دریافت اقامت در کشورهای اروپایی بعد از برگزاری المپیک 2024

پاسپورت دومینیکا

دریافت تابعیت دوم برای کسانی که به دنبال پیشرفت در سطح جهانی و کنار زدن محدودیت های جغرافیایی و رسیدن به فرصت های رشد، رفاه و آرامش در زندگی هستند، از بهترین راه هاست. دریافت تابعیت دوم از دیگر کشورها شرایط مختلفی دارد. این فرایند گاه نیازمند هزینه فراوان، زمان طولانی و مدارک مختلفی است که باید تهیه شود. در این میان شرایط برخی کشورها برای ارائه تابعیت دوم بسیار مناسب است و فرصتی استثنایی برای کسانی است که می خواهند زندگی خود را متحول کنند. یکی از بهترین کشورها برای دریافت تابعیت دوم، دومینیکاست. پس اگر سفر بخش همیشگی زندگی و یا کار شماست و یا اگر به دنبال رسیدن به فرصت های تحصیلی، کاری و اجتماعی بین المللی هستید و یا می خواهید رفاه و آسایش خانواده و فرزندان خود را تضمین کنید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای دریافت وقت سفارت پرتغال

دومینیکا کجاست؟

دومینیکا کشوری کوچک و زیبا در کمربند جزیره‌ای دریای کاراییب است. این جزیره بکر و تماشایی همچون دیگر کشورهای همسایه‌اش آب و هوایی استوایی و طبیعتی سرشار از جنگل‌ها، آبشارها، کوهستان و ساحل‌های طلایی دارد. دومینیکا از کشورهای همسود (مشترک المنافع انگلستان) است و به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به کشورهای آمریکا و کانادا مورد توجه سرمایه‌گذاران است. زبان رسمی این کشور انگلیسی و واحد پولی آن دلار کاراییب شرقی است. بخش مهمی از اقتصاد این کشور را صنعت گردشگری و نیز جذب سرمایه‌های خارجی در ازای اعطای تابعیت و شهروندی شکل می‌دهد. گذرنامه دومینیکا به دلیل اعتبار بالا و شرایط مناسبی که برای دریافت دارد، از بهترین گزینه‌های موجود تابعیت دوم برای متقاضیان است.

چرا پاسپورت دومینیکا مناسب ترین گزینه است؟

همانطور که گفته شد، دریافت تابعیت دوم و پاسپورت دیگر کشورها گاه شرایط پیچیده؛ طولانی و پرهزینه ای دارد. اما دومینیکا تنها کشوری است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با شرایطی ساده، نسبت به اعطای پاسپورت و حق شهروندی به ایرانیان اقدام می‌نماید. تابعیت دومینیکا دروازه ای درخشان به آینده شما و خانواده تان خواهد بود. در ادامه مزایای این پاسپورت معتبر را بررسی می کنیم و خواهید دید تابعیت دومینیکا و دریافت پاسپورت این کشور راهی است سریع، آسان و مطمن برای رسیدن به خواسته های شما.

مزایای شهروندی دومینیکا

مدارک مورد نیاز

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا چیست؟

پاسپورت دومینیکا تمامی آنچه را که یک پاسپورت ایده آل داشته باشد را دارد، در کنار این مزیت که شرایط دریافت بسیار سهل و ساده ای دارد. دومینیکا به دو روش تابعیت خود را به شهروندان سایر کشورها اعطا می کند.

روش اول :کمک مالی بلاعوض صندوق تنوع بخشی اقتصادی (EDF) .

متقاضیان دریافت تابعیت از این طریق، با پرداخت مبلغ مشارکت غیرقابل استرداد به دولت دومینیکا، تابعیت این کشور را دریافت میکنند. مبلغ سرمایه گذاری بلاعوض به دولت از ۱۰۰,۰۰۰ دلار شروع می شود، که این هزینه برای به دست آوردن یکی پاسپورت های معتبر دنیا بسیار هزینه کمی به شمار می رود.

روش دوم: سرمایه گذاری در سهام پروژه

هزینه دریافت تابعیت دومینیکا

همانطور که گفته شد، هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا نسبت به سایر گزینه ها کمتر است و نکته مهمتر اینکه، هر چقدر تعداد افراد متقاضی بیشتر باشد، این هزینه به صرفه تر خواهد بود. در جدول زیر هزینه های دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا ارائه شده است. هزینه های روند پردازش، بررسی امنیتی متقاضی اصلی، همسر و فرزندان بالای ١٦ سال، صدور شناسنامه و پاسپورت، حق الوکاله وکیل رسمی دولت دومینیکا نیز افزوده میشود.

    همسر 4,000 دلار آمریکا

    فرزندان بالای ١٦ سال 4,000 دلار آمریکا آمریکا

    متقاضی اصلی 5,000 دلار آمریکا

    به ازای هر همراه 2,000 دلار آمریکا

روش اخذ تابعیت دومینیکا به روش دولتی (Donation)

برای دریافت شهروندی و تابعیت کشور دومینیکا، دو روش دولتی (Donation) و شرکتی‌-سرمایه‌گذاری (Investment) وجود دارد که با توجه به ریسک شرکتی-سرمایه‌گذاری (Investment) در آن کشور و عدم امکان تخمین ریسک‌های آن پیشنهاد نمی‌گردد. سفریتو با بهترین قیمت فقط روش امن و مطمئن دولتی (Donation) را به متقاضیان پیشنهاد می‌نماید.

نگران نباشید، برای دریافت تابعیت دومینیکا اصلا لازم نیست به دومینیکا بروید. با توجه به اینکه مدت زمان پرواز از ایران به دومینیکا حدود 23 ساعت است. شاید به این فکر کنید که با توجه به این فاصله، دومینیکا برای دریافت تابعیت دوم گزینه چندان مناسبی نباشد. اما باید به این نکته توجه کنید، که شما برای بدست آوردن اقامت دومینیکا اصلا نیازی به حتی یکبار سفر به این کشور ندارید. این یکی از ایده آل ترین ویژگی های دریافت تابعیت دوم از دومینیکا بویژه برای کسانی است که نمی خواهند درگیر تبعات مهاجرت شوند.

همانطور که می دانید برای دریافت تابعیت و رسیدن به پاسپورت کشورهایی مثل کانادا و یا کشورهای اروپایی نیاز به حضور پیوسته در این کشورها به مدت چندین سال دارید. اما کسانی که در ایران کسب و کاری دارند که نمی خواهند آنرا رها کنند و یا به هر دلیل شرایط مهاجرت از ایران را ندارند، می توانند بدون خروج از کشور، تابعیت دومینیکا را دریافت کنند و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوند.

چرا سفریتو را انتخاب کنیم؟

انتخاب کارگزار درست و توانمند برای دریافت تابعیت دوم بسیار حیاتی است. با توجه به هزینه بالا و فرایندهای حقوقی پیچیده ای که در این مسیر وجود دارد، نمی توان به هر کارگزاری برای انجام این کار اطمینان کرد. سفریتو با 30 سال تجربه درخشان در حوزه گردشگری و امور اقامتی، یکی از معتبرترین شرکت های ایرانیه که چند سال متوالی لوح زرین برند برتر گردشگری ایران را دریافت کرده. تجربه های بسیار موفق سفریتو در ارائه خدمات گردشگری و اقامتی و بیش از 300 پرونده ی موفق دریافت اقامت دومینیکا، باعث شهرت و اعتبار بالای این شرکت و زمینه ساز اعتماد مشتریان به سفریتو شده.

تیم تخصصی دومینیکای سفریتو با کارشناسان متخصص، بهترین مشاوره و راهنمایی را پیش از هر اقدامی بصورت رایگان به شما می دهند تا بتونید بهترین تصمیم رو گرفته و قدمهای بعدی رو محکم تر بردارید. همه کارهای دریافت اقامت شما توسط تیم کارشناسی سفریتو انجام می شه و ما در تمام مراحل همراه و پشتیبان شما هستیم. بعد از انجام پروسه دریافت شهروندی و پاسپورت دومینیکا هم این همراهی و پشتیبانی ادامه داره و در هر زمینه ای که به کمک و راهنمایی نیاز پیدا کنید، مثل باز کردن حساب بین المللی و یا دریافت سایرمدارک، می تونید روی تیم سفریتو حساب کنید.

منبع:

visa.vfsglobal.com

embaixadaportugal.mne.gov.pt

خروج از نسخه موبایل