فرهنگ و هنربرترین های کسب و کار

جدیدترین نماهای سنگ ساختمان

در دنیای امروز با سرعت باورنکردنی بالایی شاهد تغیر در سبک ساختمان سازی و طراحی های جدیدی برای نمای ساختمان ها هستیم. سبک های مختلفی از انواع نماهای ساختمان وجود دارد که با سنگ ساختمانی و سنگ تراورتن طراحی و اجرا می شوند و هر یک از آن ها می تواند در بر گیرنده ی ویژگی های منحصر به فرد خود باشد.

کالاساخت در تلاش است تا با موجود ساختن انواع متنوعی از سنگ های تراورتن، دست خریدار و همچنین طراح را برای طراحی و اجرای طرح نمای دلخواه باز بگذارد و در این زمینه تمامیت موجودی خود را به کار گرفته تا بتواند تولید کننده و عرضه کننده ی مستقیم سنگ ساختمانی از معادن مختلف کشور در طیف های رنگی گوناگون به قیمت تولیدی و کارخانه باشد. سنگ های تراورتن سفید و روشن، کرم و شکلاتی که به صورت موج دار یا بدون موج فرآوری می شوند و هر یک می توانند در نمای ساختمان با سبک های گوناگون اجرا شوند.

در بخش نمونه کار های ساخت مرجع کالاساخت می توان انواع بسیاری از نمونه کار های اجرا شده که مشتریان عزیز پس از اجرا برای ما ارسال داشته اند را مشاهده کرد که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب سنگ نما تلقی شود. سنگ های تراورتن که در انواع سبک ها به کار گرفته شده اند و هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارند و می توان نمای اجرا شده ی آن ها را نه به حالت مجازی یا تریدی نما، بلکه به حالت واقعی دید.

بهترین سنگ های نمای ساختمان

در کشور ایران معادن بسیار زیادی از سنگ های ساختمانی وجود دارد که سنگ استحصال شده از هر معدن می تواند ویژگی ها و زمینه ی رنگی منحصر به فرد خود را دارا باشد. در این بخش که بهترین سنگ برای نمای ساختمان کدام هستند نمی توان هیچ گاه نام یک یا چند برند را نام برد اما می توان در رنج قیمت های مشخص شده و بودجه های تعیین شده، بهترین انتخاب را داشت. سنگ های تراورتن زمینه روشن در کالاساخت می توانند از معادن معتبر مانند معدن عباس آباد، دره بخاری و حاجی آباد تامین شده باشند.

در بخش سنگ های کرم و شکلاتی نیز سنگ معادن اصفهان و همچنین کاشان جزء سنگ های با کیفیت و نام آشنا در این صنعت هستند که هر یک را می توان با توجه به سلیقه و طرح انتخاب شده برای نمای ساختمان تهیه و تامین کرد. تمام تلاش ما در کالاساخت این است که سنگ های تراورتن را به قیمت های تولیدی و درب کارخانه و بدون واسطه عرضه کنیم و قیمت ها را به صورت هفتگی آپدیت کنیم تا در هزینه و وقت هم وطنان عزیز صرفه جویی هر چه تمام تر را داشته باشیم.

مطلب مفید: 4 استاندارد سنگ نما

انواع نماهای ساده و کلاسیک

انواع گوناگونی از نماهای طراحی و اجرا شده برای ساختمان ها وجود دارد که در کشور ایران معمولاً از چندین نما استفاده خواهد شد. نمای ساده به نمایی گفته می شود که در بیشتر مواقع اجرا می شود. در این سبک نما سنگ تراورتن به صورت کاملا معمولی و بدون ابزار و برش کاری خاصی اجرا می شود. البته قاب های دور پنجره ها یا ترکیب با دیگر متریال ها می تواند در این مدل سبک نیز دیده شود.

نوع دیگر نماها کلاسیک هستند که در آن ها از انواع ابزارهای رومی مانند نرده ها و صراحی ها و همچنین ستون ها و سرستون ها استفاده می شود که می تواند زیبایی بیشتر و خیره کننده تری را به دنبال داشته باشد. در ایران بر اساس قوانین سازمان نظام مهندسی و وجود ضوابط بسیار گوناگون از اجرا و دیده شدن نماهایی با شیشه یا چوب پرهیز می شود و در مواردی که به دنبال نمای خاص و شکیل هستند، نمای رومی پیشنهاد خواهد شد.

در نمای رومی همانند نمای کلاسیک ابزار رومی و حاشیه های سی ِان سی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان منحنی های گوناگونی در سرتاسر نما مشاهده کرد. سایت مرجع کالاساخت در زمینه ی سنگ های ساختمانی و انواع نماها می تواند راهنمای کاملی برای شما بزرگواران باشد. محصولات بسیار و متنوع و نمونه کار های نمای متعدد را می توان دلیلی بر این صحبت دانست.

دانلود لیست قیمت انواع سنگ های نما