بین الملل

مردم سوریه در اعتراض به تحریم‌های اقتصادی آمریکا به خیابان‌ها آمدند

خبرگزاری بین المللی روز چهارشنبه گزارش داد که چندین تظاهرکننده ضد آمریکایی در خیابان های شهر القاعده در جنوب سوریه چهارشنبه گزارش دادند.

شبکه رسمی خبری سوریه (سانا) گزارش می دهد که تعداد زیادی از جوامع و فرقه ها در تلاشند تحریم های ضد سوری (معروف به قانون سزار) را در مقابل ساختمان اداری رژیم آل سودو تحمیل کنند. او محکوم شد.

در جریان این تظاهرات ، شهروندان منطقه از مقاومت پایدار و متحد برای مقاومت در برابر اقدامات آمریکایی ابراز کردند و توانستند در کنار ارتش سوریه برای جلوگیری از تروریسم و ​​جنگ اقتصادی برای کشورشان بایستند.

تظاهرکنندگان گفتند که مردم سوریه در طول جنگ اقتصادی با ایالات متحده از اراده خود دست نخواهند برد تا آنها را نابود کنند ، معترض شوند و جان خود را پرداخت کنند.

کنگره آمریکا سرانجام در ماه مارس سه سال پس از کشمکش سه ساله بین دو جمهوری خواه و احزاب دموکراتیک ، قطعنامه ای را تصویب کرد. وی در 11 دسامبر 2009 ، سرانجام تحریم های علیه سوریه را ، که به قانون سزار معروف است ، تصویب کرد.

اولین مجازات 17 ژوئن (هشت روز دیگر) قابل اجرا است. این قانون می خواهد تحریم های اقتصادی علیه دولت سوریه و متحدین آن و همچنین برای شرکت ها و موسسات مرتبط با این کشور اعمال کند. آمریکایی ها با حمایت از قانون جمعیت غیر نظامی سوریه ، آن را “سزار” می نامند.

تحریم ها علیه سوریه کاهش یافته و واحد پول ملی سوریه (ترازو) در روزهای اخیر رو به زوال است ، زیرا تحریم دمشق پس از شکست و شکست 10 ساله نزدیک می شود. این است .

نیروهای ویژه سوریه و آخرین تغییرات در سوریه ، جیمز جفری نماینده ویژه ایالات متحده در سوریه گفته است كه ایالات متحده نتیجه اقدامات خصمانه علیه دولت سوریه است.جزئیات بیشتر)

انتهای پیام