عمومی

چگونه بهترین خرید فن کویل سایت تاسیسات دات کام را با توجه به کاربردهای آن داشته باشیم؟

خرید فن کویل به دلیل کاربردهای مؤثر در تهویه هوا این دستگاه‌ها ضروری است. فن کوئل هم به عنوان یک دستگاه گرمایشی و هم از دستگاه خنک کننده استفاده می‌شود. به دلیل کارآیی متقابل آنها، قیمت نقل قول این محصولات نیز بسیار مناسب است و خریداران می‌توانند از خرید واحدهای فن کویل به صورت آنلاین در سایت مرجع معتبر بهره مند شوند.

عملکرد دستگاه

خرید فن کویل به این خاطر پرطرفدار است که این دستگاه‌ها برای تأمین هوای مورد نیاز از برق یا گرما استفاده می‌کنند. در صورت اتصال لوله‌های داخل تجهیزات به کولر، آن‌ها با گردش هوا هوا را خنک می‌کنند و هوای سرد را برای محیط مربوط فراهم می‌کنند؛ اگر لوله‌های ذکر شده وارد اتاق دستگاه شوند از آنها به عنوان تجهیزات خنک کننده استفاده می‌شود. آب گرم متصل در آن جریان می‌یابد، در این حالت هوای مربوطه گرم می‌شود و از دستگاه به عنوان وسیله گرمایشی استفاده می‌شود. به خصوص در مراکز دولتی مانند مراکز آموزشی و بیمارستان‌ها نمونه‌های بسیاری از چنین دستگاه‌هایی را می‌توانید مشاهده کنید.

کاربری

دفتر

واحد مسکونی

مرکز تجاری

برخی واحدهای صنعتی

شرح برخی فن کویل ها

فن کویل سقفی توکار: این فن کویل ها یکی از مهمترین فن کویل ها در ساختمان‌های مسکونی هستند. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این نوع تجهیزات در اینجا، کارکرد ساده آن و صدای کم آن است و طیف گسترده‌ای از کارآیی در خانه پیدا شده است. این کویل های فن در سقف کاذب ساختمان تعبیه شده و برای دسترسی آسان از دریچه‌ها استفاده می‌کنند.

فن کویل کانال پرفشار: این تجهیزات برای مکانها و ساختمانهایی که کانالها ممکن است انجام شوند مناسب است. این فن‌ها از فشار استاتیک بالایی برخوردار هستند و همین امر باعث افزایش ظرفیت و کارآیی آن‌ها می‌شود. آن‌ها در داخل سقف کاذب قرار دارند و از طریق مجاری مورد نیاز با استفاده از هوای مورد نیاز به قسمتهای مختلف ساختمان هدایت می‌شوند. یکی از مهمترین معایب این وسایل این است که خیلی بلند هستند، به همین دلیل اغلب از آنها در ساختمان‌ها و هتل‌ها خصوصاً در راهروهای مؤسسات استفاده می‌شود.

فن کویل های زمینی: کویل های فن زمینی امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی‌گیرند زیرا فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

مزایای فن کویل

انعطاف پذیری بالا بسته به نوع پروژه بستگی دارد

کمبود مکان و نیاز به لوله کشی

طراحی زیبا و سازگار با نما و نوع معماری.

نصب راحت و آسان

کنترل از راه دور

تهویه مطبوع و متمرکز

سطح صدای خیلی کم

انواع رنگ

مزایا و معایب خرید اینترنتی

یکی از مهمترین مزایای خرید فن کویل به صورت آنلاین این است که خریداران می‌توانند در مدت زمان کوتاه از جمله مشخصات محصول، اطلاعات کاملی را بدست آورند و یکی از بزرگترین مضرات خرید فن کویل به صورت آنلاین این است که برخی از دلالان از سایتها استفاده می‌کنند خرید و فروش آنلاین به دنبال کلاهبرداری است. و در بسیاری موارد، کالاهای بی کیفیت به خریداران تحویل می‌شود. به همین دلیل، برای پیگیری این نوع کلاهبرداری در خریدهای آنلاین فن کوئل، مشتریان باید در نظر داشته باشند که خریدهای خود را از سایتهای معتبر انجام دهند.

خرید اینترنتی فن کویل

خرید فن کوئل به صورت آنلاین یکی از روشهای بارز خرید این محصول امروزه است. سایت‌های فروش اختصاص داده شده به چنین محصولاتی در پنل مربوطه، اطلاعات کاملی درباره این محصولات در اختیار خریداران می‌گذارد.

 

منبع استفاده شده:

https://tasisat.com/product-category/cooling/fan-coil/