عمومی

برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) در اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی اسدعلیزاده ظهر دوشنبه در جمع مسئولان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تمامی سعی و اهتمام خود را بکار خواهیم برد تا ایام سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل به وصیت نامه الهی سیاسی همیشه ماندگار او است، گفت: حضرت امام خمینی (ره) با تدابیر پیامبر گونه خود انقلاب را در آن برهه از بحران نجات داد و بعد از آن نیز سکان‌داری رهبر معظم و صبر مردم در دوران انقلاب، ادامه راه انقلاب را هموار کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هرچه دارد، از زحمات امام (ره) بوده و ایشان جز لاینفک انقلاب هستند، ادامه داد: حرکت پر خیر و برکتی که امام شروع کرد ثمره‌های مهم و زیادی در طول انقلاب داشته که نمونه بارز آن شهید رئیسی و سایر شهدای تراز و بزرگ انقلاب است.

حجت‌الاسلام اسدعلیزاده به ادامه راه شهدای خدمت پرداخت و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعدی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، چرا که انتظار مردم از دولت در تراز شهید آیت الله رئیسی است تا ادامه دهنده راه خدمت رسانی به مردم باشد و دیگر درگیر بازی‌های سیاسی نشود.