چرا در تلگرام کد نمیاد؟

راه حل قطعی مشکل عدم دریافت کد تلگرام-چرا کد تلگرام نمیاد-مشکل دریافت کد ورود به تلگرام

عدم دریافت کد تلگرام telegram smm panel یکی از مشکلاتی است که در حین نصب تلگرام و استفاده از آن ممکن است با آن مواجه شوید و ندانید که چگونه باید از دست این مشکل خلاص شوید در واقع بدون کد تایید شما نمی توانید این نرم افزار را نصب کنید و همچنین نمی توانید در صورت خروج از این نرم افزار دوباره وارد آن شوید و در واقع با مشکل ورود به تلگرام مواجه خواهید شد و از مزایا و امکانات آن استفاده کنید. مشکل ورود به تلگرام در چند ماه اخیر برای بسیاری از کاربران ایرانی به وجود آمده است و در نتیجه ممکن است شما هم برای ورود به تلگرام با مشکل کد تلگرام مواجه شده باشید

در این مقاله قصد داریم در مورد مشکل عدم دریافت کد تلگرام و instagram smm panel که از زیر شاخه های مشکلات مربوط به موبایل کمک است بپردازیم. و با توجه به این موضوع که تعداد زیادی از کاربران ایرانی از تلگرام استفاده میکنند در نتیجه در این بخش تصمیم داریم راه حل های کاملی برای حل مشکل کد تلگرام را به شما ارائه نماییم

تلگرام یکی از نرم افزارهای محبوب است که در چند سال اخیر تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند تلگرام هم مانند سایر اپلیکیشن‌ها امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است همچنین استفاده از تمام سرویس‌های آن رایگان است و ویژگی‌هایی متعددی دارد که ان را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند برای استفاده از این اپلیکیشن باید در گوگل آن را دانلود کنید سپس بر روسی سیستم اندورید یا آیفون خود نصب نمایید در یکی از مراحل نصب کدی از سوی سرور به شما ارسال خواهد شد تا مراحل نصب پایان یابد و شما بتوانید به راحتی از این برنامه و قابلیت‌های آن استفاده کنید.

در برخی از موارد کد تلگرام برای افراد ارسال نمی شود و دلیل عدم ارسال کد تلگرام هم نمی دانند؟ در این مقاله از امداد رایانه میخواهیم درباره کد تلگرام و عدم دریافت کد تلگرام مطالبی را بیان کنیم و ریشه این مشکل را بررسی نماییم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

کاربرد کد تلگرام را بدانیم:

تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های معروف و محبوب در میان ایرانیان است و اکثر مردم این اپلیکیشن را در گوشی همراه خود دارند و از امکانات و قابلیت‌های آن استفاده می‌کنند.

برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا باید از گوگل پلی یا گوگل کروم این اپلیکیشن را دانلود کرده، سپس بر روی سیستم عامل اندورید یا آیفون نصب کنید پس از پایان نصب و وارد کردن شماره تلفن کدی از سوی سرور تلگرام بدید دریافت کنید تا نصب شما پایان یابد و امکان استفاده از این اپلیکیشن را داشته باشید اما در برخی موارد افراد با عدم دریافت کد تلگرام مواجهه می‌شود و هنگامی که مکرر امتحان می‌کنند اما موفق به دریافت کد تایید تلگرام نمی شوند که در این صورت باید علت‌های عدم دریافت کد تلگرام را بررسی کنید که در قسمت‌های بعد به طور کامل توضیح می‌دهیم.

کاربرد کد تایید تلگرام بیشتر برای امنیت و شخصی‌سازی حریم خصوصی شما است در واقع یکی از بهترین راه‌های برای جلوگیری از هک شدن شما می‌باشد و اگر کسی بخواهد از اکانت شما سو استفاده کند باید شماره تلفن را داشته باشد تا بتواند کد تایید را دریافت کند. به طور کلی ارسال کد تایید تلگرام برای حفظ امنیت اکانت کاربران این پیام رسان می‌باشد.

مراحل نصب تلگرام

امروزه که پیر و جوان، زن و مرد گوشی همراه دارند و از امکانات و قابلیت‌های آن استفاده می‌کنند و با نصب برنامه‌ها و اپلیکیشن خود را سرگرم می‌کنند شاید تعداد اندکی در میان کاربران گوشی همراه باشند که با برنامه تلگرام آشنایی نداشته باشند و در حین نصب آن با مشکل مواجهه شوند در این قسمت می‌خواهیم مراحل نصب کد تلگرام و زمان ارسال کد تایید را بیان کنیم.

امکانات تلگرام

در این بخش از مقاله میخواهیم امکانات تلگرام را بیان کنیم که شامل موارد زیر می‌شود:

چه زمانی تلگرام کد تایید ارسال می‌کند؟

در قسمت فوق مراحل نصب تلگرام را بیان کردیم و گفتیم برای استفاده از این اپلیکیشن باید کد تایید را از سرور دریافت نمایید، علاوه برای نصب در موارد دیگه نیز کد تایید ارسال خواهد شد، در واقع کد تایید تلگرام به معنای رمز عبور است که برای تایید مالکیت در موارد مختلفی به شماره تلفن شما ارسال می‌شود:

در حقیقت اگر کد تایید وجود نداشت هر کسی می‌توانست به اکانت شما دسترسی پیدا کند و در چنین حالتی امنیت حساب شما به خطر می‌افتد.

دلایل عدم دریافت کد تلگرام

همانطور که در قسمت‌های قبل بیان کنیم کد تایید تلگرام بسیار اهمیت دارد و در صورت عدم ارسال کد تایید تلگرام شما قادر با نصب این برنامه و استفاده از امکانات و قابلیت‌های ان نخواهید بود. در این بخش از مقاله می‌خواهیم دلایل عدم دریافت کد تلگرام را بیان کنیم که شامل موارد زیر می‌شود:

موارد فوق از دلایل مهم عدم ارسال کد تایید تلگرام هستند که باید این موارد را بررسی نمایید.

با ما همچنان همراه باشید برای حل مشکل ورود به تلگرام به علت مشکل کد تلگرام

به طور کلی هنگامی که قادر به دریافت کد تلگرام نیستند احتمالا IP شما توسط سرور مسدود شده است و در صورتی که با مشکل عدم ارسال کد تلگرام مواجهه شدید سعی کنید مدت زمان کوتاهی را صبر کنید سپس مجددا درخواست ارسال کد نمایید و اگر باز هم کد ارسال نشد می‌توانید با گوشی دیگری وارد اکانت تلگرام خود شوید و بعد در گوشی خود تلگرام را فعال کنید.

راه‌‌حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام

در این بخش از مقاله می‌خواهیم چند راه‌حل برای مشکل عدم ارسال کد تلگرام را بیان کنیم با ما همراه شوید.

حل مشکل کد تایید تلگرام با دریافت کد تلگرام از طریق ایمیل

کسانی که نمی توانند از طریق پیام کد تایید تلگرام را دریافت نمایید می‌توانند از طریق ایمیل برای دریافت کد تلگرام اقدام کنند که مراحل آن به شرح زیر است:

    در مرحله اول بر روی نماد سه خط در قسمت چپ برنامه کلیک کنید.

    سپس منویی با گزینه‌های زیاد باز می‌شود که شما باید بر روی گزینه Settings کلیک کنید.

    حال بر گزینهPrivacy and Security کلیک کنید.

    سپس گزینهTwo-Step verificationرا کلیک نمایید.

    در صفحه بعدی، بر روی «Set Password» کلیک کنید.

    اکنون باید رمز دو مرحله‌ای خود را وارد کنید و سپس بر روی «Continue» کلیک کنید.

    سپس مجدداً رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی دکمه “Continue” کلیک کنید.

    بهتر است از كلمه یا عددی استفاده کنید‌ تا اگر رمز را فراموش کردید، رمز موردنظر را به یاد بیاورید، سپس روی «Continue» کلیک کنید.

    اکنون شما باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس ‌از آن باید بر روی «Continue» کلیک کنید.

    در نهایت تلگرام یک تایید به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می‌کند، سپس شما کد را در کادر وارد کنید.

با انجام مراحل فوق رمز دو مرحله‌ای برای شما تایید می‌شود سپس می‌توانید رمز را از طریق ایمیل دریافت کنید.

حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام از طریق تماس

هنگامی که کد تلگرام را از طریق پیامک دریافت کردید باید بر روی گزینه Didn’t get the code کلیک کنید تا تلگرام باور کند تا شما کد را دریافت نکردید. همچنین اگر تلگرام اکانت شما را در دستگاه دیگری شناسایی کند ابتدا کد را درون برنامه ارسال خواهد کرد که شما می‌توانید با تماس تلفنی کد را دریافت نمایید.

مشکل در سیگنال شبکه

به خوبی می‌دانید که کد‌های تلگرام از طریق پیامک ارسال خواهد شد اگر در منطقه‌ای هستید که اینترنت ضعیف است ممکن است تلفن شما برای بدست آوردن کد دچار مشکل شده باشد با همین دلیل بهتر است به منطقه دیگری بروید و سپس سیگنال‌های اپراتور خود را بررسی نمایید که ببینید سیگنال مناسب دارید یا خیر همچنین می‌توانید از برنامه‌های مختلف که سیگنال را تقویت می‌کنند استفاده نمایید.

شماره تلفن نامعتبر

یکی از دلایل عدم دریافت کد تلگرام شماره تلفن نامعتبر است که در قسمت فوق به آن اشاره کردیم شما باید بررسی کنید که شماره تلفن را به درستی وارد کردید شاید متوجه نشده باشید و رقمی را اشتباه وارد کرده بودید در این صورت باید شماره تلفن را مجددا به صورت صحیح وارد کنید و منتظر کد باشید.

نحوه برقراری ارتباط با همکاران ما در بخش مشکلات تلگرام

در شرکت امداد رایانه بخشی به نام موبایل کمک وجود دارد که همکاران ما در این بخش به حل مشکلات گوشی های همراه مشغول می باشند که خود این بخش دارای زیر شاخه هایی می باشد که یکی از این زیر شاخه مربوط به مشکلات تلگرام و پشتیبانی تلگرام می باشد.

همکاران ما در این بخش راه حل قطعی برای حل مشکل ورود به تلگرام به شما معرفی خواهند کرد.این مشکل جزو باگ های تلگرام می باشد که راه حلی به وسیله همکاران ما جهت حل این مشکل به شما ارائه خواهد شد. از آنجایی که شبکه اجتماعی تلگرام در ایران استفاده زیادی دارد عده ای از هموطنان دارای کانال ها و گروه های مهمی در تلگرام می باشند و در نتیجه ورود به تلگرام برای آنها بسیار مهم می باشد.

خروج از نسخه موبایل