اقتصادیبرترین های کسب و کار

قیمت گوشی در نمایندگی سامسونگ چارسو با دیگر فروشگاه ها چقدر تفاوتی دارد؟

پاساژ چارسو یکی از بزرگ ترین مراکز فروش گوشی های هوشمند در تهران است که در خیابان جمهوری قرار دارد. این پاساژ با حدود یک دهه سابقه فعالیت در حوزه لوازم دیجیتال توانسته برندهای زیادی را به مشتریانش ارائه کند. یکی از مهم ترین بخش های موجود در چارسو نمایندگی سامسونگ است که پس از ورود به پاساژ در طبقه همکف با آن برخورد خواهید کرد.

در فروشگاه سامسونگ واقع در پاساژ چارسو، محصولات متنوعی از جمله تلویزیون، گوشی های هوشمند، تجهیزات صوتی و تصویری، تبلت ها، لوازم جانبی و محصولات متعدد دیگر را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

قیمت گوشی سامسونگ | قیمت گوشی سامسونگ a12 | قیمت گوشی سامسونگ a13

البته این تنها فروشگاه عرضه کننده گوشی سامسونگ در پاساژ چارسو نیست و شما می توانید از فروشگاه های دیگری همچون دیجی لند، آراد موبایل، دارسو، آرین همراه، سامتل و ایسل نیز این محصول را خریداری کنید.

قیمت گوشی در نمایندگی سامسونگ چارسو به دلیل نمایندگی بودن و اعتماد بیشتر کاربران معمولا بیش از 10 درصد از عرف کل فروشنده های چارسو بالاتر است. البته شما می توانید گوشی مورد نظر خود را با قیمتی کمتر از فروشگاه اینترنتی دارسو تهیه کنید.

تمام محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی دارای ضمانت اصالت کالا هستند. به علاوه دارسو امکان خرید گوشی سامسونگ را همراه با گارانتی ۱۸ماهه و 7 روز ضمانت بازگشت وجه، به مشتریانش ارائه می کند.