اجتماعی

کرایه ماشین کلاسیک اصفهان

اجاره ماشین عروس کلاسیک و قدیمی برای عروسی در تهران + قیمت و عکس

اگر علاقه خاصی به گرفتن عروسی با خودرو کلاسیک دارید اجاره ماشین عروس کلاسیک به این امر سهولت بخشیده است و شرایط را مهیا کرده تا خواهان این اتومبیل ها جهت اجاره آن اقدام کنند. این اتومبیل های کلاسیک با هزینه کمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا یک عروسی زیبا و پر از دقایق خوب را تجربه کنید.

اجاره ماشین عروس کلاسیک

برخی از افراد به خودرو های کلاسیک و قدیمی علاقه خاصی دارند و برخی زندگی خود را صرف رسیدن و سرپا نگه داشتن خودروهای قدیمی کرده اند. شما می توانید به مراکز اجاره ماشین قدیمی بروید و با مشاهده خودروهای موجود و انتخاب یکی از آنها اقدام به اجاره ماشین عروس کلاسیک مد نظر خود کنید. امروزه بسیاری از مردم با تزیین ماشین عروس ماشین های لوکسی که دارند و یا آن را اجاره کرده اند، دیگر برایمان عادی شده اند و به چشم هیچ کدام از ما عجیب نخواهد آمد. ولی اجاره ماشین کلاسیک این امکان را به شما می دهد که کاملا متفاوت باشید.

مزایای اجاره خودرو کلاسیک

هر زوجی برای روز عروسی اهمیت ویژه ای قائل می شود. چرا که این روز یک روز تکرار نشدنی برای آنها خواهد بود و در طول عمر تنها یک بار برای هر یک از آنها اتفاق خواهد افتاد. اجاره ماشین عروس قدیمی یکی از راه هایی است که عروسی شما را خاص و زیبا خواهد کرد. هزینه اجاره این خودروها ارزان است و در برابر هزینه های عروسی مبلغی به حساب نمی آید. شاید تا به حال به اجاره ماشین عروس کلاسیک فکر کرده باشید و میل به تزیین یک ماشین کلاسیک برای جشن عروسی خود دارید, اگر شما ساکن تهران هستید می توانید با اجاره ماشین کلاسیک تهران یک عروسی بی عیب و نقص را برای خود به ارمغان بیاورید.

داشتن خاطره و عکس های زیبا از عروسی خاطره های شما را زنده خواهد کرد و شما را به یاد آن روزها خواهد انداخت. چه بسا بهتر است طبق علایق خود با اجاره ماشین عروس کلاسیک و داشتن خاطرات بیاد ماندنی روز خود را پر از شادی کنید.

نتیجه : اجاره ماشین عروس کلاسیک یکی از بهترین انتخاب ها برای عروس داماد خواهد بود چرا که عروسی را ماندگار می کند و تازگی خواهد داشت. با اجاره ماشین عروس ارزان هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم تصویری زیبا از عروسی خود به یاد داشته باشید.

اجاره ماشین کلاسیک

امروزه اجاره ماشین تنها مختص به اجاره ماشین های لوکس و جدید نیست؛ بلکه انتخاب بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم‌های خود به خصوص مراسم عروسی، اجاره ماشین‌های عروس کلاسیک و قدیمی است که تاثیر مهمی در زیبایی و عکاسی مراسم دارد. ماشین‌های کلاسیک صرف نظر از زیبایی و جذابیتی که دارند؛ انتخاب مناسبی برای افراد خاص پسند می‌باشند. نکته مهم درباره اجاره ماشین کلاسیک برای عروسی این است که این ماشین ها لوکس و خارجی می‌باشند و اغلب متعلق به برندهای شناخته شده‌ای همچون بنز هستند و به همین دلیل می‌تواند شبی بسیار متفاوت را برای زوج‌های جوان رقم بزند.

شرایط و نحوه اجاره ماشین کلاسیک

یکی از نگرانی‌ها درخصوص اجاره ماشین‌های کلاسیک بوی بنزین و کند بودن ماشین است. ما در مجموعه خود با انجام تعمیرات اصولی و فنی روی ماشین‌های قدیمی این قبیل مشکلات را بر طرف کرده و از بابت راحتی و سالم بودن ماشین‌های اجاره‌ای به شما اطمینان می‌دهیم. ما در مجموعه مفتخریم ماشین‌های کلاسیک با معتبرترین برندها و با بالاترین کیفیت فنی را به مشتریان عزیز ارائه کنیم تا با آرامش و اطمینان خاطر مراسم خوبی را سپری کنند.

ماشین‌های کلاسیک دارای ظاهری زیبا و متفاوت از دیگر خودروها هستند، شما می‌توانید با اجاره خودرو کلاسیک خاص بودن را تجربه کنید. نحوه رانندگی با ماشین‌های کلاسیک کمی متفاوت بوده، به همین دلیل پیشنهاد مجموعه به شما این است که اجاره ماشین کلاسیک با راننده صورت پذیرد.  اجاره ماشین کلاسیک با راننده تنها نیازمند پرداخت هزینه اجاره ماشین بوده و نیاز به هیچ نوع مدرکی برای ضمانت ندارد و مسئولیت ماشین اجاره‌ای تنها بر عهده راننده می‌باشد. اما برخی افراد علاقه دارند در شب عروسیشان خودشان راننده ماشین عروس باشند. مجموعه اجاره ماشین ، امکان اجاره ماشین کلاسیک بدون راننده را نیز برای این افراد فراهم کرده است. البته همانطور که می‌دانید در اجاره ماشین بدون راننده تمام مسئولیت‌های ماشین اجاره‌ای به عهده مشتری است.

مناسبترین قیمت اجاره ماشین کلاسیک و لوکس قدیمی عروس

مجموعه اجاره ماشین ما با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر کشور آماده ارائه خدمات اجاره ماشین به مشتریان عزیز می‌باشد. شما می‌توانید ماشین ایده آل خود را با خیالی راحت و مطمئن انتخاب کرده و با مناسب ترین قیمت، اجاره ماشین را انجام دهید. هزینه اجاره ماشین کلاسیک با توجه به برند و زمان اجاره متغیر است. برای اطلاع از قیمت‌های اجاره ماشین کلاسیک می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. همچنین از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده خدمات گردشگری و توریستی شرکت، صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

شرایط و قیمت اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس یکی از مهمترین بخش های مراسم عروسی است که برای هر شخصی بسیار مهم می باشد، فاکتور های زیادی در انجام مراسم عروسی شما به بهترین شکل دخیل هستند که یکی از ابن موارد مهم ماشین عروس است. ماشین عروس در تمام لحظات عروسی تاثیرگذار است، در هنگام ورود به تالار و خروج عروس و داماد از آن تمام چشم ها خیره به ماشین آن هاست و حتی در نیمی از عکس های آلبوم تان هم ماشین عروس خواهد بود.

پس از آن در زیبایی و لوکس بودن عکس ها و فیلم های پس از آن تاثیر بسیاری خواهد داشت و در ذهن هر فرد حاضر در مجلس جاودانه خواهد شد. شاید شما هم با توجه به شرایط کنونی اکثر افراد که در ابتدای زندگی مشترک یا اتومبیل ندارند یا نوع اتومبیل آنها از رده های پایین می باشند که برای این مجالس مناسب نخواهد بود. موسسه اجاره ماشین ما ، ماشین عروس را با توجه به فضای تالار و آرایش و لباس عروس داماد به شما پیشنهاد می‌دهند.

انتخاب شما می‌تواند از بین گزینه‌هایی مانند ماشین عروس کلاسیک، مدرن، کوپه و… باشد! به عنوان مثال اگر فضای تالار سنتی است، پیشنهاد موسسه اجاره خودرو ما به شما استفاده از خودرو های کلاسیک مثل بنز کالسکه ای یا شورلت های قدیمی استفاده شود که درعین لوکس بودن با فضای سنتی تالار هماهنگ خواهند بود.

نکات بسیار مهم قبل از کرایه ماشین عروس

در حال حاضر اجاره خودرو بدون راننده برای رفت و آمد های شخصی یا سفر های کاری در کشورمان هنوز رایج نشده است، اما اجاره ماشین عروس پدیده ای است که سالهای اخیر به هزینه های میلیونی شب عروسی اضافه شده است! در دنیای حال حاضر اجاره خودرو برای هر یک از اهداف ذکر شده با پیچیدگی ها و هزینه های گوناگونی همراه است که قصد داریم در این مطلب بیشتر به این مسائل بپردازیم و شما را با این نوع از خدمات آشنا کنیم.

با وجود اینکه با اجاره خودرو لوکس برای شب عروسی تان میتوانید شبی ویژه برای خود رقم بزنید و این مساله در دید اول وسوسه کننده و جذاب به نظر می رسد ولی برای اجاره یک ماشین لوکس باید اطلاعات کافی در مورد شرایط و نحوه ی انجام این فرایند برای رفع نیاز های مورد نظر خود داشته باشید پس با ما در ادامه ی این مطلب همراه شوید.

چگونه اجاره ماشین عروس خود را انجام دهید؟

مراحل اجاره خودرو به این صورت است که شما پس از انتخاب خودروی مورد نظر با ارائه یک چک ضمانت برابر با مبلغ خودرو، می توانید رنگ و مدل تزئین آن را در صورت تمایل انتخاب کنید، البته بعضی شرکت های معتبر اقدام به اجاره خودرو بدون چک نیز می کنند و در قبال آن از ضمانت های دیگر مانند سند منزل و دلار و طلا یا سفته درخواست خواهند کرد که شرکت ما نیز این امکانات را برای شما فراهم آورده است.

اجاره ماشین بدون چک و سند را مطالعه کنید

معمولا رنگ خودروهای ماشین عروس شامل سه رنگ سفید، مشکی و نوک مدادی است همچنین می توانید با پرداخت مبالغ بیشتر خودرو را با راننده اجاره کنید که در صورت نیاز برای این نوع از خدمات شرایط مقداری تفاوت خواهد کرد و بسیار برای شما آسان تر خواهد شد که میتوانید با مطالعه ادامه مطلب از این مزایا اطلاع یابید. خودروهایی که برای این نوع از مجالس استفاده می شوند قیمتهای بسیار متفاوتی خواهند داشت و اکثرا به صورت ساعتی کرایه داده می شوند، برای مثال 12 تا 24 ساعتی و 48 ساعتی و… که هر کدام هزینه های مختلفی دارند.

نکته ی دیگری که در هزینه اجاره ماشین عروس تاثیرگذار است، محل شرکت اجاره خودرو است، زیرا در برخی مناطق تهران تفاوت بسیار زیادی در مبلغ کرایه ماشین وجود دارد.

اجاره ماشین عروس  ارزان در تهران

به غیر از هزینه هایی که ذکر شد، مطابق با قراردادی که با شرکت اجاره خودرو می بندید:

استفاده برای مسافت بیش از 250 کیلومتر مجاز نیست. (کیلومتر مجاز خودروهای خاص شرکت 200 کیلومتر است)

حق خروج از شهر را ندارید (مگر با اطلاع به موسسه و دریافت تاییدیه)

باید تعهد بدهید که در صورت بروز حادثه و ایجاد خسارت تمام خسارات و هزینه های خودرو را بپردازید (در صورتی که رانندگان شرکت برایتان رانندگی کنند هیچ تعهدی ندارید)

قابل ذکر است که بعضی از شرکت های معتبر بخشی از مبلغ خسارت را به منظور رفاه مشتری تقبل میکنند.

این موارد است که بود و نبود راننده بسیار تاثیر گذار می شود، در واقع اگر خودرو در اختیار شما باشد، بروز هر عیب فنی (حتی در صورتی که شما مقصر نباشید) می تواند به مشکلی بزرگ میان شما و شرکت اجاره دهنده تبدیل شود و شما می توانید با اجاره خودرو با راننده به سادگی رفع مسئولیت کرده و در مقابل تمامی این موارد رفع مسئولیت کنید. به خصوص آنکه خیلی از شما مشتریان گرامی از مشکلات فنی و مشکلات قبلی خودرو آگاهی ندارید و اصلا بعید نیست، مشکلی که از قبل گریبان گیر خودرو بوده است از جیب شما رفع شود که در اغلب موارد هم به ضرر شما تمام خواهد شد.

به دلایل ذکر شده در بالا و وجود این مسائل است که پیشنهاد استفاده از خودرو بدون راننده نمیشود. برای اجاره خودرو لوکس بعنوان ماشین عروس گزینه به صرفه تر و دور اندیشانه تر این است که از اجاره خودرو بدون راننده استفاده نکنید و از اجاره خودرو با راننده استفاده کنید.

قیمت کرایه ماشین عروس

برای اجاره این نوع از ماشین ها مواردی که بسیار مورد علاقه مشتریان قرار می گیرد خودروهای کروک بدون راننده با وجود اینکه قیمت بالاتری دارند اما جزء محبوب ترین خودروهای کرایه ای محسوب می شوند، این در حالیست که خودروهای کلاسیک برخلاف تصور از کمترین محبوبیت برخوردارند.

با توجه به رفاه مالی قشر مرفه جامعه و دسترسی این طیف به بهترین خودروهای موجود در کشور، اغلب مشتریان موسسه اجاره خودرو از طبقه میان رده جامعه هستند و معمولا به لوکس ترین گزینه ها برای انتخاب خودرو تمایل بیشتری دارند. اما شرایط برای اجاره ماشین برای مواردی غیر از عروسی هم امکانپذیر بوده و جالب تر خواهد بود، در این حالت اکثر ماشین ها بدون راننده و برای سفرهای برون شهری اجاره داده می شوند و از همین رو نیز سخت گیری شرکت های مربوط افزایش پیدا خواهد کرد.

شرایط اجاره خودرو عروس برای ماه عسل

  • دریافت سفته
  • گرو نگه داشتن سند
  • گرفتن تعهد برای سالم بازگرداندن خودرو

اخذ هزینه های مضاعف در صورت تحویل خودرو به شهری غیر از شهر مبدا در واقع اگر خودرو مورد نیاز خود را در شهری مانند تهران تحویل بگیرید و در شهری مانند اصفهان تحویل یکی از شعب موسسه ما بدهید با اخذ هزینه های بیشتر در راستای جبران هزینه های جا به جایی تا تهران مواجه خواهید شد.

برای اجاره ماشین عروس مشاهده می شود که گزینه ی اجاره خودرو ایرانی هم برای برخی از مشتریان گزینه ی مناسب و مقرون به صرفه بوده که موسسه اجاره خودرو برای این قشر از جامعه هم ارائه خدمت کرده و اعلام آمادگی خود را برای شما عزیزان اعلام می کند. این تمام ماجرا نیست، متأسفانه بعضی شرکت‌های اجاره ماشین، خودروهایی را جهت اجاره ارائه می کنند از شرایط فنی و حتی ایمنی مناسبی برخوردار نیستند. برای مثال ممکن است نمونه های ارزان قیمت تصادفی یا چپ شده پس از بازسازی جزئی سر از مراکز اجاره خودرو در آورند و به عنوان خودرو سالم به مشتری تحویل داده شوند.

این وضعیت خطرناک ممکن است به بروز نقص فنی، تصادف یا حتی مرگ مشتریان منجر شود، اما از آنجا که مشتری خودرو را به عنوان نمونه سالم و بی عیب و نقص تحویل گرفته، در نهایت مسئولیت حقوقی چندانی متوجه موسسه اجاره دهنده نخواهد بود و در موارد بسیاری می تواند به ضرر و زیان ناشی از جبران خسارت های سنگین توسط مشتری منجر شود. از این رو عجیب نیست که برخلاف بسیاری از کشورهای جهان، هنوز اجاره خودرو به منظور استفاده های کوتاه مدت یا فعالیت موسسه های اشتراک گذاری خودرو در کشورمان فراگیر نشده است و به نظر نمی رسد امیدی نیز به تغییر این شرایط وجود داشته باشد.

البته این وضعیت در نهایت به نفع خودرو سازان تمام می شود، چرا که بسیاری افراد حتی بدون نیاز به استفاده روزمره از خودرو، نسبت به خرید خودرو اقدام می کنند. جالب است بدانید که اغلب خودروهای جهان بیش از 90 درصد طول عمر خود را به صورت پارک شده در پارکینگ خانه یا کنار خیابان سپری می کنند و عملا مورد استفاده زیادی (از نظر زمانی) قرار نمی گیرند.

همین امر فعالیت موسسه های اشتراک گذاری خودرو را بسیار منطقی جلوه می دهد و به صرفه جویی در منابع مالی (برای خریداران) منجر می شود. تا زمانیکه شرایط قانونی و فرهنگی مربوط به این فعالیت در کشورمان تغییری نکند، نمی توان به فراگیر شدن استفاده از خودروهای اجاره ای در ایران امید داشت.