برترین های کسب و کارعمومی

طراحی و دیزاین خارجی یخچال فریزر ساید بای ساید j257

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید J257 ال جی 2022 مدل GC-J257CAEC

یخچال فریزر ساید بای ساید j257 ال جی 2022 دارای فناوری انحصاری Door-in-Door است که دسترسی آسان به موارد اصلی را فراهم می کند. با این کار تلفات هوای سرد را به حداقل می رسانید و از تبادل گرما با محیط جلوگیری می کنید. تجربه ممتاز این یخچال ال‌ جی را با راحتی آب فیلتر شده و یخ (مکعبی یا خرد شده) درست درب منزل تکمیل کنید و با فناوری انحصاری UVnano، هر روز آب سالم و خالص برای شما و خانواده‌تان تضمین می‌ شود. یخچال ال‌ جی همچنین دارای فیلتر HygieneFresh+ است که به حفظ بوی بد آن کمک می‌ کند.

یخچال فریزر ساید بای ساید j257 ال جی مدل gc-j257caec همچنین دارای کشوهایی با کنترل رطوبت است که حفظ و طعم بیشتر غذا را تضمین می کند. برای اینکه در قبض برق صرفه جویی کنید، دارای کمپرسور اینورتر خطی است که با سرعت متغیر کار می کند و علاوه بر بی صدا بودن، مصرف انرژی بهتر را تضمین می کند. برای تکمیل ویژگی‌ های شگفت‌ انگیز، یخچال ال‌ جی همچنان دارای اتصال Wi-Fi با LG ThinQ است تا بتوانید عملکرد آن را از هر کجا کنترل و نظارت کنید.

یخچال آمریکایی LG GR-J257JSXN – Refrigerators متعلق به رده انرژی F و دارای حجم 617 لیتر می باشد. این دستگاه دارای کمپرسور معکوس خطی ال‌ جی است که مصرف انرژی کمتری 32 درصد و کنترل دمای مطلوب را تضمین می‌ کند که غذای شما را برای مدت طولانی‌ تری تازه نگه می‌ دارد. همچنین دارای اتصال به شبکه آبرسانی می باشد.

تفاوت یخچال j257 و j267 | قیمت یخچال ال جی j257 | یخچال j257 2022

طراحی و دیزاین خارجی

617 لیتر ظرفیت مگا: به لطف ظرفیت بزرگ 617 لیتری ، می توانید از سازماندهی بهتر و ذخیره سازی هوشمندتر لذت ببرید. هر چیزی را که نیاز دارید ذخیره کنید. یخچال ساید بای ساید J257 ال جی 2022 فوق العاده جادار است. 617 لیتر در بخش خنک کننده و 214 لیتر در بخش  فریزر ارائه می  دهد. به این ترتیب، می توانید از سازماندهی عالی و ذخیره سازی بهینه مواد غذایی لذت ببرید. این دستگاه مجهز به عملکرد نوآورانه Door-in-Door است که دسترسی آسان تر به نوشیدنی ها یا تنقلات را امکان پذیر می کند.

به لطف قاب پیشرفته درب نازک، تا 9 درصد فضای بیشتری در داخل یخچال وجود دارد ، قفسه‌ های اضافی نیز امکانات بیشتری را برای چیدمان ارائه می‌ دهند و در عین حال ، این باز شدن خلاقانه درب تا 46.5 درصد کمتر از بین می‌ رود. هوای سرد . با 617 لیتر ظرفیت مگا ، می توانید از سازماندهی بهتر و ذخیره سازی هوشمندتر لذت ببرید. هر چیزی را که نیاز دارید ذخیره کنید و ذخیره کنید. یخچال ساید بای ساید ال جی GC-J257CAEC که در سال 2022 عرضه شد، یک یخچال مدرن است که بسیاری از آخرین فناوری های ال جی را حمل می کند.

طراحی ساید بای ساید InstaView Door-in-Door™ با بسیاری از ویژگی های راحت ، زیبایی لوکس برای فضای آشپزخانه خانواده شما. علاوه بر این، تنها با 2 لمس سبک، درب روشن می شود و شفاف می شود و بدون باز کردن کابینت ، به راحتی می توانید داخل کابینت را ببینید و از هدر رفتن هوای سرد به بیرون جلوگیری کنید. InstaView Door-in-Door™ دارای شیشه آینه ای است که با دوبار ضربه سریع روشن می شود، شفاف می شود ، به شما کمک می کند بدون باز کردن کابینت، داخل را ببینید، از هدر رفتن هوای سرد به بیرون را کاهش می دهد و سبزیجات را همیشه تازه نگه می دارد.

خط یخچال مدرن پیشرفته، طراحی باریک مناسب برای فضای باریک

یخچال ال جی اینورتر 617 لیتری GC-J257CAEC دارای صفحه نمایش کنترلی ، درب های شیشه ای شفاف مدرن با سطوح درجه یک و دستگیره با فرورفتگی های مربعی است که طراحی کلی یخچال را زیباتر کرده است. طراحی باریک و جمع و جور، فقط 735 میلی متر عرض، به اندازه کافی برای قرار گرفتن در طاقچه های دیواری باریک به عرض تنها 850 میلی متر برای صرفه جویی در فضای آشپزخانه شما.

فناوری اینورتر  در یخچال به صرفه جویی در مصرف انرژی تا 32 درصد کمک می کند ، با دوام با فناوری کمپرسور اینورتر. به خانواده خود کمک کنید حداکثر قبوض ماهانه برق را ذخیره کنند. کمپرسور خطی اینورتر ال جی به لطف فناوری پیشرفته ال جی صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای استاندارد تولید می کند. همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و قابلیت اطمینان و طول عمر بیشتری را تضمین می کند.

فیلتراسیون 5 مرحله ای Hygiene Fresh در یخچال ساید بای سایدJ257 ال جی 2022 مدل GC-J257CAEC

محلول فیلتراسیون 5 مرحله ای Hygiene Fresh به عنوان یک تصفیه کننده هوا برای کمک به فیلتر کردن باکتری ها، کثیفی ها و کپک ها عمل می کند و هوای تازه و تمیز را به کابینت باز می گرداند. فیلتر استریلیزاسیون Hygiene Fresh+ با 5 لایه فیلتر ادغام شده بر روی یخچال ساید بای سایدJ257 ال جی 2022 مدل GC-J257CAEC قادر است تمامی باکتری های مضری که بر سلامت کاربر تاثیر می گذارند را به طور کامل از بین ببرد و بوی نامطبوع یخچال را فیلتر کند. غذاهای تازه، هوای تازه را به یخچال برگردانید. فیلتر هوای هوشمند نه تنها می تواند باکتری ها را تا 99.999 درصد حذف کند ، بلکه بوی بد یخچال را نیز به حداقل می رساند. علاوه بر این ، می توانید مواد غذایی خود را تازه تر در شرایط تمیزتر نگه دارید.

میوه ها و سبزیجات تازه به لطف محفظه Fresh Zone مدت بیشتری تازه می مانند

محفظه جادار سبزیجات به شما این امکان را می دهد که به راحتی سبزیجات را برای روزهای زیادی ذخیره کنید، و طراحی پرده مخصوص به تبخیر و متراکم شدن محتوای آب سبزیجات در بالای توری کمک می کند و باعث کاهش از دست دادن رطوبت در غذا می شود. یکی از کشوهایی که در بخش یخچال وجود داشته و فوق العاده کابردی می‌ باشد ، FRESHBalancer نام دارد. این کشو امکان قرار دادن انواع سبزیجات و میوه را برایتان فراهم می‌ کند. نکته بسیار جذاب در مورد این کشو امان تنظیم دما به صورت مخصوص است. با حفظ رطوبت ایده آل ، با طراحی محفظه مهر و موم شده ، سبزیجات و میوه های تازه و آبدار همیشه آماده خدمت رسانی به خانواده شما خواهند بود.

برای بیرون آوردن یخ راحت و سریع آب بگیرید

با آب‌ پاش سریع و یخ‌ ساز مجهز به بیرون درب کابینت، لیوان‌ های آب خنک و خالص را برای خانواده خود بیاورید. برای صرفه جویی در زمان باز کردن کابینت، پنل لمسی به شما این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز خود، حالت های برداشت آب و یخ را انتخاب کنید. سیستم یخ‌ سازی خودکار روی در تعبیه شده است، اما با یخچال ساید بای ساید ال‌ جی GC-J257CAEC بهینه می‌ شود و فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی منجمد نسبت به سایر یخچال‌ ها در اختیار شما قرار می‌ دهد. یخچال ال جی J257 مجهز به  سیستم نانو اشعه ماوراء بنفش است که  هر ساعت به مدت 10 دقیقه به طور خودکار داخل شیر را تمیز می کند و یا به صورت دستی کار می کند. از آب سالم و تمیزتر برای خانواده خود اطمینان حاصل کنید.

موتور قدرتمند Inverter Linear Compressor در یخچال ساید بای سایدJ257 ال جی 2022 مدل GC-J257CAEC

فناوری LINEAR Cooling ال‌ جی نوسانات دما را در یخچال کنترل می‌ کند و به حفظ ظاهر و طعم سبزیجات تازه برای مدت طولانی‌ تری کمک می‌ کند. مواد غذایی موجود در قفسه های روی درب نیز به لطف هوای سردی که از دریچه های هوای واقع در سقف جلوی یخچال ساطع می شود ، خنک می شوند ، راندمان خنک کننده 35٪ سریعتر از یخچال معمولی است و مواد غذایی را حفظ می کند. تازه تر. و خوشمزه تر این یک پوشش از نوع شبکه ویژه است که سطوح رطوبت بهینه را حفظ می کند.

رطوبت مواد غذایی ذخیره شده در یخچال تبخیر شده و روی توری متراکم می شود و در نتیجه تعادل هوای اطراف غذا حفظ می شود. یخچال ساید بای سایدJ257 ال جی 2022 مجهز به سیستم خنک کننده چند بعدی است ، هوای سرد داخل کابینت در سرتاسر گوشه ها پخش می شود و سرمای پایدار و یکنواختی را برای دیواره مواد غذایی داخل کابینت تضمین می کند. با محفظه سبزیجات Moist Balance Crisper™، رطوبت همیشه در حد مطلوب حفظ می شود و به خانواده شما کمک می کند همیشه از غذاهای تازه و آبدار لذت ببرند.

کنترل پنل یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GC-J257CAEC

کنترل پنل درست بیرون درب طراحی شده است، کاربران مجبور نیستند برای تنظیم دما درب را باز کنند، تنها با یک لمس ملایم روی کنترل پنل، دما بر اساس نیاز کاربر و همچنین ویژگی ها تنظیم می شود. آب را از بیرون دریافت کنید.

برنامه یخچال ساید بای سایدJ257 ال جی 2022 مدل GC-J257CAEC

این سری یخچال‌ های پیشرفته ال‌ جی مجهز به سیستم هوشمندی است که از اتصال یخچال‌ ها و گوشی‌ های هوشمند سازگار از طریق شبکه وای‌ فای با اپلیکیشن LG ThinQ پشتیبانی می‌ کند. از آنجا می توانید اطلاعات یخچال را زیر نظر بگیرید و به راحتی دمای یخچال را تنظیم و تنظیم کنید ، خنک کننده سریع را از راه دور فقط با چند مرحله ساده روی گوشی فعال کنید. برنامه را از اینجا دانلود کنید.

علاوه بر این این یخچال از تشخیص هوشمند نیز پشتیبانی می کند، از طریق میکروفون روی گوشی برای اندازه گیری نویز دستگاه برای شناسایی برخی خطاها یا مشکلات ویژگی Smart Diagnosis.با LG Smart ThinQ™ تنها با یک تلفن هوشمند، می‌ توانید به راحتی دمای یخچال را کنترل کنید یا خنک‌ کننده سریع را فعال کنید و همچنین می‌ توانید وضعیت یخچال را حتی زمانی که خارج از خانه هستید تشخیص دهید.

با LG ThinQ ، می توانید یخچال خود را با تلفن هوشمند خود کنترل و تشخیص دهید، حتی زمانی که در خانه نیستید. به راحتی دمای یخچال را تنظیم کنید، انجماد سریع را کنترل کنید، و یخچال خود را با لمس ساده روی تلفن هوشمند خود تشخیص دهید. تشخیص هوشمند ال‌ جی راهی سریع و آسان برای عیب‌ یابی مشکلات است. به سادگی با خط راهنمای خدمات مشتریان LG تماس بگیرید و تلفن را روی دستگاه قرار دهید. سپس دستگاه با رایانه ای ارتباط برقرار می کند که در عرض چند ثانیه تشخیص را ایجاد می کند و یک راه حل فوری ارائه می دهد.