آموزش خریدن سی پی در کالاف دیوتی موبایل

سی پی کالاف دیوتی و امتیازاتی که با خرید آن به دست می آورید

اگر به دنبال ارزش مندی اکانت کاربری خود در بازی کالاف دیوتی هستید، از خرید سی پی های متعدد غافل نشوید. همان طور که می دانید سی پی، ارز درون بازی کالاف دیوتی است که با داشتن آن می توانید امتیازات ویژه ای را به دست آورید. با داشتن سی پی کالاف دیوتی، می توانید نسبت به خرید بتل پس های هر سیزن اقدام کنید. همچنین استفاده از گان های لجندری و سلاح های جذاب و پیشرفته، در گرو داشتن سی پی کالاف دیوتی است. سی پی های این بازی می توانند شما را به کسب درآمد مستقل برسانند.

تی موبایل | دیوتی موبایل | کالاف دیوتی

برای این کار تنها کافیست تا استریم های کالاف دیوتی را با سی پی خریداری کرده و به درآمد برسید. فعال سازی اسکین های ویژه، ارتقای قدرت شما در برابر رقیبان، دسترسی به نقشه های مختلف در صحنه بازی و … تنها با داشتن CP کالاف میسر خواهند شد. از سوی دیگر هر چقدر CP کالاف دیوتی موبایل شما بیشتر باشد، اکانت شما ارزشمند تر خواهد بود و می توانید آن را با قیمتی بیشتر از حد تصور به فروش برسانید.

توجه داشته باشید به عنوان یک گیمر، خرید cp کالاف دیوتی موبایل جهت رقابت در سطوح بالا این بازی الزامی است. زیرا برخلاف بازی های دیگر شما از ابتدا می‌توانید سلاح و شخصیت محبوب خود را انتخاب نموده و در طول بازی به ارتقای آنها بپردازید.

چگونه سی پی کالاف دیوتی را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

برای این که بتوانید سی پی اکانت کالاف دیوتی خود را افزایش دهید باید نسبت به خرید آن اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که برای خرید سی پی کالاف از سایت های آنلاین، حتما نسبت به معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید. سایت دیاموند لند، از جمله سایت های معتبر در زمینه ارائه انواع بازی های آنلاین و رمز ارز های آن ها است. البته دستیابی به سی پی های کالاف بدون پرداخت هزینه نیز امکان پذیر خواهد بود.

شما می توانید با شرکت در چالش های روزانه و هفتگی به CP های رایگان دست پیدا کنید. همچنین شرکت در تمام ماموریت های بتل رویال و دنبال کردن اکانت های کالاف دیوتی در شبکه های اجتماعی، CP های رایگان را برای تان به ارمغان می آورند. البته خرید سی پی های کالاف دیوتی، راهی تضمین شده و مطمئن تر است. در ادامه به آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت دیاموند لند می پردازیم.

خریدی آسان و راحت را با سایت دیاموند لند تجربه کنید

سایت دیاموند لند، مانند بسیاری از وب سایت های اینترنتی در زمینه عرضه ارز های درون بازی، سیزن های مختلف و … فعالیت می کند. اما آن چه این فرشگاه اینترنتی را از سایر وبسایت های مشابه متمایز می کند، خدمات ویژه ای است که به مشتریان خود ارائه می دهد. با خرید سی پی کالاف دیوتی از دیاموند لند، می توانید از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته بهره مند شوید. بدین منظور تنها کافیست تا تیکت های فوری را به کارشناسان ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن، با شما تماس بگیرند.

از آن جایی که خرید سی پی کالاف دیوتی با ارز های دیجیتال انجام می گیرد، ممکن است شارژ حساب شما با تاخیر مواجه شود. وب سایت دیاموند لند، از کم ترین زمان تحویل سفارش برخوردار است و شارژ حساب شما در این وب سایت، حداکثر ۳ دقیقه به طور می انجامد. از دیگر مزایای خرید سی پی کالاف از این فروشگاه اینترنتی را می توان نماد اطمینان الکترونیکی آن دانست. دیاموند لند با بیش از ۱۰ سال سابقه در این زمینه، به عنوان معتبر ترین وب سایت فروش ارز های درون بازی شناخته می شود.

خرید سی پی کالاف از سایت معتبر هزارجم

بازی کالاف موبایل توسط شرکت اکتیویژن در سال ۱۳۹۸ برای پلتفرم‌های موبایل به بازار عرضه شد. در صورتی که تجربه بازی آن را در پلتفرم های دیگر یا کامپیوتر را داشته باشید قطعا در سرور های آنلاین و نقشه های بیشمار آن رقابت تنگاتنگ با میلیون ها گیمر از سراسر دنیا را تجربه کرده اید. نوستالژی این بازی عطر و بوی خاص خود را دارد. بعد از ریلیز شدن این بازی مهیج برای موبایل و بالا رفتن مخاطبان آن، رقابت بین گیمرهای بازی به شدت بالا گرفت.

گیمرهای کالاف برای تجربه مسابقات هیجان انگیز نیاز به ارتقا تجهیزات، اسلحه‌ها و لباس‌های خود خواهند داشت. تهیه همه‌ی این آیتم‌ها و ارتقای آنها در نسخه موبایل نیازمند سی‌پی کالاف می‌باشد که یکی از دغدغه های مهم گیمرها، نحوه خرید ارز مختص این بازی یعنی CP می باشد. برای پاسخ به تمام این سوالات و آموزش خرید سی پی کالاف ادامه توضحات محصول را دنبال کنید.

سی پی کالاف چیست (امتیاز کالاف دیوتی موبایل)

بازی کالاف موبایل مانند هر بازی آنلاین شوتر مثل پابجی، فری فایر و … دارای فروشگاه داخل بازی بوده و طیف وسیعی از اسلحه‌ها, ایتم‌ها, باکس‌ها، رویال پس و بتل پس را ارائه می‌دهد. محبوب ترین بسته در فروشگاه کالاف بسته بتل پس کالاف می‌باشد. بتل پس (پرمیوم پس کالاف) به شما امکان شروع فصل تازه بازی با امکانات پرمیوم بازی و ماموریت‌ها و جوایز اضافی را می‌دهد.

خب برای خرید این بسته ها و امکانات نیاز به پرداخت دلاری داخل بازی دارید چون همه این بسته‌های ارائه شده دربازی، با خرید سی پی کالاف قابل تهیه هستند.

سی پی کالاف (COD CP) یکی از دو واحد پولی بازی کالاف موبایل است که می توان از طریق پرداخت دلار تهیه نمود. واحد دیگر <سی> است که همان <اعتبار بازی کلاف موبایل> می باشد که این بخش فقط با بازی کردن و پیروزی قابل جمع اوری است و امکان خرید آن وجود ندارد. ارزش و تجهیزاتی که می‌توانید با خرید CP خریداری کنید بسیار بیشتر از C می‌باشد.

به عنوان مثال قدرت و برد تیراندازی اسلحه شما یک فاکتور اساسی در درگیری ها به حساب می آید که از طریق کارتهای بازی قابل ارتقا هستند. این کارتها هم قابل خریداری بوده و هم در طول بازی با تکمیل ماموریت ها بدست می آیند اما اگر فقط روی تکمیل این ماموریت ها حساب باز کنید از قافله عقب مانده اید، چرا؟؟