بهترین کتاب های زیست شناسی دهم

بهترین کتابهای کمک درسی زیست شناسی دهم

بهترین کتاب زیست نشر الگو  شامل منابع مناسب و استانداردی است که علاوه بر آموزش مختصر و کاربردی از کلیه‌ی مباحث و مفاهیم کتاب، حاوی تمرینات و سوالات متنوع و تکنیک‌های آموزشی منحصربه‌فرد برای تسلط بیشتر دانش‌آموز باشد. این کتاب ها بسته به نوع کاربرد و نیاز دانش‌آموزان به کتاب های کمک درسی کار، تست، آموزش و نمونه سوالات امتحانی تقسیم می‌شوند.

 

Pdf کتاب کمک درسی زیست دهم | بهترین کتاب برای 100 زدن زیست | بهترین کتاب تست زیست دهم نی نی سایت

بهترین کتاب های تست زیست شناسی دهم

کتاب زیست خیلی سبز دهم که از دسته‌ی ، شامل پرسش‌های چهارگزینه‌ای در چهارچوب مفاهیم و مباحث کتاب درسی است که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سوالات چهارگزینه‌ای آزمون سراسری و سایر آزمون‌ها و افزایش مهارت تست‌زنی آن‌ها به تألیف رسیده‌اند. از بهترین در پایه دهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب تست زیست شناسی 1 دهم خیلی سبز

کتاب تست زیست خیلی سبز دهم یکی از جامع‌ترین در پایه دهم است که با پوشش کامل کلیه‌ی مباحث کتاب زیست دهم، دانش‌آموز را از سایر منابع بی‌نیاز می‌نماید.

این کتاب، شامل درس‌نامه‌های جامع تشریحی با پوشش کامل مباحث کتاب درسی به همراه ارائه نکات تکمیلی، خلاصه‌سازی مطالب به‌صورت جدول و نمودار، سوالات چهارگزینه‌ای مفهومی و ترکیبی، سوالات منتخب آزمون‌های سراسری سال‌های اخیر و آزمون‌های آزمایشی می‌باشد. کلیه‌ی سوالات چهارگزینه‌ای دارای پاسخنامه تشریحی دقیق و کامل هستند؛ که علاوه بر تشریح گزینه صحیح به بررسی علل نادرست بودن سایر گزینه‌ها می‌پردازد.

 کتاب میکرو زیست شناسی دهم گاج

کتاب میکرو زیست دهم شامل آموزش کامل کلیه‌ی نکات و مباحث درس زیست دهم است که به جهت درک کامل مفاهیم درس زیست دهم و ارتقای سطح مهارت در تست‌زنی دانش‌آموزان به رشته تحریر درآمده است. کتاب حاضر، از سری ، دربردارنده‌ی درس‌نامه‌های دقیق و جامع، سوالات چهارگزینه‌ای متنوع و پاسخنامه دقیق تشریحی است که کلیه‌ی مباحث کتاب ازجمله مثال‌ها، پاورقی‌ها، تصاویر و…را پوشش می‌دهد.

در بین سوالات چهارگزینه‌ای این کتاب به سوالات چهارگزینه‌ای کنکور سراسری نیز اشاره شده است. پاسخنامه کاربردی این کتاب علاوه بر تعیین پاسخ صحیح، علت نادرستی سایر گزینه‌ها را نیز مشخص می‌کند.

کتاب زیست جامع دهم مهروماه

کتاب تست زیست دهم یکی از جامع‌ترین کتب زیست پایه دهم است که منجر به آشنایی دانش‌آموزان با سوالات تستی، افزایش مهارت تست‌زنی و آمادگی برای کنکور سراسری شده است.

این کتاب شامل درسنامه‌هایی است که حالت کاملات مفهومی دارند و مطالب و مباحث زیست شناسی دهم را به صورت جامع و با ذکر تمامی نکات و مفاهیم کلیدی شرح می‌دهند؛ ضمن اینکه جدول‌های جمع‌بندی برای مرور سریع مطالب، تست‌های استاندارد به سبک کنکور سراسری و آزمون‌های پایان فصول می‌باشد که با استفاده از راهکارهای منحصر به فرد، به یادگیری مباحث دشوار درس زیست و افزایش مهارت تست‌زنی دانش‌آموز کمک می‌کند. سوالات چهارگزینه‌ای شامل سوالات کنکور سراسری سال‌های اخیر نیز می‌باشد. تمامی سوالات دارای پاسخنامه تشریحی دقیق با بررسی تک‌تک گزینه‌ها است.

 کتاب تست زیست شناسی 1 (دهم) نشر الگو

کتاب تست زیست دهم ، در زمره‌ی کتاب های جامع تست زیست دهم است که با هدف آموزش مباحث کتاب درسی، افزایش تسلط، آشنایی با سوالات چهارگزینه‌ای و کسب آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور سراسری در دو جلد به تألیف رسیده است.

جلد اول این کتاب از مجموعه ، شامل درس‌نامه‌های کامل همراه با جداول متنوع، نکات برجسته و حل مثال منطبق با مباحث کتاب درسی، پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع تألیفی و مفهومی، تست‌های پیشرفته تحت عنوان «ATP» و جلد دوم کتاب شامل پاسخنامه تشریحی و درس‌نامه درختی است که علاوه بر گزینه صحیح به بررسی علل نادرستی سایر گزینه‌ها و معرفی تله‌های تستی می‌پردازد.

بهترین کتاب های آموزش زیست شناسی دهم

کتاب های آموزش زیست دهم در یادگیری بهتر مباحث و مفاهیم موجود در کتاب‌ درسی زیست دهم مؤثر هستند. برخی از بهترین کتاب های آموزشی زیست دهم شامل موارد زیر هستند:

کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم گاج

کتاب سیر تا پیاز زیست دهم گاج، به سبب آموزش کامل و پوشش صفر تا صد کلیه‌ی مطالب کتاب درسی زیست دهم، منبع کمک آموزشی جامعی برای دانش‌آموزان این پایه تحصیلی بشمار می‌رود. کتاب مذکور علاوه بر شرح کامل مفاهیم زیست دهم در قالب مثال‌های متنوع، با آموزش‌های منحصر به فرد و ارائه بانکی از سوالات چهارگزینه‌ای آموزشی متنوع، آموخته‌های دانش‌آموز را به چالش می‌کشد و سوالات چهارگزینه‌ای تست‌های کنکور سراسری سال‌های اخیر را نیز پوشش می‌دهد.

در بخش انتهایی این کتاب، از مجموعه، نمونه سوالات امتحانی متنوع درس زیست دهم اعم از سوالات تشریحی، تصویری، جای خالی و … آزمون‌های کاربردی قرار دارد. کلیه سوالات کتاب دارای پاسخنامه تشریحی دقیق می‌باشد.

کتاب ماجراهای من و درسام زیست شناسی 1 دهم خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام زیست دهم خیلی سبز از مجموعه کتاب های کمک آموزشی با محوریت درسنامه است که با هدف سهولت یادگیری، درک بهتر و عمیق‌تر مباحث کتاب درسی به تألیف رسیده است.

کتابی که رو به روی شماست، از سری ، شامل درس‌نامه‌های جامع آموزشی با پوشش کامل مباحث کتاب درسی همراه با مثال‌ها، تمرینات، سوالات کاربردی متعدد و متنوع، نمونه سوالات امتحانی، نمونه آزمون‌های نیم سال‌های اول و دوم و پاسخ‌نامه تشریحی دقیق تمامی سوالات است. کتاب ماجراهای من و درسام زیست دهم خیلی سبز در زمره‌ی کتاب های کمک ‌درسی برتر زیست دهم قرار دارد.

کتاب زیست میگ میگ دهم (10) فاگو

کتاب زیست میگ میگ دهم فاگو از سری کتاب های کمک آموزشی آموزش‌محور است.

کتاب حاضر، از مجموعه ، شامل درس‌نامه‌های کامل و مفهومی از خط به خط کتب درسی با بیانی ساده و روان به همراه نکات و کلمات کلیدی مشخص و آنالیز کامل تمام تصاویر کتاب درسی می‌باشد. سبک نگارش منحصربه‌فرد، ارائه آزمون‌های استاندارد، پاسخ‌نامه در انتهای هر گفتار، طراحی جذاب و استفاده از انیمیشن‌ها و تصاویر زیبا در انتهای هر فصل از ویژگی‌های دیگر این کتاب بشمار می‌رود.

کتاب زیر ذره بین زیست شناسی 1 دهم خانه زیست شناسی

کتاب زیر ذره بین زیست دهم اثر «مرتضی رضایی» از سری کتاب های کمک درسی آموزش محور است که با هدف آموزش درست و اصولی تکنیک‌های مطالعه زیست به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب، از مجموعه ، کلیه مطالب آموزشی منطبق با چیدمان کتاب درسی، پاسخ به فعالیت‌های کتاب درسی، نکته های کنکوری سال‌های اخیر به‌صورت کادرهای قرمز و نیز نکات و توضیحات مربوط به تصاویر کتاب را در بر دارد. پایان هر فصل شامل ایستگاه‌های کنترل جهت برخورد مجدد دانش‌آموز با نکات کلیدی است. مطالعه این کتاب برای جمع‌بندی و مرور نکات کاربردی کتاب درسی بسیار مؤثر است.

مطالعهی بیشتر:

مهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست شناسی دهم

زیست دهم، در راستای آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سوالات امتحانی این درس گردآوری ‌شده‌اند. برخی از بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست دهم عبارت‌اند از:

کتاب شب امتحان زیست شناسی 1 دهم خیلی سبز

کتاب شب امتحان زیست دهم خیلی سبز اثر جمال نیکنام از سری می‌باشد که با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات درس زیست دهم به تألیف رسیده است.

کتاب حاضر حاوی 4 قسمت است که عبارت ان از:

  1. درس‌نامه‌های مخصوص شب امتحان به همراه نکته‌های آموزشی مهم و نمره‌ساز در چندین صفحه
  2. آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی نشده ترم اول
  3. آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده و طبقه‌بندی نشده ترم دوم بر پایه‌ی امتحانات کلاسی و امتحانات پایانی
  4. پاسخنامه تشریحی همراه با ذکر جزئیات تمامی آزمون‌ها

کتاب زیست شناسی 1 دهم اسفندیار

کتاب زیست دهم ، از بهترین منابع کمک درسی برای شب های امتحان دانش‌آموزان پایه دهم متوسطه رشته تجربی می‌باشد که توسط گروهی از نویسندگان «انتشارات تراوش اندیشه» نگاشته شده است.

کتاب حاضر شامل درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی به همراه ارائه نکات کلیدی امتحانی در قالب فلش کارت، آزمون‌های جامع نوبت‌های اول و دوم سال تحصیلی، پاسخنامه تشریحی سوالات و نیز جدول بارم‌بندی سوالات آموزش‌وپرورش می‌باشد.

کتاب گلبرگ زیست شناسی 1 دهم گل واژه

کتاب گلبرگ زیست دهم از سری کتاب های نمونه سوالات امتحانی زیست دهم برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های ترم های اول و دوم است.

کتاب ذکر شده، از سری ، شامل خلاصه مطالب و مفاهیم آموزشی برای یادآوری و تکرار در قالب فلش کارت، سوالات امتحانی متنوع برای هر درس به‌صورت چهارگزینه‌ای، وصل کردنی، جای خالی، صحیح و غلط و… همراه با پاسخنامه تشریحی و آزمون‌هایی جامع نوبت‌های اول و دوم همراه با بارم‌بندی سوالات است. بخش‌هایی تحت عنوان مشاوره برای راهنمایی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات نیز در کتاب قرار دارد.

بهترین کتاب های کار زیست شناسی دهم

های زیست دهم به طور کلی شامل درس‌نامه‌های مختصر، تمرینات و سوالات متنوع برای مرور و تمرین بیشتر مباحث کتاب درسی هستند. در زیر به برخی از بهترین کتاب های کار زیست دهم اشاره نموده‌ایم:

کتاب کار زیست شناسی دهم گاج

کتاب کار زیست دهم گاج مرجع جامعی از سوالات مختلف درس زیست دهم است که تمرین و تکرار بیشتر و درک مفاهیم این درس را برای دانش‌آموزان این رشته ممکن ساخته است. سوالات این کتاب شامل انواع سوالات جای خالی، انتخاب کنید، درست و نادرست، تعریف کنید، پرسش‌های مهارتی و… است که کلیه‌ی مباحث کتاب درسی را پوشش می‌دهد.

نگارش سوالات کتاب متکی بر رویکرد معلم محوری و بدون پاسخ است که موجب مرور مطالب و آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوت خود می‌شود. کتاب کار زیست دهم گاج یکی از کتب برگزیده جشنواره رشد آموزش‌وپرورش است.

کتاب آموزش و کار زیست 1 دهم مهروماه

کتاب کار زیست دهم مهروماه، از مجموعه کتاب های کمک درسی کار زیست دهم مختص دانش‌آموزان رشته‌ تجربی است که با هدف تمرین و تکرار بیشتر مباحث درس زیست دهم به تألیف رسیده است.

کتاب حاضر مشتمل بر خلاصه نکات مهم در ابتدای هر سری از تمرینات، انواع سوالات و مسائل کاربردی استاندارد از تمامی بخش‌های کتاب درسی و آزمون‌هایی برای نیمسال‌های اول و دوم می‌باشد. پاسخ‌نامه تشریحی تمامی پرسش‌ها در جلد دوم این کتاب ارائه شده است.