مشخصات لپ تاپ Raider GE66 12UGS

مشخصات Raider GE66 12UGS

با لپ‌ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی Raider GE66 به رنگ آبی تیتانیوم از MSI، عملکرد قدرتمند بازی را در حال حرکت تجربه کنید. این لپ‌تاپ گیمینگ با داشتن اجزای داخلی قدرتمند و عناوین سخت‌گیرانه، دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti با ردیابی اشعه و NVIDIA DLSS است. عملکرد همهجانبه در یک طراحی قابل حمل. علاوه بر این، این لپ تاپ از صفحه نمایش LCD با وضوح 15.6 اینچی 2560 در 1440 با نرخ تازه سازی 240 هرتز، زمان پاسخ 2.5 میلی ثانیه و پوشش 100٪ DCI-P3 استفاده می کند.

با یک پردازنده 14 هسته ای Intel Core i9 با فرکانس 12 گیگاهرتز و 32 گیگابایت رم DDR5، با مخالفان یا کارهای سنگین مقابله کنید. به علاوه، از SSD 1 ترابایتی PCIe M.2 برای ذخیره بازی‌ها و برنامه‌ها و راه‌اندازی آن‌ها در لحظه استفاده کنید. کلیدهای حیاتی را حتی در نور کم با صفحه کلید داخلی SteelSeries که دارای نور پس‌زمینه RGB هر کلید و نورپردازی برجسته است، پیدا کنید.

از طریق USB 3.2 Gen 2 و دو درگاه Gen 1 Type-A و همچنین Thunderbolt 4 و USB 3.2 Gen 2 Type-C با DisplayPort Alt Mode به لوازم جانبی سیمی متصل شوید. یا از طریق بلوتوث 5.2 به وسایل جانبی بی سیم جفت شود. با Wi-Fi 6E یا پورت RJ45 که از اترنت 2.5 گیگابیتی پشتیبانی می کند، شبکه سریعی دریافت کنید. یک وب کم Full HD یکپارچه شما را با دوستان و هم تیمی های خود در ارتباط نگه می دارد. با سیستم صوتی Dynaudio متشکل از دو بلندگوی 2W، غوطه وری خود را افزایش دهید و با صدای فراگیر مجازی Nahimic، فضا و نشانه های جهت را به هدفون خود بیاورید. لپ تاپ گیمینگ MSI 15.6 اینچی Raider GE66 بر روی سیستم عامل Windows 11 Home 64 بیتی اجرا می شود.

بررسی مشخصات لپ تاپ Raider GE66 12UGS

عملکرد چند هسته ای

پردازنده 14 هسته ای Intel Core i9 1.8 گیگاهرتزی نسل دوازدهم و رم 32 گیگابایتی DDR5 قدرت پردازشی قوی را ارائه می دهد تا بتوانید با پروژه های خلاقانه سخت مقابله کنید یا در دنیای پیچیده مجازی گم شوید.

NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti

NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti که با معماری RTX نسل دوم Ampere-NVIDIA ساخته شده است، گرافیک واقعی ردیابی اشعه و ویژگی های هوش مصنوعی مانند NVIDIA DLSS را ارائه می دهد. به علاوه، Max-Q Technologies قدرت هوش مصنوعی را برای اطمینان از عملکرد سریع در یک ساختار نازک و سبک آزاد می کند.

NVIDIA DLSS

NVIDIA DLSS سرعت بازی ها را با کیفیت تصویر بدون ایراد افزایش می دهد. تنظیمات و وضوح را برای تجربه بصری بهتری افزایش دهید.

غوطه وری بیشتر

Ray Tracing نحوه رفتار نور در دنیای واقعی را شبیه‌سازی می‌کند تا واقعی‌ترین و همه‌جانبه‌ترین گرافیک‌ها را برای گیمرها و سازندگان تولید کند. و به لطف هسته های RT نسل دوم، این واقع گرایی افزایش یافته باعث کاهش سرعت دستگاه شما نمی شود.

فن آوری های Max-Q

فناوری‌های Max-Q از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی CPU، GPU، حافظه GPU و موارد دیگر برای عملکرد بهینه سیستم شما استفاده می‌کنند.

پشتیبانی از نمایشگرهای چندگانه

از طریق HDMI، mini DisplayPort، Thunderbolt 4 و USB Type-C از طریق DisplayPort Alt Mode به مانیتورهای خارجی متصل شوید و ویدیوی خروجی را دریافت کنید.

فناوری رنگ واقعی

فناوری رنگ واقعی MSI حالت های مختلفی را برای بهترین تطابق با سناریوی استفاده شما فراهم می کند.

نکته: اگر گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما مهم است، لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Raider GE66 12UGS را از فروشگاه سی مو آل خریداری کنید.

صدای آنبورد قوی

سیستم صوتی Dynaudio دارای بلندگوهای دوگانه 2W است و با صدای با وضوح بالا سازگار است. علاوه بر این، صدای فراگیر مجازی Nahimic صدا و جو جهت دار را به هدفون شما می آورد.

RGB و نور پس زمینه

رنگی را انتخاب کنید که حال و هوای شما را با MSI Mystic Light تنظیم کند. این لپ‌تاپ علاوه بر صفحه‌کلید RGB هر کلید سری SteelSeries، از نورپردازی برجسته نیز بهره می‌برد.

باتری روز به شب

با ظرفیت باتری 99.9 وات ساعت کار طولانی تری داشته باشید.
قابلیت اتصال تاندربولت 4

رابط Thunderbolt 4 با استفاده از کانکتور USB Type-C، از انتقال داده با سرعت بالا، تحویل نیرو و زنجیره‌ای دیزی پشتیبانی می‌کند.

وای فای 6E

Wi-Fi 6E حتی در هنگام اشتراک گذاری شبکه با کاربران متعدد، اتصالات صاف و پایدار را ارائه می دهد.

USB 3.2 نسل 2

USB 3.2 Gen 2 که سرعت نسخه قبلی خود را دو برابر می کند، دارای حداکثر توان خروجی 10 گیگابیت بر ثانیه در هنگام استفاده با دستگاه های سازگار است و مترادف با USB 3.1 Gen 2 است.

خروج از نسخه موبایل