اقتصادی

تلاش برای جایگزینی گاز طبیعی بجای سوخت‌های فسیلی در صنعت و کشاورزی استان اردبیل

سرخط نیوز/اردبیل مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بدنبال استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای جایگزینی گازطبیعی بجای سوخت‌های فسیلی دربخش صنعتی و کشاورزی هستیم.

میرسعید سیدمتین، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ۱۴ فروردین در دیدار با مدیران و کارکنان واحدهای ستادی و اجرایی این شرکت ضمن تبریک عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان فرصت خدمت به مردم را یکی از موهبت های الهی عنوان نمود و اظهار کرد: سال نو فرصت مناسبی برای شروع دوباره و آغاز حرکت های بزرگ در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف استان اردبیل ومشترکین گازطبیعی است.

وی سال گذشته را بواسطه توسعه زیرساخت‌ها،آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به بزرگترین گلخانه کشور و پایداری گاز طبیعی شمال استان و همچنین اخذ مجوزهای لازم برای احداث خط دوم انتقال استان و تامین گاز پایدار برای هم استانی ها و مشترکین گازطبیعی را نقطه عطفی در تاریخ شرکت گاز استان برشمرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری کرده و تحقق این شعار مهم، نیازمند اتحاد و همدلی همه مردم در تمام سطوح است.

سید متین ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات کارکنان خدوم و زحمتکش شرکت گاز استان اردبیل در فصول سرد سال و تمرکز بر توسعه زیرساخت‌ها در شرکت، اظهار کرد: تمرکز ما انشالله برنامه ریزی برای تحقق شعار سال جدید با محوریت رشد تولید و بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها برای جایگزینی گازطبیعی بجای سوخت‌های فسیلی در بخش صنعتی و کشاورزی است.

یادآور می شود؛ در پایان این مراسم مدیرعامل واعضای هیئت مدیره ازهمکارانی که طی سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند تجلیل بعمل آوردند.

انتهای پیام