عمومی

همه چیز در مورد باتری سامسونگ s3

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اصلی ترین و در عین حال مهمترین  بخش سخت افزاری گوشی های موبایل، باتری ان است زیرا از انجا که وظیفه اصلی باتری ذخیره انرژی است لذا می توان گفت گوشی بدون باتری کارایی نداشته و عملا قابلیت هیچگونه استفاده ای را ندارد، همانطور که می دانید گوشی های هوشمند امروزی علاوه بر برقراری تماس و ارسال پیامک دارای قابلیت های های دیگری از قبیل گوش دادن به موسیقی- وب گردی و… می باشند که تمامی این موراد نیز تنها در صورتی که دستگاه مجهز به باتری باشد قابل انجام خواهد بود، با توجه به مبحث مذکور لازم است که در مورد باتری گوشی که در دست دارید اطلاعات لازم را داشته باشید.

در این مقاله می خواهیم به بررسی باتری سامسونگ s3 یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی بپردازیم برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد باتری سامسونگ s3

این باتری سامسونگ از ظرفیت 2100 میلی آمپر ساعت برخوردار است و جزو خانواده لیتیوم – یونی می باشد. همانگونه که همگی ما شاهد هستیم در سال های اخیر پیشرفت روزافزون فناوری و تاثیر فوق العاده آن در زندگی افراد موجب شده تا اکثرت مردم به صورت مداوم از گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده کنند به گونه ای که حتی برخی افراد از طریق این دستگاه های هوشمند درامدزایی می کنند و به گونه ای شغل ان ها وابسته به داشتن یک گوشی هوشمند می باشد.

همه چیز در مورد باتری سامسونگ s3
همه چیز در مورد باتری سامسونگ s3

لذا با وجود این موارد طول عمر باتری نیز در این میان اهمیت پیدا خواهد کرد، اغلب کاربران به دنبال روشی هستند که گوشی هایشان در مدت زمان کمی شارژ شده و در مقابل مدت زمان بیشتری بدون این که نیاز به شارژ مجدد داشته باشند بتوانند از ان  استفاده کنند، که برای برآورده نمودن این خواسته کاربران از باتری های لیتیوم یونی رونمایی شد که امروزه اغلب شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند از آن برای محصولات خود استفاده می کنند، که در این میان سامسونگ نیز برای اغلب مدل های خود از جمله گوشی s3 این نوع باتری را در نظر گرفته است.

باتری سامسونگ s3 علاوه بر ظرفیت بالا وزن بسیار سبکی نیز دارد همچنین کیفیت بالای ان موجب شده که درصد خرابی و فاسد شدن در ان ها بسیار کم باشد.

براساس نتایج تحقیقاتی که در مورد باتری s3 انجام شده است می تواند زمانی که درحالت استندبای است  و شبکه آن نیز در وضعیت 3g قرار دارد تا 0 ساعت دوام داشته باشد.

باتری این مدل گوشی سامسونگ قادر است به مدت 10 ساعت استفاده مداوم برای پخش فیلم قبل از خالی شدن 90 درصد باتری دوام داشته باشد لذا می توان با خیالی اسوده در زمان هایی که با قطار و هواپیما سفرهای طولانی دارید با گوشی خود به تماشای فیلم بپردازید.

و اما در مورد وب گردی نیز براساس نتایج تحقیقات در این زمینه باتری سامسونگ s3 به مدت 5 ساعت استفاده مداوم قبل از خالی شدن 85 درصد شارژ توانست دوام بیاورد.

همچنین گلکسی s3 درحالت استندبای نیز توانست عملکرد موفقیت امیز و خوبی را با استقامت کلی 43 براساس آزمایشاتی که در سطرهای پیش اعلام کردیم در کارنامه خود ثبت کند به این معنا که با یک بار شارژ کردن باتری تا 43 ساعت نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت و می توانید روزانه به تماشای فیلم- وب گردی و تماس، هر کدام به میزان یک ساعت بپردازید.

باتری s3 اصلی بوده و از ضمانت 4 ماهه تعویض انحصاری برخوردار است.

با ما همراه باشید با ذ کر نکاتی برای افزایش عمر باتری سامسونگ s3

برای این که بتوانید مدت زمان ماندگاری و عمر مفید باتری سامسونگ s3 را افزایش دهید کافی است موارد ذیل را رعایت کنید

  • قبل از این که باتری گوشی کاملا خالی شود شارژ مجدد ان باید صورت بپذیرد، بهتر است زمانی که شارژ باتری 15 درصد شد دستگاه را به شارژر متصل کنید.
  • ممانعت از شارژ شدن صدردصد ظرفیت باتری s3
  • بهتر است در ماه یک مرتبه اجازه دهید که ظرفیت شارژ باتری کاملا خالی شود که به این حالت کالیبره نمودن باتری می گویند.
  • زمانی که گوشی به شارژر متصل است نباید از آن استفاده کنید زیرا موجب داغ شدن دستگاه می شود
  • حتما برای شارژ کردن گوشی از شارژر اصلی و استاندارد استفاده کنید.

منبع انواع باتری های سامسونگ:

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-samsung/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]