اجتماعی

کرایه ماشین قدیمی در اصفهان

اجاره خودرو اصفهان

چگونه می توان در اصفهان خودرو اجاره کرد؟ در اصفهان خودرو اجاره کنید و از مکان های دیدنی این شهر لذت ببرید. شما می توانید در هر نقطه از شهر اصفهان تنها با یک تماس خودروهای ما را به صورت روزانه ، ساعتی و یا هفتگی اجاره کرده و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. لیست تمام خودروهای موجود، همراه با قیمت و شرایط در این پست آورده شده است پس با ما تا انتها همراه باشید و اجاره خودرو خود را به ما بسپارید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان

شما می توانید در هر نقطه از شهر اصفهان خودرو مد نظرتان را اجاره و در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. تنها کافی است پس از مراجعه به سایت وارد صفحه اجاره خودرو بدون راننده شده، خودروهای موجود بدون راننده شرکت را مشاهده کنید و با توجه نیازتان و قیمت ها ی موجود تصمیم بگیرید. بعد از انتخاب می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با تعیین تعداد روز و پلن حرکتتان از کارشناسان مجرب ما راهنمایی بخواهید و خودرو کرایه کنید.

پس انتخاب خودرو و تعداد روزها و زمان دقیق، شرکت با شما هماهنگ کرده و نماینده ما در اصفهان ماشین را در هر نقطه که بخواهید برایتان خواهند آورد. قیمت اجاره خودرو بدون راننده در اصفهان بر اساس شرایط گوناگون متغیر است. البته ما شرایط بسیار آسانی را برای اجاره ماشین برای شما فراهم آورده ایم

شرایط اجاره خودرو با راننده در اصفهان

در این نوع اجاره میتوانید با یک راننده مجرب به تمام قرارهای کاری و یا گشت گذر خود را انجام دهید.در اجاره خودرو با راننده شما دیگر لازم به گذاشتن ودیعه یا دپوزیت را ندارید. در اجاره خودرو با راننده در اصفهان تمامی خسارات ناشی از هر نوع تصادف به عهده راننده شرکت بوده و شما در قبال خسارات هیچ مسئولیتی به عهده ندارید. اجاره خودرو در اصفهان با راننده ، روزانه حداقل 10 ساعت کاری و هرساعت مازاد 10% کرایه روزانه محاسبه خواهد شد. در صورت تردد خودرو در محدوده طرح ترافیک، هزینه روزانه (420/000 ریال) محاسبه خواهد شد.

شرایط اجاره ماشین عروس در اصفهان

اجاره ماشین عروس در اصفهان به صورت با راننده و بدون راننده می باشد که مجموعه ای از خودورهای ایران و خارجی را شامل می شود. خودروهای موجود برای اجاره ماشین عروس 15 ساعت در طول روز می باشد. اگر مشتریان عزیز در خواست ساعت بیشتری دارند باید قبل از مراسم با کارشناسان با در ارتباط باشند و در خواست خود را اعلام کنند. ساعت های بیشتر شامل هزینه اضافه خواهد شد. برای تحویل خودرو راننده شرکت همراه با خودرو در محل مورد نظر که شما تعیین کرده اید حاضر خواهد یافت و پس از دریافت مدارک و هزینه اجاره از شما خودرو را به شما تحویل خواهد داد.

اجاره ماشین عروس با راننده نیز به این صورت می باشد که خودرو همراه با یک راننده مجرب و آموزش دیده برای خدمات رسانی به عروس و داماد حضور یافته و تا آخر مراسم همراه آنها خواهد بود. مهمترین مزیت در اجاره ماشین عروس در اصفهان با راننده این است که شما بدون هیچ نوع مدرکی می توانید خودرو را اجاره کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

اگر مقیم ایران باشید

    شرایط سنی مورد نیاز :

    داشتن حداقل سن 20 سال برای اجار خودرو الزامی می باشد.

    گواهینامه رانندگی :

    گواهینامه رانندگی معتبرفرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه

    مدارک شناسایی مورد نیاز :

    کارت ملی

    احراز مدرک شغلی :

    گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .

    (گواهی شغلی يعنی: فيش حقوقی یا جواز كسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شركت با مهر و امضاء ، دفترچه تامین اجتماعی ، يا هر چيزی كه نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفا كارمند بودن مهم نيست، داشتن شغل مهم است.)

    ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک :

    یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

    پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

    پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت می باشد.

    مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

اجاره خودرو در فرودگاه در اصفهان

اگر برای سفر خود به اصفهان مسیر هوایی را انتخاب کرده اید و دوست دارید به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازید، اجاره خودرو بهترین گزینه است. اجاره خودرو فرودگاه مکمل خدمات شرکت برای رفع نیازهای جابجایی مسافرین است. بنابراین شما می توانید خدمات تشریفات و یا اجاره خودرو ما در فرودگاه را انتخاب کنید. شما مشتریان عزیز پس از رنت خودرو از شرکت می توانید در فرودگاه اصفهان ماشینی را که رزرو کرده اید را از جلو درب فرودگاه از نماینده ما دریافت کنید. فقط باید به این نکته توجه کنید که در زمان رزرو خودرو باید با ما ساعت دقیق پروازتان را هماهنگ کنید. راننده ما خودرو را درب فرودگاه در مکان مشخص شده شما تحویلتان خواهند داد. برای اطلاع از شرایط و مدارک وارد صفحه زیر شود.

اجاره ماشین در فرودگاه اصفهان شامل خودروهای بدون راننده و همراه با راننده است که در دو دسته ماشین های لوکس و ارزان قیمت اجاره داده می شوند. رزرو اجاره خودرو فرودگاه اصفهان از طریق تلفن، واتسپ و یا تلگرام امکان پذیر است. پاسخگویی و اجاره خودرو در فرودگاه اصفهان به صورت 24 ساعته بوده و تحویل خودرو بلافاصله پس نشستن پرواز شما خواهد بود. مجموعه ما شرایط و قوانین ویژه ای نظیر: بازگرداندن تمامی مبلغ در صورت عودت خودرو زودتر از موعد، لغو رزرو به صورت رایگان، پرداخت تمامی هزینه های مصرفی و تعمیرات خودرو و … در نظر گرفته است که می توانید تمامی موارد را در پایین مشاهده کنید.

زمان تحویل خودرو در فرودگاه

همکاران ما در مجموعه خودرو مورد نیاز شما را در کمتر از یک ساعت اصفهان به شما تحویل خواهند داد.  نماینده ما قبل از نشستن پرواز شما در سالن انتظار ، منتظر شما خواهد بود.خودرو توسط نماینده ما به شما تحویل داده خواهد شد یا در صوررت ترانسفر راننده همراه با راننده برای جابه جایی شما خواهد آمد. برای اطلاع از زمان دقیق باید یک عکس از بلیط خود برای شرکت فرستاده تا در ساعت مشخص متصدی تحویل خودرو را به شما تحویل دهد.

قیمت کرایه ماشین در اصفهان

قیمت اجاره خودرو با توجه به عوامل مختلفی متغیر است. قیمت‌ خودروها بر اساس : مدل خودرو   تعداد روزهای اجاره  اجاره خودرو بدون راننده  اجاره خودرو با راننده البته هزینه خدمات جانبی در خواستی مشتری مانند wi-fi ، صندلی کودک و… نیز روی قیمت اجاره ماشین تاثیر گذار است. قیمت های اعلام شده از سوی شرکت برای خدمات رسانی به همشهریان اصفهانی با هزینه اجاره خودرو در تهران  یکسان بوده و تنها تفاوت ، هزینه مربوط به ترانسفر می باشد. ترانسفر ، حمل و نقل خودرو از شرکت تا مکان درخواستی شما در هر نقطه از شهر اصفهان می باشد.

ارائه انواع ماشین های کلاسیک برای ماشین عروس

ما مفتخریم که در این مجموعه خودروهای قدیمی با برندهای مختلف را باکیفیت فنی مناسب در اختیار داشته تا به عزیزانی که به دنبال اجاره خودرو کلاسیک بوده خدمت‌رسانی کنیم. شرکت طیف وسیعی از خودروهای کلاسیک و قدیمی را در لیست ماشین های خود موجود دارد که تنها به‌صورت باراننده اجاره داده می‌شوند. قیمت‌های درج‌شده در پایین تنها برای اجاره 15 ساعت در روز می‌باشد و بدون نیاز به چک و یا سفته اجاره داده می شوند.

قیمت گذاری ماشین های اجاره ای

عوامل مختلفی در قیمت اجاره ماشین‌های کلاسیک برای اجاره مؤثر هستند. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به مدل خودرو و مدت‌زمانی که خودرو در اختیار شما است، اشاره داشت قیمت اجاره ماشین عروس کلاسیک در بالا برای هر خودرو ذکرشده است که هزینه برای اجاره خودرو همراه با راننده و بدون گل‌آرایی می‌باشد.برخلاف اکثر شرکت‌های اجاره ماشین عروس که دارای خودروهای مدرن و به‌روز دنیا هستند ما سعی کرده‌ایم که در کنار خودروهای لوکس ، خودروهای قدیمی و کلاسیک را نیز جای دهیم.

شرایط اجاره خودرو کلاسیک برای عروس

اجاره ماشین عروس کلاسیک شامل استفاده خودرو برای 15 ساعت در روز می‌باشد.

تمامی خودرو ها با راننده اجاره داده می شوند . به همین دلیل برای اجاره خودرو قدیمی نیاز به هیچ نوع مدرکی و ودیعه نداشته و تنها با پرداخت مبلغ اجاره روزانه خودرو را رنت می‌کنید.

برای اجاره خودرو کلاسیک تنها نیازمند پرداخت هزینه اجاره بوده و نیاز به هیچ نوع مدرکی برای ضمانت ندارید

خودرو های کلاسیک نام برده شده در بالا بدون گل آرایی بوده و صورت تمایل می توانید از خدمات گل آرایی توسط گلفروشی بهره مند شوید.

به دلیل اینکه موجودی خودروهای کلاسیک محدود بوده حتما چند روز زودتر از مراسم خودرو موردنیازتان را رزرو کنید تا ما شرمنده شما عزیزان نشویم.

قیمت های درج شده برای هزینه اجاره در داخل شهر تهران می باشد در صورت اجاره ماشین برای اطراف شهر تهران و کرج باید هزینه خروجی پرداخت کرده که برای هر خودرو متغیر می باشد.

شرایط خودروهای کلاسیک برای اجاره ماشین عروس کمی متفاوت‌تر از اجاره خودروهای لوکس و مدرن برای این شب است. درواقع شما باید برای اجاره خودروهای کلاسیک، یک سری موارد و نکاتی را در نظر داشته باشید .

ماشین عروس کلاسیک علاوه بر مراسم های عروسی، در برنامه های فرمالیته و فیلم برداری نیز خدمات رسانی می کند.

اجاره ماشین لوکس قدیمی در تهران و کرج

به دلیل اینکه ماشین‌هایی همچون بنز متالیک مشکی یا یک شورلت قرمز به‌طورمعمول در کوچه و خیابان‌ها تردد ندارند همیشه برای ما جذاب بوده است، حال تصور کنید که این وسایل نقلیه خاص را با تزیینات و گل‌آرایی فوق‌العاده را برای مراسم ازدواج خود در نظر بگیرید. شاید این موضوع سبب شده که بسیاری از زوج‌های جوان این خودروهای قدیمی و کلاسیک را انتخاب کنند.

رانندگی با خودروهای کلاسیک

اما بازهم بهتر است قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای ماشین عروس کلاسیک حتماً دراین‌باره مشورت کنید زیرا شاید جذابیت بصری این وسایل نقلیه در خیابان‌ها زیاد باشد اما باید به شرایط دیگر هم‌فکر کرد برای مثال حتماً برای مراسم، به فکر اجاره خودرو با راننده مخصوص باشید، زیرا نحوه رانندگی با این وسایل بسیار متفاوت است و پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اینکه این ماشین‌ها قلق خاصی برای راندن دارند از یک راننده کمک بگیرید.

راننده اختصاصی در اجاره ماشین عروس کلاسیک

اجاره ماشین عروس با راننده

از آن جایی که خودرو های کلاسیک سال ها قبل تولید شده اند ممکن است به صورت ناگهانی در طول مراسم شما خراب شوند و مجبور به بردن خودرو به تعمیرگاه شوید. برای جلوگیری از این اتفاق ها بهتر است برای اجاره ماشین عروس به شرکت های مشغول به فعالیت در زمینه ی اجاره خودرو دارای مجوز رسمی مراجعه کنید. در این شرکت ها اجاره ماشین عروس به همراه راننده اختصاصی ارائه می شود و تمامی مسئولیت بر عهده شخص راننده خواهد بود از این رو می توانید در طول مراسم عروسی، خیالی آسوده بابت ماشین عروس داشته باشید.