اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟

اکانت اسپاتیفای پرمیوم و تفاوت آن با اکانت رایگان

اسپاتیفای برگزیده ترین سایت و جدیدترین  روش جهت دسترسی به میلیون ها موسیقی در سراسر جهان است که تا به حال طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و با خدماتی که هنگام خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم این آرشیو در اختیار مخاطبین خود قرار می گیرد می توانید برای شنیدن موسیقی دلخواه خود به راحتی عمل کنید.

امکانات سایت اسپاتیفای

شاید از خود بپرسید با وجود منابع مختلف برای دسترسی به انواع موسیقی ها چرا سایت اسپاتیفای انتخاب شده است؟ اسپاتیفای معقول ترین گزینه برای کشف و شناسایی بهترین و مناسب ترین بخش های متنوع موسیقیست.

از دیگر ویژگی ها و امکانات ارائه شده در این سرویس حالت اجتماعی بودن آن است، حتی می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را برای دوستان و نزدیکانتان به اشتراک بگذارید و این عمل از طریق فیس بوک امکان پذیر می باشد.

امکانات نامحدود اسپاتیفای ؛ Spotify Unlimited

امکانات اکانت اسپاتیفای پرمیوم Spotify Premium

–      قابلیت پخش آهنگ از اسپاتیفای روی تلفن همراه

–      در بر داشتن همه خدمات Spotify Unlimited

–      قابل استفاده بودن بخش ویژه اسپاتیفای

–      دانلود آهنگ و پخش موسیقی ها به درون موبایل

–      قابلیت گوش دادن موسیقی به صورت آفلاین در گوشی همراه ( به این حالت که موسیقی به صورت مجدد بدون استفاده از اینترنت قابل گوش دادن می باشد. )

–      بالا بردن درجه کیفیت صدای موسیقی

خرید اسپاتیفای پرمیوم شامل ساختارها و برنامه های جدید از جمله Desktop و تبلت رایگان، موبایل رایگان و پرمیوم premium است.

ویژگی های اسپاتیفای

اسپاتیفای روی چه دستگاه هایی قابل نصب می باشد؟

با خرید اکانت اسپاتیفای این برنامه بر روی دستگاه موبایل، تبلت و روی دسکتاپ قابل اجراست و هر کدام شرایط و ویژگی های خاص و مشابهی ارائه می دهند.

تفاوت و شباهت اکانت رایگان و نامحدود با اکانت پرمیوم در موبایل

اکانت رایگان و نامحدود

امکانات اکانت Spotify شامل شناسایی موزیک جدید و جستجوی لیست آلبوم آهنگ ها، گوش دادن به موسیقی هایی که از طریق رادیوی اسپایتفای گرفته شده است، اجرا و پخش آلبوم آهنگ ها می باشد.

 فقط تا کنون شرایطی ایجاد نشده است که کاربر بتواند با استفاده از اکانت نامحدود موزیک های دلخواه خود را انتخاب و اجرا کند.

اکانت پرمیوم

در پرمیوم برخلاف اکانت رایگان٬ امکان انتخاب و اجرای آهنگ درخواستی وجود دارد و همچنین مانند اکانت نامحدود ، قابلیت ایجاد و ویرایش لیست پخش موسیقی یا اشتراک گذاشتن و دیگر شرایط ذکر شده را در بر دارد.

شباهت اکانت رایگان و نامحدود با اکانت پرمیوم در دسکتاپ و تبلت

اکانت رایگان در دسکتاپ برخلاف اکانت نامحدود در موبایل از تمام ویژگی های گفته شده برخوردار است و هیچ محدودیتی اعم از گزینش و اعمال آهنگ مورد علاقه کاربر وجود ندارد. بنابراین هیچ تفاوتی در بین آن ها دیده نمی شود و همه از لحاظ کارایی از جمله ( گوش دادن به آهنگ های دریافت شده از رادیوی Spotify ، اشتراک گذاری آهنگ ، پخش آلبوم و فهرست آهنگ ها ، سرچ و پیدا کردن آهنگ جدید و …) با هم یکسان هستند.

اسپاتیفای در ایران

برای استفاده از خدمات اسپاتیفای در ایران کافیست به سایت فروش مجازیته مراجعه نمایید و به وسیله خرید مجازیته اسپاتیفای و شارژ آن در اکانت spotify از محبوب ترین موسیقی های ارائه شده ی قدیمی و جدید و دیگر خدمات این سرویس بهره مند شوید.

مروری بر تفاوت اکانت معمولی و پرمیوم در spotify

اخیراً گفته می شود که، اگر چه هنور اکانت های نامحدود برای خرید وجود دارد، Spotify  مراحل تبدیل به ساختار جدید را در سال گذشته آغاز کرده است. این ساختارشامل برنامه های: موبایل رایگان، دسکتاپ و تبلت رایگان، و پریمیوم (9.99 یورو در ماه).اکانت های جدید امکانات اکانت های قبلی را همچنان دارا هستند. فقط از برنامه های جدید به عنوان یک تغییر علامت تجاری و ساده سازی استفاده شده است.

موبایل رایگان

کاربران تلفن همراه نمی تواند به آهنگ درخواستی، موسیقی HD، و لیست پخش آنلاین گوش دهند. آنها همچنین تنها مجاز به رد کردن پنج آهنگ در ساعت هستند و باید آگهی ها را در بین آهنگ ها بشنوند. اما ویژگی های مفید برای آنها عبارتند از توانایی پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف موسیقی جدید، به استراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو در Spotify و اجرای هر نوع لیست پخش، آلبوم، هنرمند (تنها در حالت اجرای رندم) .

دسکتاپ و تبلت رایگان

کاربران دسکتاپ و تبلت می توانند همه فعالیت های کاربران تلفن همراه را انجام دهند، علاوه بر آن آنها مجاز به اجرای هر آهنگی (در خواستی) که بخواهند هستند. از جمله موازدی که کاربران این نوع اکانت نمیتوانند انجام دهند می توان به کیفیت صدا استاندارد محدود و رد کردن پنج آهنگ در ساعت اشاره نمود. آنها همچنین در بین اهنگها باید به تبلیغات گوش دهند و نمی تواند به لیست پخش آفلاین گوش دهند.

پریمیوم

در اکانت پریمیوم Spotify امکان دسترسی به همه امکانات بر روی هر نوع دستگاه بدون هر گونه آگهی وجود دارد. کاربران پریمیوم می توانند هر آهنگی (در خواستی) که می خواهند اجرا کنند، این نوع یوزر ها همچنین قابلیت پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، به اشتراک گذاشتن موسیقی ها و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify  را دارند. آنها همچنین می توانند هر آهنگ را بدون محدودیت رد کنند، و موسیقی آنلاین و  HDگوش کنند.

ویژگی های spotify:

رادیو:همه یوزر ها میتوانند از رادیو اسپاتیفای برای گوش دادن به ایستگاه های مورد علاقه خود استفاده کنند.

اتصال:تنها کاربران پرمیوم هستند که میتوانند از امکانات این سیرویس برخوردار شوند. این امکانات شامل کنترل موزیک بین دستگاه های مختلف کاربرنیزهست.

رد کردن موزیک:اکانت رایگان و نامحدود میتوانند تا سقف 5 آهنگ در ساعت رد کنند در حالی که اکانت پریمیوم هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد.

پخش آفلاین: تنها کاربران پرمیوم هستند که میتوانند از امکان دانلود و ذخیره آهنگ ها , پخش آفلاین بهره مند شوند.

کیفیت صدا:کاربران رایگان و نامحدود از کیفیت صدا استندارد برخوردار هستند در حالی که کاربران پریمیوم از کیفیت صدای بالا برخوردارند(320kbps )

دستگاه ها:

موبایل:

رایگان: در این نوع اکانت شما می توانید از Spotify برای پیدا کردن و شنیدن لیست آهنگها ، کشف موسیقی جدید،به اشتراک گذاری موسیقی و لیست پخش، گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify، واجرای هر لیست پخش، آلبوم، و یا هنرمند (اما تنها در حالی که در حالت اجرای مختلط) استفاده کنید. با این سرویس شما نمی توانید هر آهنگی که خواستید را به انتخاب خودتان اجرا کنید.

نامحدود:در این نوع اکانت شما می توانید از Spotify برای پیدا کردن و شنیدن لیست پخش موسیقی ، کشف موسیقی جدید، اشتراک موسیقی و لیست پخش، گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify، اجرای هر لیست پخش، آلبوم، و یا هنرمند (اما تنها در حالی که در حالت اجرای مختلط) استفاده کنید. در سرویس نامحدود شما نمی توانید هر آهنگی که خواستید را به انتخاب خودتان اجرا کنید.

پریمیوم: در این نوع اکانت شما می توانید از Spotify برای اجرای هر آهنگ که می خواهید (در خواستی) استفاده کنید. شما همچنین می توانید از سرویس هایی همچون پیدا کردن و شنیدن لیست پخش موسیقی، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، استراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify استفاده کنید.

تبلت:

رایگان: شما می توانید از Spotify دراجرای هر آهنگی که می خواهید (در خواستی) استفاده کنید. شما همچنین می توانید برای پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، به اشتراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotifyار این نوع سرویس استفاده کنید.

نامحدود: شما می توانید از Spotify برای اجرای هر آهنگ که می خواهید (در خواستی) استفاده کنید. شما همچنین می توانید برای پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، به اشتراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify از این سرویس استفاده کنید.

پریمیوم: شما می توانید از Spotify برای اجرای هر آهنگ که می خواهید (درخواستی) استفاده کنید. شما همچنین می توانید در پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، به اشتراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify از این سرویس استفاده کنید.

دسکتاپ:

رایگان: شما می توانید از Spotify دراجرای هر آهنگی که می خواهید (در خواستی) استفاده کنید. شما همچنین می توانید برای پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، به اشتراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotifyار این نوع سرویس استفاده کنید.

نامحدود: شما می توانید از Spotify برای اجرای هر آهنگ که می خواهید (در خواستی) استفاده کنید. شما همچنین می توانید برای پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، ، به اشتراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify از این سرویس استفاده کنید.

پریمیوم: شما می توانید از Spotify برای اجرای هر آهنگ که می خواهید (درخواستی) استفاده کنید. شما همچنین می توانید در پیدا کردن و شنیدن لیست پخش، کشف آهنگ های جدید، ایجاد و ویرایش لیست پخش، به اشتراک گذاشتن موسیقی و لیست پخش، و گوش دادن به آهنگ های برداشت شده توسط رادیو Spotify از این سرویس استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل