اجتماعیبرترین های کسب و کار

نصب دوربین مداربسته تهران

نصب دوربین مدار بسته (نصاب) + قیمت نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مداربسته امروزه یکی از رایج‌ترین روش‌ها در افزایش امنیت و همچنین پیشگیری از وقوع جرم، مخصوصا سرقت است. شرایط نامناسب اقتصادی، موجب افزایش جرم‌هایی نظیر سرقت در جامعه می‌شود که در این اوضاع نیاز به نصاب دوربین مدار بسته نسبت به گذشته بیشتر حس می‌شود. همچنین اطلاع از قیمت نصب دوربین مداربسته مهمترین نکته برای نصب آن است.

    توجه: وظفیه یک نصاب یا یک تیم نصب دوربین مدار بسته کار درست این است که با شناسایی درست نیاز مشتری، مناسب‌ترین سیستم دوربین مدار بسته را با قیمتی مناسب و با رعایت استاندارهای این حرفه انجام دهد.

فرض کنید که شما صاحب یک فروشگاه، یک شرکت، یک کارگاه و یا یک کارخانه هستید. این که دوربینی مانند یک نگهبان ۲۴ ساعته، محیط مورد نظر شما را با دقت زیر نظر داشته باشد و تمام وقایع را ثبت و ضبط کند خیال شما را از خیلی جهات راحت می‌کند. دوربین مدار بسته به صورت نگهبانی با وجدان کاری بسیار بالاست که بدون اینکه پلک بزند، محیط را زیر نظر دارد.

نصب دوربین مدار بسته شاید نتواند به صورت ۱۰۰ درصدی از وقوع جرم و یا سرقت جلوگیری کند، ولی بدون شک در کاهش آن نقش بسزایی دارد. در بیشتر مواقع همین دوربین مداربسته مجرمین و یا سارقین را از عمل خود منصرف می‌کند و باعث می‌شود آنها عطای سرقت را به لقایش ببخشند. به کارگیری این سیستم به تنهایی و یا در کنار نیروی نگهبانی، کنترل و امنیت محیط را به شکل ویژه‌ای افزایش می‌دهد و حتی باعث کاهش نیروی نگهبانی نیز می‌شود.

دوربین مدار بسته به مانند چشمان تیز بینی عمل می‌کند که به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه محیط را با دقت بسیار بالایی زیر نظر می‌گیرد و حتی تا چندین روز اطلاعات را ذخیره می‌کند. امروزه این وسیله برای خیلی از مکان ها لازم و ضروری شده است. کمک گرفتن از این سیستم، آرامش و امنیت بیشتری را ایجاد می‌کند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای می‌توان به آن مراجعه کرد. و همانطور که در بالا گفته شد استفاده از این سیستم در خیلی از موارد شما را از استخدام نیروی نگهبان بی نیاز می‌کند.

در این مقاله قصد داریم به نصب دوربین مداربسته ویژگی‌های یک تیم و یا یک نصاب دوربین مدار بسته مجرب و همچنین قیمت و هزینه نصب آن بپردازیم. به شما توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به نصب دوربین مداربسته این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله ما سعی کرده ایم با گفتن مطالب مفید به شما کمک کنیم که با اطلاعات بهتری اقدام به این کار کنید. پس با ما همراه باشید.

نصب دوربین مداربسته در تهران (غرب، شمال و شرق)

نصب دوربین مداربسته در تهران از آنجا که نسبت به بقیه شهرهای ایران پرجمعیت‌تر و شلوغ‌تر است واجب‌تر است. تهران پایتخت ایران، شهری که به دلیل داشتن امکانات زیاد نسبت به ا بقیه شهرها، از همه جا برای کار و زندگی به آن مهاجرت می‌کنند. این افزایش جمعیت باعث بالا رفتن آمار سرقت می‌شود. نصب دوربین مداربسته در تهران و در مناطق غرب، شمال و شرق توسط تیم نصاب دوربین مدار بسته انجام می‌شود.

نصاب دوربین مداربسته

نصاب دوربین مدار بسته باید آگاهی و شناخت کامل نسبت به دوربین‌های موجود در بازار و ویژگی‌های آنها داشته باشد. همچنین باید بداند چه دوربینی برای چه محیطی مناسب است. یک نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ای و مجرب می‌تواند با دادن مشاوره درست و مناسب، سیستم مناسبی را برای شما پیاده کند. که باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما نیز خواهد شد.

نصاب دوربین مدار بسته توانایی تشخیص دوربین مورد نیاز برای یک محیط و یا مکان خاص و همچنین نصب اصولی و استاندارد آن را می‌داند. از آنجایی که در بیشتر موارد نصاب دوربین مداربسته خود تامین کننده و یا به نوعی فروشنده آن است، می‌بایست نصابی را انتخاب کنید که ضمن داشتن تعهد کاری، صداقت نیز داشته باشد تا منافع و رضایت کارفرما را ارجح بر منافع شخصی بداند.

بعضی از ویژگی‌های یک نصاب ماهر و مجرب:

  • دادن مشاوره صادقانه و به دور از هرگونه جهت گیری سود جویانه و احترام به منافع مشتری
  • انتخاب درست و مناسب دوربین متناسب با محیط و نیاز مشتری
  • اجرای اصولی و استاندارد پروژه
  • تحویل درست و به موقع سیستم به مشتری
  • ارایه خدمات پس از فروش و کمک به رفع ایرادات احتمالی

قیمت نصب دوربین مدار بسته

هزینه و قیمت نصب دوربین مداربسته به عوامل زیر بستگی دارد که به صورت مختصر و مفید به هر کدام از آنها اشاره می‌کنیم:

  • نوع و جنس دوربین (دوربین های تحت شبکه یا آنالوگ): اینکه از چه دوربینی استفاده کنید رو هزینه شما تاثیر می‌گذارد. دوربین تحت شبکه(آِی پی=IP) یا آنالوگ(AHD). برای مشخص شدن این موضوع بهتر است در جلسه مشاوره، نیازهای شما شناسایی شود تا متناسب با آن و همچنین محیط، نوع و جنس دوربین مشخص شود.
  • ولی معمولا، ۷۰% نیازهای مشتریان با دوربین‌های ۲ مگا پیکسلی رفع می‌شود. مثلا به نظر ما در محیط‌های داخلی که سقف کمتر از سه متر دارند می‌توان از دوربین‌های دام با لنز ۲/۸ میلیمتری استفاده کرد. و در محیط‌های خارجی از دوربین‌های بالت با لنز۳/۶ و یا ۴ میلیمتری استفاده کرد.
  • تعداد دوربین: چند دوربین مورد نیاز محیط است. این مورد هم باید در جلسه کارشناسی با نصاب بررسی شود. در بعضی از مواقع البته در محیط های بزرگ دیده شده است که کارشناس نصب دوربین مداربسته با مکان یابی نادرست، موجب افزایش هزینه‌های نصب می‌شود.
  • نوع دستگاه ضبط تصاویر: دستگاه ضبط تصاویر دستگاهی است که دوربین‌ها به آن متصل می‌شوند. این دستگاه‌ها در انواع NVR و یا DVR وجود دارند. البته استفاده از دوربین‌های آی پی و یا AHD مشخص می‌کند که باید از چه دستگاهی استفاده کنید. دوربین‌های آی پی یا تحت شبکه به دستگاه NVR  و دوربین‌های AHD به دستگاه DVR متصل می‌شوند. همچنین تعداد کانال‌های آن هم روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. این امر باز به تعداد دوربین‌های سیستم بستگی دارد.
  • ظرفیت هارد: ظرفیت هارد هم روی هزینه سیستم تاثیر می‌گذارد. البته انتخاب ظرفیت هارد به عواملی مانند کیفیت تصاویر دوربین‌ها، تعداد روزهای ضبط تصاویر، فریم ریت دوربین و میزان فعالیت دوربین‌ها در ۲۴ ساعت شبانه روز بستگی دارد.
  • مقدار کابل کشی و متعلقات مصرفی آن و هم چنین سختی محیط نصب: این که چه متراژ کابل برای نصب مصرف می‌شود و این که محیط نصب دوربین و یا کابل کشی آن، آیا نیاز به جوشکاری و یا خدمات جانبی دیگری دارد یا ندارد. به عنوان مثال هزینه نصب دوربین مدار بسته در یک فروشگاه و یا منزل بسیار کمتر از یک کارخانه و محیط های بزرگ و با دسترسی سخت است.

کاربر عزیز، همانطور که گفته شد برای تعیین هزینه نصب دوربین مداربسته عوامل بالا باید مشخص شود و در بیشتر موارد راهی نیست جز این که کارشناس نصب محیط را ببیند و نیاز شما مشخص شود. به نظر ما بهتر است برای نصب دوربین به این نکات توجه کنید: اول اینکه از آنجا که در بیشتر موارد خود کارشناس نصب دوربین اقدام به خرید دوربین می‌کند بهتر است فاکتور فروش فروشگاه را از نصاب دوربین بخواهید. درخواست فاکتور فروش دو مزیت برای شما دارد. ۱- برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش ۲- مشخص بودن قیمت واقعی خرید دوربین. دوم درباره خدمات پس از نصب و دوره آن نیز مطلع شوید و این موارد را مکتوب از نصاب درخواست کنید.

همچنین با توجه به اینکه کار نصب دوربین یک کار خدماتی است که باید درست و اصولی و مناسب انجام شود. هستند افرادی که برای پایین آوردن هزینه نصب، کار را به صورت نادرست و غیر استاندارد انجام می‌دهند. پس همیشه سعی کنید در کنار تمرکز روی هزینه نصب، بر روی استفاده از یک کارشناس و نصاب درست و حرفه ای هم تمرکز کنید.

نصب دوربین مدار بسته در منزل

نصب دوربین مدار بسته در منزل نیز همانند نصب در بقیه مکان هاست. با توجه به زیاد شدن سرقت از منازل نصب دوربین مداربسته در بعضی از خانه‌ها، مخصوصا ساختمان ها و ویلاهای خارج از شهر لازم و ضروری شده است. دوربین مداربسته هم قبل از سرقت مفید واقع می‌شود و هم بعد از سرقت. قبل از سرقت حالت پیشگیری دارد و بعد از سرقت هم به خاطر ضبط مستندات محیط بسیار مفید واقع می‌شود. از جمله مواردی که نصب دوربین مداربسته در منزل احساس می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کنترل محیط در صورت نبود افراد
  • مراقبت و کنترل از کودکان و سالمندان
  • نظارت بر کار پرستار کودک
  • کنترل حیوانات خانگی

نصب دوربین مدار بسته روی گوشی

نصب دوربین مدار بسته روی گوشی با اینترنت امکان پذیر است. شما می‌توانید با اینترنت تصاویر دوربین مداربسته خود را، بر روی گوشی و هر جا که هستید، مشاهده کنید. اینترنت نه تنها نصب دوربین مداربسته را بر روی گوشی ممکن کرده است بلکه فاصله مکانی در اینترنت معنی ندارد. برای نصب دوربین مداربسته روی گوشی باید دستگاه ِDVR را به اینترنت وصل کنید و از نصاب خود بخواهید که تنظیمات آن را برایتان ایجاد کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم با دادن اطلاعات مفید در مورد نصب دوربین مداربسته و هزینه‌های آن، ویژگی‌های یک نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ایی، نصب دوربین مداربسته در منزل و روی گوشی آگاهی شما کاربران عزیز را بالا ببریم. اگر شما تجربه‌ای از نصب دوربین مداربسته دارید و یا مطلب مفیدی در این زمینه دارید خوشحال می‌شویم که آن را برای استفاده ما و بقیه کاربران در قسمت دیدگاه قرار دهید.

بهترین نصابان دوربین مدار بسته در تهران

نصاب دوربین مداربسته در تهران از این رو اهمیت زیادی دارد که ساختمان ها و برج های مدرن و امروزی تهران سیستم امنیتی ویژه ای را می طلبند. به همین دلیل است که نصب دوربین مداربسته در تهران بسیار رایج است. نمایندگی های معتبر و شرکتهای نصب دوربین مداربسته در تهران با تعرفه های مشخص و کارکنان متخصص و مجرب در این زمینه فعال هستند. همچنین نیروهای زیادی تحت عنوان نصاب دوربین مدار بسته در تهران و در تمام مناطق و ساختمان ها با کاربری های متفاوت فعالیت می کنند که از طریق سایت ما می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

برای نصب دوربین مدار بسته تهران تعرفه های مشخصی از طرف اتحادیه مشخص شده است. برندهای متنوع دوربین نیز در بازارها و نمایندگی ها موجود هستند. شما لازم است در ابتدای امر با کارشناسان شرکتهای نصب دوربین مداربسته در تهران مشورت داشته باشید. نصاب دوربین مداربسته تهران از طرف شرکت اعزام شده و در ابتدای امر، موقعیت قرارگیری دوربین ها را تعیین می کند.

نکاتی که لازم است در مورد نصب دوربین مدار بسته در تهران در نظر بگیرید عبارتند از:

  • میزان تشخیص چهره افراد در دوربین برای شما تا چه حد اهمیت دارد؟
  • چه میزان بودجه برای قیمت نصب دوربین مداربسته در تهران در نظر گرفته اید؟
  • چه فضاهایی برای نصب دوربین در اولویت قرار دارند؟
  • کاربری فضای مورد نظر شما چیست و آیا با توجه به کاربری و نحوه قرارگیری فضاها، سختی کار برای نصاب دوربین مداربسته در تهران منظور می شود؟
  • آیا نیاز به نصب دوربین در فضای باز وجود دارد؟

یافتن نیروهای نصاب دوربین مداربسته در تهران

امروزه با گسترش تکنولوژی دسترسی به خدمات بسیار ساده تر از گذشته است. به راحتی طی جستجو در اینترنت می توانیم با نیروهای نصاب دوربین مداربسته در تهران آشنا شویم. در سایت ما می توانید امتیازها و نظرات کاربران را برای هر متخصص ببینید و بهترین نصاب دوربین را انتخاب کنید.

شرکت های نصب دوربین مدار بسته در تهران با نمایندگی های معتبری قرارداد دارند. لازم است قبل از اقدام به نصب دوربین مداربسته تهران از اعتبار شرکت و مهارت نصاب ها اطلاعات لازم را به دست آورید. همچنین از قیمت نصب دوربین مداربسته در تهران خبر داشته و به این شکل از پرداخت هزینه های اضافی خودداری کنید. البته که هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران مانند سایر کارهای خدماتی مبلغ ثابتی نیست. بلکه دستمزد نصاب دوربین مداربسته تهران نیز نرخ های متنوعی دارد که بر اساس تخصص او و یا لوازم و اتصالات به کار برده با کیفیت تعیین می شود.

تفاوت نصب دوربین مدار بسته تهران در ساختمان های تجاری و مسکونی

تهران از نظر وسعت ساختمان های تجاری ساخته شده در کل کشور حرف اول را می زند. تأمین امنیت این ساختمان ها کار راحتی نیست و نیاز به اتخاذ تدابیر خاصی دارد. نصب دوربین مداربسته در تهران و برای ساختمان های تجاری با در نظر گرفتن این موارد انجام می شود:

  • نظارت بر انبارگردانی
  • در نظر گرفتن ورود و خروج مالی
  • بالابردن سطح حفاظت و نظارت
  • نظارت بر عملکرد و رفتار کارمندان و برخورد مشتری ها
  • ذخیره تصاویر اتفاقات غیر مترقبه (اعم از زورگیری، سرقت، آتش سوزی و…)

نصب دوربین مداربسته در تهران برای ساختمان های مسکونی نیز با هدف تأمین امنیت ساکنین و جلوگیری از سرقت و سایر جرایم انجام می شود. بر این اساس قیمت نصب دوربین مداربسته در تهران بنا بر تعرفه مشخصی تعیین می شود. خدمات دوربین مداربسته تهران در ساختمان های تجاری نیاز به دقت بیشتر و نیروی نصاب دوربین مداربسته تهران ماهرتری دارد. چرا که این مکان ها حساس تر هستند و امکان بروز حادثه های مختلف در آن ها وجود دارد. در آخر باید گفت که نصب دوربین مدار بسته تهران در ساختمان ها با کاربری های متفاوت شرایط خاصی ایجاد می کند که بر روی دستمزد نصاب دوربین مداربسته تهران تأثیر می گذارد.