بین الملل

جهنم کالیفرنیا؛ 5400 آتش‌نشان در تلاش برای مهار آتش‌سوزی+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری آنلاین سرخط نیوز ، هزاران نفر از آتش نشانان آمریکایی در حال مبارزه با آتش سوزی هستند که در کالیفرنیا به حدی گسترده است که سیستم تهویه مطبوع خود را دارد و مقامات هشدار داده اند که امروز ممکن است اوضاع بدتر شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، شعله های آتش به آسمان پرتاب کرد و باعث ایجاد رعد و برق و ابرهایی شد که می توانند باعث وزش باد شدید شوند. مسئله ای که فقط می تواند آتش را شدت ببخشد.

در همین حال ، حدود 5400 آتش نشان در تلاشند جهنم را کنترل کنند. جولیا راتفورد ، کارشناس هواشناسی روز دوشنبه هشدار داد که آتش سوزی می تواند روز سختی باشد زیرا اگر ابرها بلند شوند ، می توانند رعد و برق ایجاد کنند.

آتش سوزی دیکسی از اواسط ماه ژوئیه در جنگل های شمال کالیفرنیا بیداد می کند. بخشی از بحران آب و هوایی ناشی از گرمای شدید هوا و خشکسالی شدید.

آتش سوزی در کالیفرنیا معمول است ، اما آتش سوزی های این تابستان بیشتر است. امسال آتش خاموش شد. در مقایسه با سال 2020 ، تخریب گیاهان بدترین مورد در تاریخ منطقه است.

شکارچیان در آتش سوزی های دور فلوریدا و ابرهای پیروولوس گرفتار شده اند. آتش سوزی به مناطق دور افتاده گسترش یافت و ده ها خانه و ساختمان کوچک را در طول راه تخریب کرد.

فصل آتش سوزی امسال زمستان امسال با اثرات خشکسالی ، وزش باد شدید و گرمای شدید در کالیفرنیا و اورگان همسایه آغاز شده است.

نتایج اولیه نشان می دهد که آتش سوزی DC پس از سقوط درخت بر روی یکی از هزاران کابل برق متعلق به شرکت برق آمریکایی PG&E آغاز شده است. این شرکت پیش از این یک شهر کوچک بهشتی در کالیفرنیا را به آتش کشیده بود که منجر به کشته شدن 86 نفر شد.

پایان پیام / متر