مشخصات صندلی اداری مدیریت مدل (M3060)

در این مطلب به بررسی ویژگی های صندلی مدیریتی، نکات مهم هنگام خرید و معرفی بهترین ها می پردازیم. یکی از قسمت‌های مهم در هر سازمان و اداره ای، اتاق مدیریت آن است. در این اتاق، تنها فضا و جو حاکم بر آن نیست که حائز اهمیت است؛ بلکه چیدمان و جلوه‌های بصری موجود در اتاق مانند صندلی مدیریتی نیز، می‌تواند در جذب مشتری نقش زیادی داشته باشد.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

در چیدمان یک محیط، انتخاب مبلمان باید بر اساس عواملی همچون رنگ، نور، نوع دکوراسیون محیط کار و … باشد. در این میان صندلی‌ مدیریتی از مهم ترین عوامل و تجهیزات تشکیل دهنده اتاق مدیریت هر سازمان و اداره‌ای می‌باشد چرا که می‌تواند نشان دهنده تمایز جایگاه مدیر و مسئول اتاق با سایرین باشد، این مسئله در سر تا سر دنیا وجود داشته و از اصول اولیه چیدمان هر دفتر کاری می‌باشد.

صندلی اداری ارزان دست دوم | صندلی مدیریتی خارجی | صندلی مدیریتی دیجی کالا

اهمیت صندلی مدیریتی در محل کار

صندلی مدیریتی نقش کلیدی در بهبود بهره‌وری کاری ایفا می‌کند. با ارائه راحتی و پشتیبانی از بدن ، این صندلی افراد را تشویق به تمرکز بیشتر و انجام وظایف خود می‌کند. ارتفاع قابل تنظیم، پشتیبانی از کمر و کمک به حفظ حالت نشستن، از خصوصیت های اصلی صندلی مدیریتی است.

صندلی اداری مدیریت مدل (M3060) با داشتن ویژگی‌های مختلف می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کند و با استفاده از آن احتمال گرفتگی عضلات، درد زانو و کمر درد و گردن درد کاهش پیدا می‌کند. پس بهتر است پیش از بروز این مشکلات به فکر تهیه صندلی اداری بپردازید. لازم به ذکر است که عده‌ای تصور می‌کنند که این موارد در صورت رعایت کردن نکات نشستن صحیح روی صندلی بروز نخواهد کرد. اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاده و پیش بینی کردن همیشه بهتر از درمان است.

به صورت کلی مدیریتی باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • قابلیت تنظیم قسمت‌های مختلف
  • طراحی ارگونومیک و پشتیبانی از گودی کمر
  • ضد تعریق بودن روکش صندلی
  • پایه‌های چرخ دار روان و بی صدا

تطبیق با استانداردهای ارگونومیک: مهمترین عنصر در انتخاب صندلی مدیریتی

صحت و ارگونومیک بودن طراحی صندلی مدیریتی از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی این صندلی باید با استانداردهای ارگونومی هماهنگ باشد. این امر نه تنها به بهبود راحتی کاربران کمک می‌کند بلکه به ترتیب بهتر فضای کار نیز کمک می‌کند.

در مبلمان اداری پاوید چه صندلی های مدیریتی و چه صندلی کارمندی به صورت کاملا ارگنومیک ساخته می‌شود. اما این ارگونومیک بودن به چه معناست؟. در واقع این موضوع را باید به صورت فیزیکی آزمایش کنید. هنگامی‌ که روی صندلی می‌نشینید، باید حس کاملا راحتی داشته باشید. این کار به این دلیل است که در طراحی پشتی صندلی همواره سعی شده تا قسمت‌های مختلف بدن به خوبی دربر گرفته شود و با این کار از خستگی شما جلوگیری خواهد شد. یکی از ویژگی‌های طراحی ارگونومیک این است که گودی کمر را به خوبی پوشش می‌دهد و با این کار فشار زیادی در ستون فقرات شما خواهد برداشت.

صندلی مدیریت دارای مدل‌های بسیاری بوده که هر کدام طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد. اصولا این محصولات باید نشیمنگاه پهن‌تری نسبت به سایر صندلی اداری‌ها داشته باشد که پیش تر به آن اشاره کردیم و محصولات پاوید در این زمینه نیز از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و شامل محصولاتی است که می‌تواند تمام سلیقه‌ها را در بر بگیرد.

مواردی که هنگام خرید صندلی مدیریتی باید به آن دقت کنید:

همیشه هنگامی‌ که پای خرید صندلی مدیریتی وسط می‌آید دچار دوگانگی و تردید زیادی می‌شویم. برای جلوگیری از این اتفاق نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. صندلی مدیریتی باید قابلیت تنظیم داشته باشد. شما باید بتوانید صندلی را از نظر زاویه پشتی، دسته‌ها و ارتفاع به سادگی تنظیم کنید.
  2. صندلی که می‌خواهید خریداری کنید باید دقت داشته باشید که از متریال مقاومی‌ ساخته شده و طول عمر بالایی داشته باشد.
  3. طراحی محصول اهمیت زیادی دارد چراکه می‌تواند در دکوراسیون محل کار تأثیر بسزایی داشته باشد.
  4. راحتی صندلی به صورت مستقیم روی راندمان کاری کارکنان تإثیر زیادی دارد پس این مورد را در نظر داشته باشید.
  5. ممکن است کارکنان شما نیاز به تحرک و حرکت به اطراف داشته باشند. پس باید دقت کنید که چرخ‌های صندلی کاملا روان و بی صدا باشند.

به صورت کلی به هر صندلی با عنوان مدیریتی اعتماد نکنید مگر اینکه شخصا آنها را چک کنید و یا از فروشنده معتبر خرید داشته باشید.

خرید صندلی اداری ارگونومیک چه ضرورتی دارد؟

همه افرادی که روزانه چند ساعت پشت میز می‌نشینند و می‌نویسند، با رایانه کار می‌کنند و به‌طورکلی کارهای اداری انجام می‌دهند، خواه در منزل باشند یا در دفتر کار، می‌دانند که نشستن طولانی پشت میز خستگی، درد شدید در ناحیه گردن، پشت، کمر و حتی باسن و پاها را به دنبال دارد. صندلی ارگونومیک می‌تواند تا حد زیادی به شما در درست نشستن کمک کند و با این کار خستگی و درد را کاهش دهد.

رنگ صندلی های اداری:

صندلی های اداری سفید ظریف و مینیمال هستند. رنگ سفید خلوص را می رساند، اما باید مراقب بود که آن را لکه نگیرند.

صندلی های اداری مشکی زیبا هستند و تقریباً در هر دکوراسیون اداری کاملاً ترکیب می شوند. انتخاب رنگ مشکی همیشه یک تصمیم درست است.

صندلی های اداری آبی رنگی به هر دفتری می بخشد. اگر دکوراسیون اداری رنگارنگ است، در گذاشتن صندلی های آبی تردید نکنید.

اگر در دفتر خود اصالت بیشتر می خواهید رنگ قرمز بهترین گزینه برای شما می باشد.

صندلی های اداری خاکستری به دلیل خنثی بودن رنگ خاکستری با هر محیط اداری یا خانه ای کاملاً ترکیب می شوند.

ویژگی های صندلی اداری مدیریت مدل (M3060)

صندلی‌های مدیریتی مدل M3060 معمولاً طراحی‌هایی ارث‌یافته از دهه‌های گذشته دارند که از جنس‌ها و طراحی‌های مختلفی از چوب و چرم تشکیل شده‌اند. این صندلی‌ها عمدتاً برای افرادی که در محیط‌های اداری و مدیریتی کار می‌کنند، طراحی شده‌اند و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و طراحی زیبا، جلب توجه می‌کنند.این نوع صندلی‌ دارای پشتیار و نشیمنی مناسب است تا راحتی کاربران را تضمین کند. همچنین، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، زاویه و پشتی مناسبی برای افراد مختلف می باشند.

شما می توانید برای خرید مشاهده انواع صندلی اداری-مدیریتی به سایت فروشگاه ناب ایران مراجعه کنید. لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)