بهترین صندلی پله

بهترین صندلی پله چگونه تشخیص داده می شود؟ برای خرید بهترین صندلی پله چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

در این مقاله تمام نکاتی که باید هنگام خرید صندلی پله پیما به آن توجه کنید را توضیح خواهیم داد.

ساخت بالابر پله ای | صندلی پله پیما تهران | صندلی پله پیما دست دوم

معرفی بهترین صندلی پله

صندلی پله یکی از مهم ترین وسایلی است که باید در خانه ی هر سالمند و ناتوانی که پله دارد، موجود باشد! یکی از کارهای سخت و طاقت‌فرسا برای سالمندان، افراد ناتوان و کم‌توان، بالا و پایین رفتن از پله‌های خانه یا آپارتمان محل زندگی‌شان است. این موضوع می‎تواند برای گروه حساس امری خطرناک باشد و آسیب جدی به آن‌ها وارد کند. در واقع آپارتمان نشینی این معضل را از قبل مهم‌تر و بزرگ‌تر هم کرده است.

خرید صندلی پله رو برای افرادی که مشکلاتی از قبیل زانو درد، کمر درد، پادرد و مشکلات حرکتی به دلیل کهولت سن، بروز آسیب یا یک بیماری خاص دارند می‌تواند زندگی آن‌ها را خیلی از پیش ساده‌تر کند.

بهترین صندلی پله همان صندلی ای است که شما با آن احساس راحتی می کنید و برای مکان مورد نظر شما ساخته شده است!

با این­که میان صندلی­های پله رو در ساختار و مدل تفاوت­هایی وجود دارد اما می­توان گفت که کارکرد آن­ها چندان دشوار نیست و همگی ایمن هستند. همه این مدل­ها کلیدی دارند که به­وسیله آن حرکتشان کنترل می­شود. هنگامی که کاربر کلید را فشار می­دهد و نگه می­دارد، صندلی پله رو به سمت بالا یا پایین حرکت می­کند. هنگامی که صندلی به انتهای مسیر خود رسید، به‌صورت اتوماتیک خاموش می­شود و صدای بوق نشانگر حرکت و ایستادن آن است. اگر در هر نقطه­ای از مسیر دستتان را از روی دکمه بردارید، صندلی پله رو در همان حالت می­ایستد. برخی از صندلی­ها دارای کمربند ایمنی نیز هستند ولی این ویژگی مشمول همه صندلی­ها نیست.

معیارهای خرید بهترین صندلی پله

  • صندلی: این همان بخشی است که کاربر روی آن نشسته و به وسیله آن روی پلکان جابه جا می‌شود. این صندلی که بهتر است به صورت چرخان و تاشو باشد به کاربر کمک می‌کند تا امنیت بیشتری داشته باشد. بنابراین باید جنس صندلی بسیار مرغوب باشد تا هم دیر خراب شود و هم حالت طبی داشته باشد و افراد سالمند و معلول را اذیت نکند.
  • واگن: اغلب اجزای اساسی صنلی پله رو داخل همین قسمت قرار می‌گیرند. به عنوان مثال موتور، شافت، چرخ دنده و…
  • ریل: ریل در واقع همان مسیر حرکت صندلی است که جنس آن نیز اغلب آلومینیومی یا فولادی بوده و صندلی روی آن از پلکان جابه جا می‌شود. ریل آلومینیومی نسبت به نوع فولادی صدای کمتر و نرم‌تری تولید می‌کند و از همین رو نیز انتخاب مناسب‌تری به شمار می‌رود. با این حال قیمت خرید صندلی پله پیما با ریل آهنی کمتر از آلومینیومی بوده و هزینه کمتری دارد.

بنابراین در هنگام خرید بهترین صندلی پله به جنس واگن هم توجه داشته باشید.

  • کمربند ایمنی: این بخش در تأمین امنیت و آرامش خاطر کاربران اهمیت بسیار بالایی دارد.

بهترین صندلی پله صندلی ای است که دارای کمربند ایمنی باشد. زیرا در حین حرکت احتمال افتادن و ضربه خوردن افراد را به حداقل می رساند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید مقدار پله ها و نوع آن می باشد. دو نوع صندلی پله به صورت چرخشی و مستقیم وجود دارد که در نمونه های ایرانی و خارجی وجود دارد. در برخی موارد نیاز به صندلی پله نیست و می توانید با خرید ویلچرپله نیاز خود را هنگام رفت و آمد از پله برطرف نمایید.

ساخت بالابر پله ای | صندلی پله پیما تهران | صندلی پله پیما دست دوم

قبل از خرید حتما قیمت ها را نیز بررسی کنید. بر اساس قیمت ها و هزینه ای که مد نظر دارید کارشناسان تجهیزات توانبخشی کوشا بهترین صندلی پله پیما را در اختیار شما قرار خواهند داد. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

09157242131

جمع بندی

بهترین صندلی پله در واقع همان صندلی ای است که برای شخص شما ساخته و در نظر گرفته می شود! شما می توانید این وظیفه را برعهده تیم کوشا بگذارید تا با توجه به نوع پله ها، مقدار هزینه مدنظر، نیاز شخص شما و همچنین مکان مورد نظر، بهترین مدل را برای شما عزیزان انتخاب کرده و نصب کنند.