عمومیبرترین های کسب و کار

دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

چگونه مخفیانه استوری اینستاگرام را مشاهده کنیم؟

دیجی فالوور

دانلود برنامه برای دیدن استوری اینستاگرام

همچنین چندین برنامه برای مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام وجود دارد. در این روش باید یکی از برنامه‌های استوری سیور را دانلود کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. بسته به اپلیکیشن، این برنامه‌ها می‌توانند استوری‌های شمارا ذخیره کنند یا می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و سپس در زمان دیگری مشاهده کنید؛ اما برخی دیگر از برنامه‌ها این قابلیت رادارند که نام کاربری ویژه‌ای برای مشاهده تاریخچه و دانلود آن‌ها دریافت کنند. این اپلیکیشن ها شامل موارد زیر می‌باشد:

برنامه Story Saver ∞ برای مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام آیفون

اپلیکیشن Anonymous Story برای تماشای استوری اینستاگرام در اندروید

مشاهده مخفیانه تاریخچه اینستاگرام در اندروید

ابتدا اپلیکیشن Anonymous Story را روی گوشی خود نصب کنید. افزودن پیوند جدید را انتخاب کنید.

سپس در قسمت اول نام کاربری موردنظر خود را وارد کرده و آن را جستجو کنید.

لیست کاربران اکنون قابل جستجو است.

روی علامت + جلوی نام کاربری موردنظر ضربه بزنید.

این کاربر اکنون در لیست ظاهر می‌شود. می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را لمس کنید و داستان‌های یک شخص را بدون دست زدن به آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تاریخچه حساب خود را دانلود کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

افزونه مرورگر برای مشاهده تاریخچه اینستاگرام

در این روش فقط باید از دسکتاپ عبور کرده و افزونه‌های مرورگر را امتحان کنید تا تاریخچه را بدون خط و خش مشاهده کنید. این افزونه‌ها همچنین استوری های اینستاگرام را برای مشاهده در زمان دیگری دانلود می‌کنند؛ بنابراین، شما باید وارد حساب اینستاگرام خود در رایانه خود شوید و افزونه Hiddengram را در مرورگر خود نصب کنید. سپس تا زمانی که این افزونه فعال است، می‌توانید داستان‌ها را بدون دست زدن به آن‌ها مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در این روش باید استوری ها را از طریق افزونه بررسی کنید.

داشتن چندین اکانت اینستاگرام

بستگی به خصوصی بودن یا نبودن صفحه اینستاگرام دارد. اولین و ساده‌ترین راه برای ترغیب مردم به تماشای استوری اینستاگرام بدون غذا، ایجاد یک صفحه دیگر است. خوب، اگر صفحه شخصی یا خصوصی نیست، می‌توانید به‌راحتی صفحه‌ای برای مشاهده استوری شخصی ایجاد کنید و نام شما در لیست بازدیدکنندگان استوری قرار نمی‌گیرد. برای این کار، می‌توانید راهنمای دقیق نحوه افزودن چندین اکانت اینستاگرام را بخوانید.

مشاهده تاریخچه بدون اطلاع کاربر

درروش بعدی که قصد معرفی آن راداریم، احتمال قرار گرفتن نام شما در لیست بازدیدکنندگان بسیار زیاد است. برای دیدن استوری افراد بی‌خبر در اینستاگرام، کافی است بعد یا قبل از استوری به استوری نگاه کنید و دست خود را روی آن استوری بگیرید، سپس به سمت آن استوری به چپ یا راست بکشید، اما انگشت خود را نگه‌دارید. از این داستان… بنابراین، تاریخچه این شخص ممکن است توسط شما مشاهده نشود. ما این روش را توصیه نمی‌کنیم زیرا خطر آن بالا است.