برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

قهوه لاته گانودرما برای افزایش قد

مزایای خرید قهوه لاته گانودرما

هنوز خیلی از فواید قهوه لاته گانودرما خصوصا خواص قهوه گانودرما برای لاغری باقی مانده است که در این مطلب دیگر مجالی برای معرفی و توضیح آنها نبود. شاید فکر کنید که این خواص واقعی نیستند یا ما آنها را از خودمان در آورده ایم، البته جواب این سوال را دیگر ما نخواهیم داد.

برای یافتن پاسخ این پرسش بهتر است تنها کمی تحقیق کنید و در این تحقیق اولین موردی که به آن بر خواهید خورد ۴۰۰ جز فعال زیستی موجود در گانودرما است که هر کدام خواص ویژه ای به این قارچ بخشیده اند چون آنتی اکسیدان ها، پلی ساکارید ها، تریپن ها و… در این مطلب به خواص گانودرما برای تغییر وزن، پیشگیری از پیری و سرطان، بهبود مشکلات گوارش و… اشاره کردیم که اگر شما مشکلی در این زمینه ها نداشته باشید باز هم قهوه لاته گانودرما باعث تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها خواهد شد.

امروزه دغدغه بسیاری از افراد قد کوتاه است، به خصوص این سوال که چرا قد من کوتاه است و رشد نمیکد بیشتر از زبان مردان شنیده میشود. و این سوالات موقعی تلخ میشود که در سن بلوغ نوجوانی یعنی بین 18 تا 23 سالگی هستند. اما چاره کار چیست؟ دارو های شیمایی که تاثیری نداشت! این که قد کوتاه برای بعضی از افراد ارثی میباشد که جواب نشد!

هر مردی حق دارد قد مناسب دلخواه خود را داشته باشد، قد بلند و خوب موجب افزایش اعتماد به نفس فرد در جامعه میباشد که در طول زندگی خیلی به او کمک میکندو همچنین برعکس. قد کوتاه موجب کاهش اعتماد به نفس در اجتماع میشود و همین نقطه ضعف بسیار بزرگی در مردان است. با سایت آقای بیز همراه باشید تا در این باره بیشتر بگوییم.

افزایش حتمی قد | طریقه مصرف قهوه لاته برای لاغری | قهوه تقویتی ویتامینه افزایش قد

قهوه گانودرما چیست؟

انواع قهوه گانودرما نوشیدنی های سالمی هستند که از ترکیب انواع قهوه با قارچ گانودرمای قرمز تهیه می شوند. قارچ گانودرما گونه های متفاوتی دارد و نوع قرمز آن به عنوان پر خاصیت ترین گونه شناخته شده است. فواید قارچ گانودرما در ترکیب با قهوه خنثی نمی شود و حتی عوارض قهوه مانند بی خوابی را از بین می برد و بالعکس باعث داشتن خوابی آرام می شود. این ترکیب به دلیل داشتن خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای کسانی که مشکلات گوارشی یا سندروم روده تحریک پذیر دارند مناسب است.

فواید بالقوه گانودرما

ثروتمندان چین در گذشته، قارچ گانودرما را به عنوان قارچ جاودانگی می شناخته اند. این قارچ از دیر باز به دلیل خواصی همچون بهبود عملکرد سیستم ایمنی، کاهش خستگی مزمن، درمان و پیشگیری سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و … معروف بوده است.

مواد موثره گانودرما موکا

این فرآورده غنی از ویتامین سی، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است و سبب می شود انرژی پایداری در بدن ایجاد شود. همچنین مواد آنتی اکسیدان زیادی در این محصول وجود دارد که عاملی برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می روند. ضمناً از پیری زودرس نیز جلوگیری می کنند. برخی از مطالات نشان می دهد که آنتی اکسیدان موجود در قهوه های گانودرما بیش از چای سبز است. یکی از مواد اصلی قارچ گانودرما به نام گلوتاتیون نیز یک آنتی اکسیدان قوی است.

خواص درمانی موکا

انواع قهوه گانودرما موکا سبب سم زدایی از کبد و کلیه ها می شوند و دفع سموم را سرعت می بخشند. به این ترتیب سبب افزایش طول عمر و جوانسازی می شوند. همچنین به درمان مشکلات قلبی و عروقی، بیماری های عصبی، خستگی و اختلالات ایمنی کمک می کنند. قهوه های گانودرما خطر ابتلا به عفونت های ویروسی را کاهش می دهند، به کاهش استرس، درمان دیابت و کاهش علائم آسم نیز کمک می کنند.

عوارض احتمالی

گفته می شود این فرآورده برای افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی مناسب نیست و همزمان نباید با دارو های ضد انعقاد خون مصرف شود. در موارد دیگر به راحتی می توان از خواص گانودرما موکا بهره برد.

قهوه برای افزایش قد تاثیر داره؟

شاید تا به حال این جمله را شنیده اید که نوشیدن قهوه به دلیل داشتن کافئین برای افزایش قد مضر میباشد. قهوه های تلخ شامل اسپرسو، عربیکا قهوه گلد و …. شامب کافئین زیادی میباشد که به گفته میشود نوشیدن قهوه کافئین دار موجب جلوگیری از افزایش قد میباشد که هنوز سند و مدرکی برای این گفته ها نیست!

برای افزایش قد میتواند بسیار تاثیر داشته باشد، قهوه موکا دکتر بیز دارای کافئین بسیار کمتری است و اصلا طعم تلخی ندارد و بسیار خوشمزه است. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز دارای پودر قارچ گانودرما شکر و کافی میت است، با نوشیدن قهوه موکا گانودرما میتوانید به افزایش سیستم ایمنی بدن خود و همچنین افزایش قد خود کمک کنید.

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد جواب میده؟

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای افزایش قد واقعا تاثیر داره، این تبلیغ نیست! یک حقیقت در دنیای امروز است. امروزه که ثابت شده گانودرما خواص بسیار زیادی دارد و کمپانی دکتر بیز گانودرما رو تبدیل به 4 نوع قهوه بسیار خوشمزه و لذیذ کرده است. قهوه موکا گانودرما برای افزایش قد میتونه خیلی بهتون کمک کنه، ولی فراموش نکنید که اگر ورزش هم در کنار مصرف این قهوه داشته باشید خیلی بیشتر تاثیر خوبی دارد.

پس یعنی مصرف قهوه موکا دکتر بیز برای قد من تاثیر خوبی داره؟

برای جواب این سوال باید گفت بله! قهوه موکا گانودرما با خواص شگفت انگیزی که دارد خیلی خوب میتونه در افزایش قد شما تاثیر مثبتی داشته باشد و نحوه مصرف آن هم بسیار مهم است، فراموش نکنید که مصرف مداوم قهوه موکا گانودرما خیلی مهم است که تاثیر خود را نشان بدهد پس اگر شروع به مصرف کردید بعد از یک ماه یا دوماه نا امید نشوید.

نحوه مصرف قهوه موکا گانودرما برای افزایش قد چجوری هست؟

قهوه های گانودرما دقیقا مثل ویتامین ها هستند، همانگونه که ویتامین را ناشتا مصرف میکنید قهوه موکا دکتر بیز را هم باید یک ساشه ناشتا مصرف کنید تا تاثیر خوبی داشته باشد.

قهوه موکا گانودرما را بهتر است روزانه دو ساشه مصرف کنید تا بهتر و زودتر نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید.

یک ساشه هر روز صبح ناشتا و یک ساشه هم تایم عصر مصرف کنید

از قهوه گانودرما نترسید!

قهوه گانودرما دکتر بیز عوارضی ندارد و به شایعات گوش ندهید، هرچیزی اگر بیش از حد مجاز استفاده شود مضر است حتی ویتامین! قهوه گانودرما در کل به سیستم ایمنی بدن شما کمک میکند و قهوه فوری موکا گانودرما تاثیر خوبی در افزایش قد شما دارد.

چرا قهوه موکا را قهوه فوری میگویند؟

قهوه های گانودرما دکتر بیز در سریع ترین زمان ممکن آماده میل کردن میشوند. به این دلیل که داخل بسته های قهوه گانودرما 20 ساشه وجود دارد که داخل هر ساشه 20 گرم از آن قهوه وجود دارد که کاملا استاندارد و دوز بندی شده است. فقط باید منتظر بمانید آب جوش بی آید، بعد از آن میتوانید داخل یک لیوان آب جوش را بریزید و یک ساشه قهوه موکا گانودرما را باز کرده و داخل آن بریزید.

کسی هم با این قهوه نتیجه گرفته است؟

قبل از پرسیدن این سوال به این فکر کنید که اگر قهوه های گانودرما دکتر بیز تاثیری نداشت چرا این همه در گوگل و شبکه های اجتماعی و در بین دوستان و آشنایان ترند شده است؟ چرا سر زبان ها افتاده است؟ اگر تقلبی بود و نتجیه این نداشت چرا سالهاست که عرضه و تقاضا دارد و هر روز تقاضا برای این قهوه جذاب گانودرما بیشتر میشود؟

قهوه موکا گانودرما برای کودکان ضرر ندارد؟

قهوه موکا گانودرما برای کودکان زیر 10 سال ضرری ندارد، فقط بای توجه داشته باشید که در ماه اول روزانه یک ساشه قهوه موکا گانودرما مصرف کنند و از ماه دوم روزانه دو ساشه مصرف کنند.

خواص قهوه فوری لاته دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما ( قارچ گانودرما لوسیدوم یا قارچ جان افزا ):

درمان آکنه و جوش صورت

سم زدایی و پاک سازی بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

جوان سازی پوست

تقویت و افزایش رشد مو و ناخن

درمان ریزش مو

کنترل دیابت و قند خون

افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن

ضد پیسی یابرص پوست

بهبود عملکرد غده ی تیروئید

درمان سردردهای شدید میگرنی

خاصیت ضد ویروسی جهت پیشگیری و درمان بیماری ایدز

افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای پیشگیری و درمان انواع سرطان

ضد استرس، اضطراب و افسردگی

کاهش کلسترول خون و نرمال کننده فشار خون

کاهش خطر ابتلا به بیماری های کبد مانند هپاتیت B، کبد چرب و سیروز کبدی

با خرید قهوه گانودرما فوری لاته دکتر بیز به سلامتی خود بیاندیشید.