برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

فرشخونه فروشگاه تابلو فرش ماشینی کاشان با بهترین کیفیت

فرشخونه فروشگاه تابلو فرش ماشینی کاشان با بهترین کیفیت است که می توانید هر نوع تابلو فرش ماشینی اعم از شخصی مثل تابلو فرش چهره و لوگو تابلو فرش برای مراسم ها و همین طور تابلو فرش های از پیش آماده مثل تابلو فرش فرانسوی و منظره و تابلو فرش مذهبی و آیات را از فروشگاه فرشخونه خرید کنید. مهم ترین دغدغه خریداران تابلو فرش کیفیت آن است. فرشخونه چطور کیفیت تابلو فرش ماشینی را تضمین می کند؟

تابلو فرش چهره ارزان | تابلو فرش چهره کاشان | فروش عمده تابلو فرش ماشینی کاشان

نکات خرید اینترنتی تابلو فرش

فروشگاه فرشخونه مرکز تخصصی تابلو فرش ماشینی با بیش از 20 سال تجربه فعالیت در این زمینه با بالاترین تخصص و کیفیت به دست مشتری می رساند اما این کیفیت چگونه امکان پذیر است و چطور فرشخونه می تواند تابلو فرش درجه یک به مشتریان خود تحویل دهد؟

  • انتخاب بهترین نوع مواد اولیه تابلو فرش ماشینی
  • به روزترین شیوه های تولید تابلو فرش با بالاترین وضوح
  • تضمین کیفیت تابلو فرش تا 5 سال

انتخاب بهترین نوع مواد اولیه تابلو فرش ماشینی

یکی از مهمترین مواردی که در کیفیت هر محصولی از جمله تابلو فرش ماشینی موثر است انتخاب مواد اولیه است در نتیجه نوع نخی که برای تولید تابلو فرش استفاده می شود اهمیت زیادی دارد. شاید فکر کنید برای تولید تابلو فرش ماشینی باید از نخ اکریلیک که بهترین نخ برای تولید فرش ماشینی است استفاده شود اما باید بدانید بهترین نوع نخ شاید برای تولید تابلو فرش بهینه نباشد چرا که هم قیمت تابلو فرش ماشینی را بالا می برد و هم نخ های دیگر با رنگ پذیری مناسب برای تابلو فرش کافی باشد.

تابلو فرش چهره ارزان | تابلو فرش چهره کاشان | فروش عمده تابلو فرش ماشینی کاشان

از سوی دیگر باید بدانید که فرآیند تولید تابلو فرش با فرش کاملا متفاوت است و استفاده از یک نوع نخ برای هر دو چندان منطقی به نظر نمی رسد. فرش ماشینی با نخ رنگی بافته می شود اما تابلو فرش ماشینی به صورت کاملا سفید بافته می شود و سپس طرح با رنگ مخصوص فرش روی آن چاپ می شود. پس رنگ پذیری نخ اهمیت بسیاری دارد. از طرف دیگر نوع کاربری تابلو فرش و فرش ماشینی کاملا متفاوت است. فرش ماشینی قرار است سال ها پا بخورد در حالی که تابلو فرش به صورت تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد و در معرض فرسایش نیست.

فرش نباید پرز بدهد به همین دلیل نخ آن را پیش از بافت هیت ست می کنند. تابلو فرش های فرشخونه با نخ پلی استر تولید می شوند که نیاز به هیت ست شدن ندارند چون پرز نمی دهند، قیمت مناسبی دارند و از طرف دیگر رنگ پذیری بالایی هم دارند. ویژگی دیگر نخ پلی استر براق بودن است که در نهایت باعث وضوح بیشتر تابلو فرش و زیبایی آن می شود.

انتخاب مواد اولیه بهینه برای تولید تابلو فرش تنها از گروهی متخصص و باتجربه برمی آید که هم انتظارات مشتریان را بشناسد و هم روند تولید تابلو فرش باکیفیت با بهترین قیمت را بشناسد.

جدیدترین تابلو فرش ماشینی با بالاترین وضوح

همانطور که پیش تر هم گفته شد کارایی فرش و تابلو فرش کاملا متفاوت است پس بدیهی است که شیوه تولید آن ها هم متناسب با انتظاری که از آن ها می رود فرق داشته باشد. در گذشته تابلو فرش ماشینی را مثل فرش ماشینی و با همان دستگاه های فرش بافی تولید می کردند. یعنی تعداد 8 یا 10 نخ رنگی را به دستگاه می دادند و خروجی آن تابلو فرش ماشینی به صورت جفت بود.

با گذشت سالیان طولانی و با بالارفتن انتظار خریداران از کیفیت تابلو فرش ماشینی و پایین بودن ظرافت و زیبایی تابلو فرش در آن شیوه تولید، سرانجام تولید تابلو فرش به شیوه چاپی ابداع شد؛ به این صورت که تابلو فرش را به صورت کاملا سفید می بافند و طرح را با رنگ مخصوص فرش روی دو طرف آن چاپ می کنند. این شیوه همه طیف های رنگی را دربرمی گیرد و وضوح و کیفیتی مثل عکس دیجیتال ایجاد می کند.

تابلو فرش چهره ارزان | تابلو فرش چهره کاشان | فروش عمده تابلو فرش ماشینی کاشان

فرشخونه تابلو فرش بافت قدیمی را به دلیل افت کیفیت و وضوح و شفافیت بالای از رده محصولات جدید و درجه یک خود خارج کرده و تابلو فرش چاپی به روز با بالاترین کیفیت و پرداخت کاری تمیز را به مشتریان خود عرضه می کند.

تضمین کیفیت تابلو فرش تا 5 سال

اطمینان فرشخونه از کیفیت کالای خود به به حدی است که آن را با برچسب و شناسنامه پشت فرش به مشتریان خود عرضه می کند که به نوعی ضمانت نامه محصول به شمار می رود. البته تابلو فرش فرشخونه بیش از 5 سال عمر می کند. شما می توانید از کیفیت و دوام آن تا ده ها سال اطمینان داشته باشید.

منبع: خرید اینترنتی تابلو فرش (https://farshkhooneh.com/shop/tableau-carpet)