عمومی

نصب و راه اندازی تلویزیون هوشمند سامسونگ چگونه است؟

پس از خرید تلویزیون سامسونگ یا ریست کردن آن، باید مراحل نصب و راه اندازی اولیه را طی کنید. این راه اندازی شامل مراحلی مثل اتصال کنترل هوشمند با تلویزیون، اتصال به Wi-Fi و وارد شدن به حساب کاربری می‌شود که در این مطلب به شرح تمامی مراحل مربوط به راه اندازی تلویزیون های هوشمند سامسونگ خواهیم پرداخت.

باید کنترل را به دست بگیرید!

پس از روشن کردن تلویزیون، اولین مرحله مربوط به اتصال کنترل با تلویزیون است. در غالب موارد تلویزیون به محض روشن شدن کنترل را تشخیص داده و به آن متصل می‌شود.

در صورتی که این عمل به صورت خودکار صورت نگرفت کنترل را به سمت تلویزیون گرفته و دو دکمه RETURN و PLAY/PAUSE را به صورت هم‌ زمان فشار دهید. تصویر این دو دکمه در عکس پایین آورده شده است اما بسته به مدل تلویزیون شما کنترل آن ممکن است متفاوت باشد و این دکمه‌ها در محل‌های مختلفی قرار گرفته باشند.

انتخاب زبان

پس از اتصال کنترل به تلویزیون، صفحه مربوط به انتخاب زبان نمایش داده می‌شود. در ادامه گزینه‌های مراحل مربوط به راه اندازی تلویزیون را به زبان فارسی و انگلیسی آورده‌ایم پس هر کدام از این دو زبان را می‌توانید انتخاب کنید.

 

تنظیمات پیشرفته‌تر

دقت داشته باشید که قابلیت «تنظیمات پیشرفته‌تر» (Set up your TV with SmarterThings) تن‌ها در بعضی از مدل‌ها وجود دارد و در صورتی که تلویزیون شما از این قابلیت پشتیبانی نکند، مستقیماً به صفحه اتصال به Wi-Fi منتقل خواهید شد.

به وسیله نرم افزار تنظیمات پیشرفته‌تر، می‌توانید تلویزیون خود را به وسیله تلفن همراه خود شخصی سازی کنید. برای این کار در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که تلفن همراه و تلویزیون شما هر دو به یک مودم بی سیم متصل شده باشند. نرم افزار SmartThings را روی تلفن همراه خود نصب کنید. وارد نرم افزار شده و گزینه ADD NOW را انتخاب کنید تا یک صفحه وارد کردن رمز برای شما نمایش داده شود. در این قسمت، رمز نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون را وارد کنید. سپس گزینه DONE را زده و منتظر بمانید تا تلویزیون کد وارد شده را شناسایی کند.

اتصال تلویزیون به اینترنت

برای این که تلویزیون شما بتواند ویدیو‌های آنلاین و سرویس‌های اینترنتی را اجرا نماید، باید به صورت بی سیم یا با استفاده از کابل LAN به یک مودم وصل باشد.

با انتخاب گزینه «بی سیم» (Wireless)، لیست تمامی Wi-Fi‌های اطراف به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با انتخاب شبکه بی سیم مورد نظر خود و وارد کردن رمز، به آن متصل شوید.

پس از این مرحله تلویزیون به سرور‌های سامسونگ متصل شده و پس از کمی انتظار گزینه «تائید» (OK) را انتخاب کنید. سپس شرایط و ضوابط سامسونگ و قوانین حریم خصوصی این شرکت برای شما نمایش داده می‌شود که باید با آن‌ها موافقت کنید در غیر این صورت بعضی از نرم افزار‌ها و امکانات هوشمند تلویزیون دچار مشکل شده و اجازه اجرا نخواهند یافت.

در صورتی که می‌خواهید تلویزیون خود را با سیم LAN به مودم متصل کنید، اتصال «با سیم» (Wired) را انتخاب کنید. در این جا تلویزیون مستقیماً به اینترنت متصل شده و پس از اتصال با سرور‌های سامسونگ، گزینه «تائید» (OK) نمایش داده می‌شود. باقی مراحل همانند اتصال بی سیم مربوط به شرایط و قوانین مربوط به حریم خصوصی است.

وارد شدن یا ساختن حساب کاربری سامسونگ

ساختن حساب کاربری سامسونگ برای عملکرد بعضی از امکانات و نرم افزار‌های تلویزیون ضروری است مثلاً در مواردی که بخواهید از سرویس‌های آنلاین فیلم کرایه بگیرید بدون داشتن سرویس سامسونگ این عمل امکان پذیر نخواهد بود.

در صورتی که حساب کاربری سامسونگ دارید، روی گزینه «ورود» (Sign In) زده و در فیلد مربوط به ID آدرس ایمیل خود که با آن حساب سامسونگ را ساخته‌اید وارد کرده و گزینه «بعدی» (Next) بزنید. فیلد مربوط به «نام» (First Name) را انتخاب کرده و نام خود را وارد کنید.

پس از این مرحله، مشخصات مربوط به تاریخ تولد خود را وارد نموده و تیک صفحه را بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

اتصال تلویزیون سامسونگ به گیرنده

قبل از اینکه جست و جو برای شبکه‌های تلویزیونی را شروع کنید، ابتدا گیرنده خود را به وسیله یک کابل HDMI به تلویزیون متصل نمایید.

در صورتی که تلویزیون شما به صورت خودکار وارد صفحه مربوط به جست و جو شبکه‌های تلویزیونی نشد، می‌توانید بعد از پایان راه اندازی، در قسمت «تنظیمات» (Settings)، گزینه (Broadcasting) را انتخاب نموده و با انتخاب حالت «برنامه خودکار» (Auto Program)، تمامی شبکه‌های تلویزیونی را در مدت زمان کوتاهی دریافت و ذخیره کنید.

سخن آخر

 

محتوای این خبر مخفی

روند تعمیر تلویزیون سامسونگ

در این مقاله به آموزش روش جدید نصب و راه اندازی تلویزیون های هوشمند سامسونگ به صورت تصویری و مرحله به مرحله پرداختیم. هر گونه سوال یا نظر خود را می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.

آیا با روند تعمیر تلویزیون سامسونگ آشنایی دارید؟ در حالت کلی، تعمیرات تلویزیون ها یک روند مشابه دارد و قطعات نیز مشترک هستند. روند تعمیر تلویزیون با گزارشی که شما از مشکلات تلویزیون سامسونگ به تعمیرکارتلویزیون ارائه می دهید آغاز می شود. تعمیرکار پس از شنیدن مشکل از زبان شما، به بررسی و عیب یابی تخصصی تلویزیون می پردازد.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها تفاوت دارند و همین مسئله موجب ایجاد تفاوت هایی در تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ شده است. مثلا در تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، تعمیر بک لایت ال سی دی با فرایند تعمیر این قطعه در مدل های ال ای دی کمی تفاوت دارد. در هر صورت تعمیر تلویزیون Samsung شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است.

گاهی هم شدت آسیب دیدگی برخی قطعات بالاست و عملا امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت اجزای معیوب تلویزیون تعویض می شوند تا روند کاری تلویزیون به حالت عادی بازگردد. در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد نحوه تعمیرات تلویزیون سامسونگ به شما ارائه می دهیم.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران 1 الی 24 ساعت

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران دارای شعب متعددی است. این نمایندگی مجموعه ای فوق تخصصی می باشد که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، پشتیبانی و بازیابی انواع تلویزیون های برند محبوب سامسونگ فعالیت حرفه ای دارد. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان تلویزیون های بزرگ و کوچک سامسونگ و کاهش هزینه‌های حمل و نقل به تاسیس شعب مختلفی در جای جای تهران پرداخته است.

محل قرارگیری شعب این دپارتمان به گونه ای انتخاب شده اند که تمامی مناطق گوناگون تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار می دهند. با مراجعه به یکی از شعبه های ستارخان، سعادت آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ بهره مند شوید.

خاطرنشان می نماییم که کلیه سرویس ها و خدمات ویژه ی این مجموعه براساس پارامترهای اصولی و استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند تا تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص برای کاربر پدید آید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

تعمیر تلویزیون سامسونگ امر مهمی است که نیازمند تخصص بالای کارشناسان و تکنسین های مجرب این حوزه می باشد. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج ضمن برخورداری از تجهیزات کاری مدرن و پیشرفته با استفاده از دانش به روز کارشناسان خود در حوزه ی تعمیر تلویزیون های سامسونگ به فعالیت می پردازد.

اگر از دارندگان یکی از تلویزیون های سامسونگ می باشید و به تازگی شاهد اختلالی در روند کاری آن هستید، می توانید با مراجعه به شعبه ی کرج نمایندگی مجاز تلویزیون سامسونگ در شاهین ویلای کرج از خدمات و سرویس های ویژه ی ما بهره مند شوید.

این مجموعه اجبار رفت و آمد در مسیر تهران-کرج را برای تعمیر تلویزیون های سامسونگ از بین برده است. شعبه ی کرج نمایندگی تلویزیون سامسونگ با قرارگیری در محدوده ی شاهین ویلا، امکان مراجعه ی حضوری و رفت و آمد آسان را برای ساکنین مناطق مختلف استان البرز از جمله مهرشهر، گلشهر، حصارک، باغستان، فردیس، عظیمیه، کمالشهر و ماهدشت مهیا ساخته است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل

پیشنهاد ما به آن گروه از کاربرانی که متوجه وجود اشکال در تلویزیون سامسونگ خود شده‌‌اند، اما به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ را ندارند، استفاده از سرویس تعمیر در محل تلویزیون سامسونگ است. در صورت استفاده از این سرویس نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نیست و تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون، در محل مورد نظر انجام خواهد شد.

با استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود در محل حضور یافته و جهت تعمیر و عیب‌یابی دستگاه اقدام می‌نمایند. برای استفاده از این سرویس کافی است از طریق راه‌های ارتباطی وجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون را ثبت نمایید.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ

برآورد هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ به عوامل متعددی از جمله: دلیل خراب شدن تلویزیون، نوع خرابی تلویزیون، تعمیر یا تعویض قطعه معیوب شده تلویزیون و … بستگی دارد؛ تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ با عیب‌یابی دقیق این دستگاه هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و به کاربر اطلاع می‌دهند تا درصورت تمایل کاربر، پروسه تعمیرات تخصصی این دستگاه را آغاز کنند؛ پس از اتمام تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ نیز به بررسی نهایی این دستگاه می‌پردازند تا از برطرف شدن مشکلات آن اطمینان حاصل کنند.

گارانتی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران است. اما این جمله به چه معناست؟ گاهی اتفاق می افتد که مشتری پس از تحویل گرفتن دستگاه تعمیر شده، متوجه ایرادی در آن می شود. در این شرایط باید امکان پیگیری مشکل وجود داشته باشد و گارانتی تعمیرات تلویزیون سامسونگ، این امکان را برای شما فراهم می کند.

با توجه به قطعه آسیب دیده و اقدامات تعمیراتی انجام شده، مدت گارانتی متفاوت است. به طور متوسط، شما چند روز فرصت دارید تا در صورت مشاهده ایرادی در عملکرد تلویزیون تعمیر شده خود، مسئله را به صورت رسمی از طریق بخش تعمیر تلویزیون مرکز سخت افزار ایران پیگیری نمایید.

آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ یا هر برند دیگری نیاز به مهارت و دانش فنی دارد. برای عیب یابی و ترمیم درست و اصولی انواع ال سی دی، ال ای دی و …، باید دوره های ویژه آموزشی را گذرانده و با آخرین متدها و استانداردهای جهانی آشنا شوید. نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران در راستای ارتقا سطح کیفی و تخصصی دانش تعمیرکاران و نیز تربیت تکنسین های ماهر، اقدام به برگزاری  دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون Samsung کرده است.

در این دوره ها قطعات مختلف تلویزیون معرفی شده و روش ها و مراحل ترمیم یا تعویض هریک از آنها آموزش داده می شود. همچنین کارآموزان با روش های عیب یابی و تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ آشنا می شوند. هم کاربران عادی و هم تعمیرکاران می توانند در این دوره ها شرکت کرده و دانش فنی و مهارت خود را ارتقا دهند. برای اطلاع از جزئیات آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ با نمایندگی Samsung تماس بگیرید.

 

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود؟

مراحل طی شده جهت تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ عبارت است از: 1. توجه به نشانه‌های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی و …، 2. عیب‌یابی قطعات و تست عملکرد هر یک از قطعات، 3. اقدام جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون و 4. تست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و رفع اشکال پیش آمده. در بخش زیر برخی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در ارتباط با تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون شرح داده شده است.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون چیست؟ علت تیره شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین قطعات تلویزیون به حساب می‌آید.

اگر خطوط عمودی که بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون به نمایش درمی‌آیند از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایین‌ترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیب‌دیده است یا فلت‌های ارتباط‌دهنده. منتهی اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیب‌دیده است.

وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون می‌شوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری کنید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ

چرا تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر ندارد؟ چرا تصویر تلویزیون بعد از روشن شدن آن و نمایش لوگوی سامسونگ قطع می‌شود؟ دلیل تاریک شدن بخشی از تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟ چرا تصویر تلویزیون سامسونگ قطع و وصل می‌شود؟ دلیل ایجاد نقاط نورانی یا تاریک در تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟

منشأ بروز تمامی این مشکلات در تلویزیون سامسونگ، خراب شدن بک لایت این تلویزیون است. تلویزیون برای اینکه بتواند تصاویر را نمایش دهد به یک نور پس‌زمینه نیاز دارد که این نور پس‌زمینه توسط بک لایت این دستگاه به وجود می‌آید. استفاده از قطعاتی باکیفیت متوسط در برخی از تلویزیون‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ، بالا بودن ولتاژ لامپ‌ها در چند ثانیه ابتدایی روشن شدن تلویزیون، جدا شدن لامپ‌های بک لایت از شاسی دستگاه و همچنین استفاده از بالاترین میزان نور بک لایت در تنظیمات تلویزیون همه از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن بک لایت تلویزیون می‌شوند.

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ چیست؟ چرا تلویزیون سامسونگ روشن نمی‌شود؟ بروز هر یک از این مشکلات نشان می‌دهد که مین برد تلویزیون سامسونگ آسیب‌دیده است. البته خرابی مین برد تلویزیون تنها یکی از احتمالاتی است که می‌توان درصورت بروز چنین مشکلاتی به آن فکر کرد.

هر دستوری که کاربر به تلویزیون می‌دهد از روشن و خاموش شدن تلویزیون تا عوض کردن کانال و … همه ابتدا به مین برد تلویزیون ارسال می‌شوند. سپس مین برد درخواست کاربر را به قطعه موردنظر ارسال می‌کند و اینگونه نقش و مسئولیت همه اجزاء تلویزیون را تعیین می‌کند.

علاوه‌بر این، این مین برد تلویزیون است که ارتباط بین تمامی بخش‌های این دستگاه را شکل می‌دهد. با این وجود بدیهی است که با خراب شدن مین برد، تلویزیون ناگهان خاموش شود و روشن نشود. توجه داشته باشید که مهم‌ترین عامل خرابی مین برد در کنار وارد شدن ضربه به تلویزیون و همچنین رطوبت، نوسان برق است.

به همین دلیل توصیه می‌شود که تلویزیون را به محافظ برق متصل کنید تا مین برد و سایر قطعات آن آسیب نبینند. اگر شما هم با مشکل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

تنها دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون یا روشن نشدن این دستگاه، خراب شدن مین برد آن نیست. دلیل دیگری هم وجود دارد که موجب بروز چنین مشکلاتی در تلویزیون سامسونگ می‌شود که شامل: خراب شدن برد پاور یا همان منبع تغذیه تلویزیون است. نقش منبع تغذیه تلویزیون در این دستگاه همانطور که از نام آن پیداست، تامین برق مورد نیاز تلویزیون است. با این وجود روشن شدن تلویزیون و کار کردن آن را مدیون منبع تغذیه آن هستیم.

درواقع منبع تغذیه، برق 220 ولت شهری که از نوع AC است یعنی جریان آن از نوع متناوب می‌باشد را دریافت کرده و آن را به جریان برق مورد نیاز تلویزیون یعنی از نوع DC (جریان برق مستقیم 300 ولت) تبدیل می‌کند و از طریق مین برد به تمامی قطعات تلویزیون انتقال می‌دهد.

با این وجود برد پاور تلویزیون دائم با برق سر و کار دارد. از این‌رو اگر جریان برق نوسان داشته باشد، برد پاور دچار مشکل شده و مین برد تلویزیون را نیز دچار مشکل می‌کند. با این وجود برای جلوگیری از بروز این مشکل باید تلویزیون خود را به محافظ برق متصل کنید. درصورتی که تلویزیون شما نیز روشن نمی‌شود یا ناگهان خاموش می‌شود بهتر است تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

تعمیر برد تیکان تلویزیون سامسونگ

چرا بخشی از تصویر تلویزیون سامسونگ روشن است اما بخش دیگر آن تاریک است؟ دلیل نمایش خطوط رنگی یا سیاه و سفید بر روی تصویر تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون سامسونگ به صورت نگاتیو دیده می‌شود؟ دلیل از هم پاشیده شدن رنگ‌ها در تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟

بروز تمامی این مشکلات نشان می‌دهد که برد تیکان تلویزیون با مشکل مواجه شده است. برد تیکان به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین بردهای تلویزیون نقش پردازش اطلاعات تصویر در این دستگاه را بازی می‌کند به گونه‌ای که مستقیماً با پنل تلویزیون در ارتباط است. اگر تلویزیون شما نیز به هر یک از مشکلاتی که به آن‌ها اشاره کردیم دچار شده است بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

تعمیر برد اینورتر تلویزیون سامسونگ

همانطور که اشاره کردیم این بک لایت تلویزیون است که نور مورد نیاز برای نمایش تصاویر در تلویزیون را فراهم می‌کند. درواقع اگر بک لایت تلویزیون دچار مشکل شود، مشاهده تصاویر در این دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. اما سوالی که در این زمینه به وجود می‌آید این است که بک لایت تلویزیون چگونه روشن می‌شود؟

بک لایت تلویزیون به کمک برد اینورتر روشن می‌شود. درواقع برد اینورتر جریان برقی که برد پاور به مین برد تلویزیون انتقال داده است را از مین برد دریافت کرده و بک لایت تلویزیون را روشن می‌کند. به همین دلیل تیره شدن بخشی از تصویر، صدا داشتن اما تصویر نداشتن تلویزیون و هر مشکل دیگری که مربوط به بک لایت است، همیشه به دلیل خراب شدن خود بک لایت تلویزیون نیست و گاهی‌اوقات هم می‌تواند از خراب شدن برد اینورتر تلویزیون باشد.

سایر قطعات

اپتیک، دیود، خازن ها، آمپلی فایر، دستگاه کنترل از راه دور، آنتن داخلی تی وی و … نیز از دیگر قطعات تلویزیون هستند که هر کدام می توانند به دلایلی درگیر ایرادات و اختلالاتی شوند. در هر صورت باید بدانید که تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ در کنار ابزار به تکنسین های ماهر و مجرب نیاز دارد.

 

بررسی رایج ترین مشکلات تلویزیون سامسونگ

دیر روشن شدن تلویزیون های سامسونگ

روشن شدن تلویزیون با تاخیر، نشان دهنده بروز ایراد در برد پاور است؛ البته مسئله بیشتر مربوط به خازن های این برد است. درواقع همه یا تعدادی از خازن ها آسیب دیده اند و باید تعویض شوند. البته احتمال خرابی چوک های ورودی هم وجود دارد. تعمیرات تلویزیون سامسونگ و دیگر برندها در این شرایط، معمولا به این صورت است که تکنسین خازن های معیوب برد پاور را تعویض می کند.

خاموش شدن تلویزیون

اگر تلویزیون شما به صورت خود به خود خاموش می شود، احتمالا مین برد آن آسیب دیده است. البته فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور هم در بروز این مشکل بی تاثیر نیستند. این بخش ها باید بررسی شده و در صورت نیاز، ترمیم یا تعویض شوند. بهتر است برای رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون، از تکنسین های تعمیر تلویزیون Samsung کمک بگیرید.

پاک شدن حافظه تلویزیون

پاک شدن حافظه هم یکی از مشکلاتی است که تکنسین های تعمیرات تلویزیون سامسونگ بعضا با آن مواجه می شوند. گاهی پیش می آید که پس از خاموش و روشن کردن تلویزیون، برنامه ریزی آن به هم میخورد و نیاز به تنظیم دوباره دارد. همچنین هنگام ریست کردن تلویزیون هم حافظه پاک می شود و نیاز به تنظیم مجدد دارد. اگر برای تنظیم مجدد کانال ها و دیگر بخش های تلویزیون با مشکل مواجه شدید، همکاران ما در مرکز تخصصی تلویزیون سامسونگ، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

داغ شدن تلویزیون سامسونگ

مشکل داغ شدن تلویزیون به تکنولوژی ساخت آن ارتباط دارد. وضعیت این مشکل در تلویزیون های ال سی دی ال ای دی و پلاسما، متفاوت است. درصد احتمال پیدایش مشکل داغ شدن تلویزیون در تلویزیون های پلاسما از دو مدل ال سی دی و ال ای دی بیشتر است. یکی از علل ساخت تلویزیون های ال ای دی و کاهش کاربران تلویزیون های پلاسما همین مشکل داغی بیش از حد بدنه می باشد. البته این تلویزیون ها دارای مزیت های فراوان دیگری هستند که برخی از افراد را به خرید آن ها متمایل می سازد.

اما در این میان ال ای دی ها با بک لایت کاربردی خود مصرف انرژی کمتری داشته و به ندرت دچار مشکل داغی بیش از حد بدنه می شوند. به طور کلی مشکل داغ شدن بیش از حد تلویزیون می تواند ریشه در خرابی بک لایت هم داشته باشد. در چنین شرایطی تعویض بک لایت ضروری است. بنابراین اگر شدت داغی بدنه ی تلویزیون زیاد است؛ با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

وجود لکه های رنگی در تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون سامسونگ که البته امکان وقوع آن بسیار اندک است، ایجاد لکه های رنگی در صفحه نمایش دستگاه است. این مشکل از مشکلات تلویزیون سامسونگ به علت مصرف طولانی مدت دستگاه ایجاد می شود. وقتی کاربر مدام و بدون کمترین استراحتی از دستگاه خود کار می کشد، به زودی با لکه های رنگی در تلویزیون سامسونگ مواجه خواهد شد که تعمیر و برطرف سازی آن به تخصص بالایی نیاز دارد.

قطع شدن صدای تلویزیون

گاهی ممکن است کاربر با روشن کردن تلویزیون خود، متوجه قطعی صدای دستگاه خود شود. خرابی پاور تلویزیون سامسونگ، ممکن است چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد. رفع خرابی های مربوط به صدا ، نیازمند دقت و مهارت بسیار بالا در امر تعمیر تلویزیون سامسونگ خواهد بود.

گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استندبای

گیر کردن مداوم تلویزیون در حالت استندبای می تواند هشداری برای خرابی دستگاه باشد. در حالت استندبای، تلویزیون خاموش شده و چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند. اگر مرتبا شاهد چنین وضعیتی هستید، زمان تعمیر تلویزیون سامسونگ فرا رسیده است. خرابی برد پاور، ناکارآمدی مین برد و یا اتصالی های درونی باعث ظهور حالات استندبای می شوند.

فراموش نکنید که تداوم استفاده از کابل های نامرغوب و تقلبی HDMI نیز نقش بزرگی در اختلالات مین برد و در نتیجه، گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استندبای دارد.

کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون

امروزه تلویزیون یکی از ملزومات اصلی هر خانه ای است. این دستگاه ممکن است در ساعات زیادی از شبانه روز روشن باشد. روشن ماندن طولانی مدت تلویزیون انواع و اقسام مشکلات ساختاری را در آن پدید می آورد. کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ و یا هر برند دیگری، یکی از مشکلات نسبتا رایجی است که می تواند در اثر کارکرد زیاد از حد تلویزیون گریبانگیر کاربر شود.

این خرابی ریشه در اختلالات اجزای داخلی تلویزیون داشته و نیازمند اعمال تعمیرات تخصصی است. البته گاهی احتمال دارد مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون با بی هم ریختگی تنظیمات آن به وجود آمده باشد. علاوه بر تنظیمات نادرست، بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون نیز می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه ی دستگاه تلویزیون باشد. فسفر موجود در تلویزیون، پس از استفاده ی چند ساله از تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد.

این موضوع امری طبیعی است که می توان با خرید تلویزیون سامسونگ بانه استفاده ی صحیح از دستگاه تلویزیون و ایجاد فرصت های دوره ای برای استراحت دستگاه تلویزیون آن را به تعویق انداخت. در این راستا نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کنار شما بوده و کلیه ی اختلالات مرتبط با کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون را براساس پارامترهای استاندارد مرتفع می سازد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ از جمله خدمات تخصصی نمایندگی سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ به دلیل کیفیت و کارایی بالای آن از محصولات پرطرفدار این کمپانی می باشد. ازآن جا که  تلویزیون مهم ترین وسیله ی سرگرمی در  منازل است وتمامی افراد خانواده ساعاتی را در کنار تلویزیون می گذرانند، بیش از سایر محصولات در معرض خطر قراردارند.

تلویزیون های سامسونگ نیز از این مورد مستثنی نیستند و در اثر گذر زمان، ممکن است قطعات مختلف آن آسیب دیده و نیازمند تعمیر شوند. همچنین سرویس تلویزیون سامسونگ به شما این امکان را خواهد داد که استفاده ای بهینه از تلویزیون خود داشته باشید. نمایندگی سامسونگ جهت رفع نیازهای مشتریان گرامی،  کارگاه تعمیر تلویزیون سامسونگ را راه اندازی کرده است.

کادر فنی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این کارگاه از بین متخصصین و تعمیرکاران مجرب و توانای تعمیرات تلویزیون برگزیده شده اند. از جمله مشکلات رایج در تلویزیون؛ مشکلات مربوط به تصویرو قطع و وصل شدن مداوم آن، خرابی بک لایت، خاموش روشن شدن مداوم تلویزیون، چشمک زدن چراغ پاور، مشکلات قطعی صدا، مشکلات مربوط به رنگ تصویر زمینه، مشکلات مربوط به ال سی دی و خرابی پنل و… می باشد.

 تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شده و متخصصین این مجموعه توانایی رفع تمامی عیوب و ایرادات تلویزیون سامسونگ را دارند. در کارگاه تعمیرات تلویزیون سامسونگ مدرن ترین تجهیزات و قطعات اصل واورجینال جهت انجام تعمیرات صحیح فراهم شده است. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ درمحل و منزل مشتری فراهم شده و در صورت در خواست مشتریان گرامی، کادر فنی به محل مورد نظر آن ها، اعزام خواهند شد.

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ زمانی موفق آمیز بوده و موجب بازیابی کارکرد اصلی دستگاه می شود که از دانش و تجربه ی چندین ساله ی تعمیرکاران ماهر استفاده گردد. توصیه می نماییم، همواره دو ویژگی مهم را سرلوحه ی اقدامات مرتبط با تعمیرات تلویزیون Samsung قرار دهید که عبارتند از :

عیب یابی صحیح در فرآیند تعمیر تلویزیون samsung

عیب یابی صحیح نقش کلیدی در پروسه ی تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ ایفا می کند. در صورتی که تلویزیون معیوب مورد نظر به درستی عیب یابی نشود، ممکن است هزینه های تعمیر چندین برابر شود و حتی خرابی به بخش های دیگر سیستم نیز سرایت کند. کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن به ریشه یابی و بررسی دقیق و ریز بینانه ی دستگاه پرداخته و تلویزیون شما را مطابق با استانداردهای جهانی تعمیر خواهند کرد.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات تلویزیون

نکته ی دیگری که در تعمیر تلویزیون سامسونگ حائز اهمیت است، تعویض قطعات معیوب با قطعه ی اورجینال مشابه می باشد. استفاده از قطعات تقلبی می تواند به طور کلی کارکرد دستگاه شما را مختل سازد. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات تلویزیون Samsung به آرشیوی کامل از قطعات اورجینال مجهز بوده و شما را در مسیر رفع مشکلات ساختاری انواع تلویزیون های مدرن کمپانی محبوب سامسونگ یاری می نماید.

 

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ، از تمامی مدل های تلویزیون سامسونگ پشتیبانی کرده و تعمیرات آن را به صورت تخصصی انجام می دهد. با توجه به پیشرفت تلویزیون های سامسونگ آشنایی با مدل های مختلف تلویزیون و چگونگی تعمیرات آن ها اهمیت ویژه ای دارد.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، دانش و تخصص لازم در خصوص تعمیر انواع مدل های سامسونگ داشته و با توجه به پیشرفت این تلویزیون ها دانش خود را به روز می نمایند.

دارندگان تلویزیون سامسونگ اعم از تلویزیون ال سی دی سامسونگ ، تلویزیون اولد سامسونگ ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، در صورت بروز مشکل در این تلویزیون ها می توانند از خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر و ترمیم تلویزیون های سامسونگ بهره مند شوند.

دیگر خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در نمایندگی تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون پس از بررسی و عیب یابی تلویزیون، در صورت نیاز اقدام به تعمیر قطعه ی آسیب دیده می نماید. در صورتی که قطعه ی مورد نظر نیازمند تعویض باشد، متخصصین اقدام با توجه به ایراد قطعه، اقدام به تعویض قطعه ی مورد نظر خواهند نمود. خدمات پس از فروش تلویزیون های سامسونگ ، توسط نمایندگی این شرکت به خریداران محترم ارائه می گردد. این خدمات شامل مواردی همچمون نصب و راه اندازی تلویزیون ، ارائه ضمانت نامه معتبر و تعمیرات تخصصی تلویزیون می گردد.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای تحقق اهداف مشتری مداری، خود را موظف می داند که خریداران را پس از پایان فرایند فروش نیز همراهی کرده و مشکلات و نیازهای آنها را برطرف نماید. همچنین متخصصان ما در واحد سرویس در محل تلویزیون سامسونگ تسلط کامل به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ دارند. این مرکز قادر است آنالیز و تحلیل  عیب یابی تلویزیون را با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات تعمیر تلویزیون در محل شما انجام می دهد.  در بخش ذیل به شرح خدماتی می پردازیم که در زمینه تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ به کاربران گرامی ارائه می گردد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

  نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای توزیع و پخش محصولات کمپانی سامسونگ، علاوه  بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های سامسونگ، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است.

 مهندسان و کارشناسان نمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی و فنی پیشرفته، قادر هستند تا تمامی مشکلات و نواقص موجود در تلویزیون‌های سامسونگ را برطرف نمایند. کارشناسان این مرکز طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، عملکرد هر دستگاه و شیوه‌ی تعمیر منحصر به فرد ان را آموخته‌اند.

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون سامسونگ و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زمینه تعمیر و بازیابی دستگاه خود بهره‌ ببرید.

لازم به یادآوری است که به دلیل ساختار ویژه‌ی محصولات سامسونگ، تعمیر محصولات این شرکت توسط افراد مبتدی و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه‌ی دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب‌ها و صدمات جدی به دیگر بخش‌های دستگاه، افت دائمی عملکرد و یا از کار افتادگی کامل دستگاه به وجود آید. برای پیشگیری از اتفااقت این‌چنینی تعمیر هر یک از محصولات این شرکت را صرفاً به نمایندگی سامسونگ بسپارید. خدمات نمایندگی سامسونگ، به بهترین شکل، در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مرکز به دلیل آشنایی با تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصولات قادر به رفع تمامی عیوب ایجاد شده در این دستگاه می‌باشند. بعلاوه کارشناسان این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با نوین‌ترین متدهای تعمیرات تلویزیون سامسونگ آشنایی داشته و می‌توانند هرگونه نقص و خرابی ایجاد شده در تلویزیون‌های سامسونگ را به تعمیر و بازیابی کنند.

آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان گشته است وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم می سازد. مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- مجموعه ای فراهم آورده است که توانایی رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ را دارند. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی خواهند گشت.