون در اینترنت و سايتهاي آگهي انجام می‌شود. بازاریابی در اینترنت یکی از مهمترین شرایط برای فعالان در این زمینه کاری است. ارتباط با مشتریان و هماهنگ کردن آنها با خرید محصولات مناسب و آگاهی و اطلاع رسانی درست به افراد برای انتخاب یک محصول که مناسب با شرایط مشتریان است.

اسامی تعدادی از سایتهای آگهی رایگان در اینترنت

تعداد سايتهاي آگهي که می‌شود تبلیغات و آگهی رایگان در آنها انجام داد زیاد است که به تعدادی از آنها اشاره کرده و برخی را برای آشنایی بیشتر توضیح خواهیم داد. البته باید بدانیم که اکثر این سايتهاي آگهي  مورد شناخت مردم هستند.

1. سایت ایستگاه:

این سایت در ایران مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته و در ایران رتبه 312 را دارد و در جهان در رتبه 12582 است. این سایت در بین مردم به خوبی شناخته شده، و آگهی در این سایت به صورت رایگان انجام می‌شود و از طرفی این سایت آگهی را به صورت ویژه نسبت به توان مشتری در جایگاه مناسب انتشار می‌دهد. در این سایت برای کسانی که شروع کسب و کار جدید دارند این امکان را می‌دهد تا به صورت رایگان ثبت آگهی تبلیغاتی داشته باشند و تبلیغات خود را در معرض دید مخاطبان بالای سایت قرار دهند.

2. سایت دیوار:

این سایت میان سایتهای ایرانی بیشتر دیده شده و مردم شناخت بیشتری نسبت به این سایت دارند. آگهی در این سایت به صورت رایگان انجام می‌شود و معمولا کالاهای دسته دوم در این سایت به خرید و فروش بدون واسطه انجام می‌شود. همچنین این سایت بازدیدکنندگان زیادی دارد و در بین مردم طرفداران خاص خود را دارد.

در این سایت به صورت آنلاین فعالیت دارد و در واقع اولین سایت برای ثبت آگهی رایگان و به صورت آنلاین در خرید و فروش فعالیت داشته و رقیبان زیادی برای خود ایجاد کرده است. یکی از شرایط ویژه در این سایت اینست که به صورت رایگان می‌توان به تمام آگهی‌ها دسترسی داشت و هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود. این سایت دارای اپلیکیشن است و کاربران به آسانی می‌توانند در آن خرید و فروش انجام دهند.

3. سایت شیپور:

در این سایت آگهی به صورت رایگان انجام می‌شود و خرید و فروش در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می‌گیرد و همچنین ارائه خدمات در سايتهاي آگهي  مانند شیپور به آسانی در دسترس مردم است. این سایت نیز بازدیدکنندگان بالایی دارد و مخاطبین خاص خود را دارد. شیپور نیز دارای اپلیکیشن است و مخاطبین می‌توانند به راحتی به محصولات و یا فروش محصول خود اقدام کنند و از امکانات سایت به صورت رایگان بهرمند شوند. سایت شیپور مانند سایت دیوار از بازدید کنندگان بالایی برخوردار است و میان مردم شناخته شده است.

4. سایت ایران تجارت:

از سايتهاي آگهي دیگر که دارای رتبه بالا است و مخاطبین زیادی دارد و ثبت آگهی در این سایت نیز رایگان است.

5. سایت آگهی 90

6. سایت نیازپرداز

7. سایت آگهی آریا

8. سایت نیازمندیها

9. سایت آگهی 24

10. سایت لوکوپوک

11. سایت پست آگهی

12. سایت زیباتو

13. سایت پیام سرا

15. سایت آگهی چی

16. سایت تبلیغات سب

17. سایت سانیاز

18. سایت آناد

19. سایت درج آگهی

20. سایت ایفروش

21. سایت ویستا

22. سایت نیازمندیهای شهر

23. سایت نت موج

24. سایت نون روز

25. سایت جابینجا

26. سایت پیک یک

27. سایت نیازبان

28. سایت گوگل آگهی

29. سایت سل فری

30. سایت کلیدور

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.