استان ها

صدور جریمه سنگین برای قاچاقچیان طلا و لوازم خانگی و محکومیت مبل فروش در اردبیل

سرخط نیوز/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از صدور جریمه سنگین برای قاچاقچیان طلا و لوازم خانگی خبر داد و همچنین گفت: مبل فروش اردبیلی به جزای نقدی محکوم شد.

علی رحیمی آذر ۲۹ بهمن در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: پرونده قاچاق طلا به وزن ۱۸۶گرم به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلا، متخلف را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر ادامه داد: با قطعی شدن حکم ‌و پیگیری شعبه اجرای احکام هفت میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

این مقام مسئول قضایی استان اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی اردبیل طلای قاچاق را هنگام بازرسی از یک مغازه طلا فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رحیمی آذر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: پرونده قاچاق انواع لوازم خانگی از جمله ۴۴ دستگاه یخچال و فریزر و ۴ دستگاه بخاری به ارزش پنج میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال در شعبه دوم قاچاق کالا و ارز شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل تصریح کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته رحیمی آذر ، مأموران نیروی انتظامی استان در حین گشت زنی از یک پارکینگ، کالاهای قاچاق را کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در پایان سخنان خود عنوان کرد: پرونده گرانفروشی مبل به ارزش ۵۰۴ میلیون ریال در شعبه دوم  بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او بیان کرد: شعبه پس از بررسی  محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر مطرح کرد: در پی گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بررسی بازرسان اداره صمت اردبیل گزارش تخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام